Puteți apela la serviciile Vodafone contact, deranjamente și relații clienți Vodafone pentru a ridica anumite probleme, a face sesizări sau pentru deranjamente cu serviciile furnizate. În mod similar cu metodele de contact ale altor furnizori de servicii de telecomunicații, puteți contacta serviciu de relații clienți Vodafone atât prin metode online, cât și offline. Despre asta vom vorbi în articolul de față.
Așa cum probabil știți, UPC a fuzionat cu serviciul Vodafone, iar în momentul de față puteți contacta serviciul UPC, pentru probleme specifice, tot prin intermediul relații clienți și deranjamente Vodafone.
Vodafone se recomandă ca fiind una dintre companiile de top de telecomuncații din România, oferind abonaților servicii premium, oferte de nerefuzat, deși prețurile pot fi uneori ridicate. Cu toate acestea, într-adevăr, oferă și servicii de calitate. Pe data de 31 martie 2020, Vodafone a fuzionat cu UPC, ca urmare a faptului că foarte multe persoane au ales să-și rezilieze contractele, iar UPC nu mai avea randamentul dorit.
În acest articol, vă vom prezenta cum puteți contacta servicii clienți și deranjamente Vodafone, implicit UPC, respectiv metodele pe care le aveți al dispoziție pentru a face acest lucru.
Vodafone contact și relații clienți Vodafone
În continuare, vă vom oferi informațiile de care aveți nevoie pentru a intra în contact cu servicii clienți Vodafone, prin metode offline, online, mail-uri, formular de contact și altele. Cele mai des întâlnite situații în care s-ar putea să fie necesar să contactați relații și servicii clienți Vodafone, sunt următoarele:
- Probleme cu semnalul (la internet, mobil);
- Probleme cu calitatea serviciilor de internet (4G, 5G);
- Probleme cu TV-ul;
- VOLTE nefuncțional;
- Facturi, diferite plăți;
- Orice alte informații, probleme și sesizări pe care le-ați putea avea.
Așadar, întrucât aveți tot dreptul să cereți informații privitoare la serviciile pe care plătiți, vă vom prezenta în continuare care sunt metodele de Vodafoen contact și contact relații și servicii clienți Vodafone!
Contact deranjamente Vodafone prin telefon
Număr de telefon deranjamente UPC/Vodafone
- *222 / (0372) 022 222 – numărul este valabil gratuit în rețeaua Vodafone. Veți fi preluat de robotul „Andreea”, și dacă se dovedește a nu fi viabil pentru problemele cu care vă confruntați, puteți solicita să intrați în legătură cu servicii clienți Vodafone dirijate de un operator uman. Dacă oferiți toate detaliile problemei cu care vă confruntați și informațiile necesare, ar trebui ca problemele să se rezolve foarte ușor printr-un astfel de apel. Acesta este principalul număr de telefon pentru deranjamente UPC/Vodafone.
- *777 / (0372) 027 777 – puteți apela acest număr de telefon pentru deranjamente UPC/Vodafone în cazul în care vă confruntați cu probleme privitoare la serviciul de internet pe abonamentul actual sau de pe cartela PrePay. Veți fi preluați tot de robotul „Andreea” care, dacă se dovedește a fi ineficient, vă va pune în legătură uc un operator uman de la servicii clienți Vodafone.
- *224 / (0372) 022 244 – acest număr de telefon pentru deranjamente și servicii clienți Vodafone/UPC poate fi apelat gratuit din rețeaua Vodafone, fiind potrivit dacă aveți întrebări legate de facturi sau prețuri, precum și alte informații pe care doriți să le aflați.
- *221 – acest număr este destinat în special persoanelor juridice care se confruntă cu problemele la serviciile Vodafone pentru care plătesc sau care doresc să afle mai multe informații privitoare la diferitele oferte din gama business a operatorului mobil.
- *228 / (0372) 022 258 – acest număr de telefon pentru deranjamente și servicii clienți Vodafone este pentru situațiile de urgență, cum ar fi necesitatea de a afla codul PIN, PUK sau altele cu care v-ați putea confrunta.
- *555 – deși apelarea acestui număr de telefon pentru servicii clienți Vodafone este taxat cu 0.65€ per apel, reprezintă cea mai rapidă și eficientă modalitate pentru a vă soluționa problemele, indiferent de natura acestora.
Contact deranjamente Vodafone la filialele fizice
Dacă nu vreți să sunați, deoarece credeți că nu puteți soluționa problema avută prin această modalitate de contact servicii clienți Vodafone, puteți merge la un showroom fizic, care se găsește mai pe oriunde în oraș, în special dacă locuiți într-unul mare. Acolo, puteți vorbi cu un operator și îi puteți prezenta foarte detaliat problema cu care vă confruntați. De asemenea, puteți trimite și o scrisoare – dacă este vorba despre o problemă cu mult mai serioasă – la adresa: Globalworth Tower, strada Barbu Văcărescu numărul 201, etaj 4, sector 2, Bucureşti.
Contact Vodafone online
Există și câteva modalități de contact online servicii clienți și deranjamente Vodafone. Iată care sunt acestea:
- Formularul de asistență: dacă doriți să contactați servicii clienți Vodafone folosind un formular, o puteți face completându-l pe cel disponibil AICI. Va fi necesar să introduceți o serie de date, cum ar fi tipul de persoană (fizică sau juridică), utilizator de cartelă sau nu, tipul solicitării, codul de client, precum și problema cu care vă confruntați.
- Contact Vodafone prin e-mail: puteți intra în contact cu servicii clienți Vodafone și folosind adresele de e-mail puse la dispoziție, și anume [email protected] sau [email protected].
Cam acestea sunt modalitățile de a intra în contact cu servicii clienți și deranjamente Vodafone. Dacă aveți și alte nelămuriri, nu ezitați să ne scrieți în secțiunea de comentarii. Vă rugăm, de asemenea, să rețineți că noi nu reprezentăm serviciile Vodafone, ci doar vă oferim informații privitoare la cum puteți intra în contact cu servicii și relații clienți Vodafone.
Cum contactăm UPC?
Întrucât, chiar și în momentul de față, variantele anterioare de contact UPC sunt încă viabile, mai jos vă prezentăm alternativele pe care le aveți pentru a intra în contact cu serviciul de deranjamente și relații clienți UPC.
Modalități de sesizări și contact servicii de relații cu clienții UPC, pentru clienții business
Clienții business, alături de persoanele juridice, dispun de următoarele modalități de contact servicii și relații clienți UPC:
- Apel la (0311) 000 872;
- Apel la (0311) 000 872;
- Apel la (0311) 001 000;
- Apel la (0311) 001 001;
- (0311) 000 405 (relații clienți UPC pentru persoane juridice);
- (0311) 031 031 (relații clienți UPC pentru persoane juridice);
- (0311) 000 000 (relații clienți UPC pentru persoane juridice);
- E-mail vânzări UPC – [email protected].
Cum reziliem un contract?
Pentru a rezilia un contract cu Vodafone, trebuie neapărat să mergeți la un punct fizic de lucru (cel mai apropiat magazin Vodafone de lângă dumneavoastră). Trebuie să aveți în vedere și faptul că, în unele cazuri, ar fi necesar să înapoiați produsele folosite, cum ar fi modem, telefon și altele. După părerea noastră, Vodafone reprezintă a treia companie din România la acest capitol de furnizare a serviciilor de telecomunicații, după DIGI și Orange, dar uneori au oferte care le depășesc pe cele oferite de ceilalți doi furnizori.
Alte pagini:
Despre Vodafone
Pentru cei care nu știu prea multe despre Vodafone, poate ar fi surpinzător să aflați că, la origine, compania este britanică. Conform Wikipedia, sunt prezenți în mai bine de 93 de țări și au peste 450 de milioane de clienți, fiind a treia cea mai mare companie de telecomunicații din lume.
În acest articol, ne-am propus să vă prezentăm modalitățile de Vodafone contact, cum puteți intra în legătură cu servicii și relații clienți Vodafone – sperăm că modalitățile de sus vă sunt de ajutor. Acum, la sfârșitul articolului, vrem să vă reamintim că GEEKI MEDIA AGENCY SRL nu reprezintă niciun interes prin acest articol decât faptul de a informa utilizatorul în legătură cu anumite lucruri: în cazul de față, modalitățile de Vodafone contact. Pentru mai multe informații despre cum puteți contacta această companie, vă așteptăm cu mare drag în secțiunea de comentarii.
Buna ziua. Nu am primit nici un email pt. ACCEPTARE OFERTA. Pe telefon foarte greu, pot vorbi pt. ca nu este semnal, decat foarte slab sau inexistent .Deci de ce sunt clienta dumneavoastra cu vechime? Pentru a putea vorbi trebuie sa ma plimb dupa semnal, prin vant, ploaie si altele.
Buna ziua, nu avem nici o legatura cu cei de la Vodafone, acest articol este pur informativ, va rugam sa luati legatura cu acestia prin detaliile de contactat mentionate mai sus. Multumim!
Sunt de tot rahatul. De azi dimineata nu am conexiune internet si mi se tot promită
e ca se rezolvă in jumatate de ora. Era ora 7 dim acum este 16.03. Vai vouă. Ma mut la digi.pa
Buna ziua. Nu am primit nici un email pt. ACCEPTARE OFERTA. Pe telefon foarte greu, pot vorbi pt. ca nu este semnal, decat foarte slab sau inexistent .Deci de ce sunt clienta dumneavoastra cu vechime? Pentru a putea vorbi trebuie sa ma plimb dupa semnal, prin vant, ploaie si altele.
Buna seara!
Adresa persoane.fizice_ro @vodafone.com nu este recunoscuta de nici un browser. Probabil nu e corecta.
Puteti ofrei o adresa reala, de la comercial vodafone?
Avem lipsa de semnal la tv de aproape 5 ore. Am incercat sa iau legatura telefonic cu voi, Vodafone sau UPC, nu ma intereseaza cine si ce- (eu platesc niste servicii si voi trebuie sa le dati, ca asa e contractul), dar cand apas tasta 5, Tv , telefonul ramane in gol. Anuntati ceva, dati un comunicat local, dar nu lasati abonatii cu ochii in tv! Cum explic copiilor ca nu pot sa vada desene inainte de culcare?
***************** cod client *****(de peste 20 de ani). Cu respect va rog sa aveti amabilitatea sa-mi comunicati pana cand aveti de gand sa va bateti joc prin lipsirea de semnal TV pentru a doua seara consecutiv. Este de neacceptat sa ne puneti in situatia de a nu beneficia, la ore de maxima audienta de programele preferate. De neacceptat este si faptul ca pentru orice sesizare telefonica clientii dvs. sant pusi in situatia de a asculta muzica si reclame minute in sir in loc sa preluati operativ solicitarile acestora. Daca prin preluarea UPC de catre Vodafone va-ti pus in gand sa va alungati clientii va asigur ca sunteti pe cale sa reusiti.
De o saptamina tv prin cablu merge cu intreruperi isi pierde semnalul (str ************ constanta),s-au făcut reclamații in fiecare zi chiar si de 2 -3 ori pe zi raspunsul este unu singur –lor le arată că este semnal– dar noi vedem cu intreruperi si cu fîsîituri .Nici acum după o săptămînă nimeni nu a luat nici o masură .E frumos așa să vă bateti joc de consumatori ?O parte din vecini deja au renuntat la serviciile voastre mîine merg si eu să fac cerere la o altă companie ,usor usor se vor retrage toti RUȘINE SA VĂ FIE DE INDIFERENTA CU CARE TRATATI PLINGERILE ABONATILOR ,DIN CEI MAI BUNI AȚI AJUNS ULTIMII SI CEI MAI „PROSTI „IN CE PRIVESTE SERVICIILE PE CARE LE OFERIȚI CLIENTILOR.
Buna ziua. multumita dvs, am avut cea mai proasta experienta, asteptand dupa reprezentantii dvs 2 saptamani, iar in final sa spuna ca nu pot(nu vor!) sa traga internet+tv la o casa, avand in vedere ca pe stalpii vecini exista deja cablul tras. in caz ca aveti probleme cu upc, recomand cu caldura prietenii de la telekom; poate nu e perfect telekom, dar mult mai bun si mai de incredere. pana si ciobanul ghita a plecat de la voi….jalnic
upc pucioasa(dambovita)
Buna ziua,
In ultima perioada din doua in dou zile ne dispare Internetul
Credeti ca sunteti in stare sa rezolvati aceasta problema odata ptr totdeauna ?
Nu este o problema daca nu puteti s-o rezovati, dar aveti va rog taria si cinstea sa ne anuntati ptr. a nu ne mai chinui cu sistemele Dvs,ramolite , nu sunt cu nimic mai bune decat ale UPC-ului.
Un singur lucru merge snur si anume platile noastre catre VODAFONE Romania !
Astept de urgenta un raspuns din partea Dvs !
Cu stima,
Administrator SC ELPLAST SRL
Dipl. eng Stefan Partin
Nu functioneaza reteaua Tv
Abia am devenit client pt. Tv si internet,am optat pt.cel mai mare număr de canale și internet ,după șase zile de functionare am 40 canale ???????
de trei zile semnalul tv se tot opreste.pe vremea ups nu era asa.Voi cere pana la urma rezilierea v-ati intins prea mult si nu faceti fata m-am saturat sa raspunda Andreea si sa nu rezolvati nimic rusine ca platim nu e pe gratis
Bună seara as vrea sa ma abonez și eu la wpc cu televiziune și internet
Dacă am platit factura de ce nu-mi funcționează televiziunea
Heiii..de azi dimineata nu merge nici tv nici net ce facem cu reteaua asta de tot rahatul
De 4 zile nu am internet
Salut, nu functioneaza tv si net
De ce lăsați comentarii pt UPC / Vodafone pe aceasta pagina ?!
Buna ziua, stergem doar comentariile ce aduc injurii si sunt oferite informatii prea detaliate cu privire la locuinte. orice comentariu civilizat este bine-venit. Multumim!
DE LUNI DE ZILE , INTERNETUL DISPARE DIN ORA IN ORA – ESTE CEVA DE NEDESCRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!
CAND ERA UPC SI CADEA NETUL SPUNEAM CA” VAI NU VA ABONATI LA UPC” DE CAND ESTE VODAFONE
ESTE MAI PROST CA NICIODATA!!!!!!!!!!!!!!
NICI NU STII UNDE SA TE ADRESEZI, DAR ABONAMENTUL IL PLATIM LUNA DE LUNA-SI NU SUNT BANI PUTINI.
Multumesc pt net si TV care nu functioneaza si voi imi spuneai ca nu aveti program mare gresala am facut ca am reinoit contract cu vodafon si nu pot da de nimeni la deranjamente ca au program domni
Cei mai prostii varza nai cu cine de luat bani stiu da servici ioc
Sunt chiar dezamăgit și nemulțumit de serviciile voastre de cablu TV și internet stau fără ele de câteva ore pentru ce plătesc f
Nu pot accepta sa mi se factureze servicii pe care nu le primesc. Incepand cu decembrie 2020 nu mai sunt abonatul Dvs. dar Dvs continuati sa facturati servicii inexistente , mai rau ca la „capra podului „, unui cersetor ii mai dai un leu fara sa-ti ofere ceva.
Sfatuiesc „marele „operator Vodafone sa inceteze cu santajul si amenintarile . Sunt foarte curios sa vad cum va demonstra in instanta ca presteaza servicii catre mine. Daca ar fi un operator serios ,asa cum se pretinde , nu s-ar mai ascunde de consumatori rupand orice punte de comunicare directa.
Sa fim sanatosi ca belelele curg.
Cel puțin o dată pe săptămână am întrerupere la TV și net și câte 10 ore. La telefon nu răspunde nimeni pentru a semnala un deranjament. Va rog să rezolvați aceste probleme căci din ceea ce se vede in comentariile postate situația este la fel și în alte regiuni. In caz contrar, încetul cu încetul veți dispărea din piata.
Bună ziua va rog daca știe cineva unde au ăștia de la UPC sediul în Constanta,ore că vreau sa rezilieze contractul.Multumesc.
Reclamatie din 28 Iulie / raspuns in 72 de ore se solutioneaza…nici la data 5 August nu s-a solutionat. Revenire cu reclamatii ! NIMIC ! DEZAMAGIT TOTAL !!! Voi rezilia contractele !!!!!
De ce nu mai trimiteti facturi prin posta batranii de la tara nu stiu cat au de platit sau va e lene știti sa luati numai bani dar servicii bune nu dati aplicatia ati dezactivato facturi nu mai vin cum puii mei sa va platesc abonamentul care si asa e vai de mama lui cateva programe si alea naspa RTL 2 ,Sat 1,comedy central etc toate programe nemțesti in germania sunt la liber voi le codati vreti bani
Bună ziua,nu este posibil asa ceva sa nu poți lua legătura cu cineva pentru deranjamente ,de cad a preluat vodafone UPC avem numai probleme,o sa reziliez contractul cu voi.
Acest serviciu este o dezamagire totala,nu merge tv si internetul cu zilele si nu ai cu cine lua legatura dar abonamentul se plateste integral,rusine sa va fie!
O dezamagire totala Vodafone angajati de doi bani conducere neinteresata de bunul mers al companiei doar sa-si primeasca salariile! Am o problema de reclamat si n-am cui! O adormita de la ghiseu cand am platit factura pe luna august mi-a eliberat-o pe alt nume(singura data cand nu am verificat-o) si cu toate probele de plata bancare, chitanta nu ia nimeni in considerare si factura cu numele gresit care mi-a eliberat-o e la mine, parca ar fi asa de greu sa contacteze acea persoana sa rezolve situatia! O sa ma retrag de la ei si pe toata lumea sfatuiesc acest lucru!
Am și eu o problemă cu internetul acasă merge foarte greu și dacă putem rezolva cumva fără sa fie nevoie sa reziliez contractul va mulțumesc
Am scos cartela din dixaibstr și îmi cere un cod pin
Vreau sa_mi mutați perioada de facturare la începutul lunii cum a fost în ultimii 10 ani
Buna ziua, sunati la servicii cu clientii pentru aceste detalii. Va multumim!
Nu se pot redirectiona apelurile de pe o cartela Pre Pay la Vodafone cum scrieti dumneavoastra in articol . Serviciul este disponibil numai pentru abonamente. Va rog sa modificati articolul pt ca induceti lumea in eroare.
Am fost sunată cred de Vodafone, că am pierdut apelul ,doar că din acel moment nu am mai avut serviciul ,e mort ,fără răspunsuri și fără explicații ,numai că eu nu voi lăsa asta așa ,este a doua oară când sânt în ruming și deci ,,în pom ” într.o țară străină fără nici un fel de serviciu telefonic și fără să știu pentru care motiv mi.au oprit serviciile ,având în vedere că sânt la zi cu factura și sânt client de 6 ani ,dar nu voi mai în curând ,pentru că nu stau să pierd timpul și banii cu cretinii , adică mi se părea normal dacă aveau un anunț în prealabil ,pa
Ma intreb de ce nu se respecta programul anuntat? De ce nu se pune subtitrare la filme? Daca in engleza si franceza, sau chiar italiana nu e nicio problema, nu ne obligati sa invatam daneza, turca, araba sau cate si mai cate limbi straine…
De exemplu, azi pe FilmBox ati dat un film vorbit in daneza si turca ( araba?) si peste toate, in program era anubtat filmul serial Cassandre… doar un exemplu din altele!
Si inca ceva: la vechiul abonament si mediabox aveam si posturi de radio… acum, la noul abonament si mediabox, gata, nimic…
Pentru deranjamente nu se poate lua legatura telefonic.
De o luna becurile de la cutia.de Internet.stau aprinse.
Bună ziua ! UPC vodafon jalnic ,nu se țin de promisiuni, nu poți lua legătura direct cu ei când ai o problema ,am convenit sa.mi trimită factura prin e-mail , a uitat de noi abonații de când s.au cuplat cu vodafon. Când sun îmi raspunde robotul și toți operatorii sunt ocupati , trebuie sa ai multa răbdare. M.a prins cu reînnoirea contractului ,abia aștept sa termin cu ei .Nu recomand UPC !
Bună ziua, sunt foarte supărat pe Vodafone sau UPC cum se numește compania asta “ Cucu” o adunătura de hoți , doar să te fure. Fac oferte pentru televiziune și îți oferă o cartela gratuită , pe moment care ulterior vine cu preț . Vodafone Timișoara Str . Aradului
Îmi pare rău că am plecat de la digi era mult mai bine la capitolul servici…de 3 zile stau fără tv si internet…și ei tot repară..pfuuu trist…voi rezilia contractul cu ei…o să le fac atăta reclamă pe unde apuc …am și plătit înainte pe 3 luni….
Nu înțeleg dc merge așa prost internetul, daca mă joc se blochează tot internetul din toată casa și dacă stau pe telefon când acsult o melodie sau vizionez un videoclip pe laptop se oprește instant internet ul , merge foarte foarte prost ar trebui sa schimb pe ceva mai bun .Și nu se întâmplă asta de câteva zile :)))