Contact Vodafone / UPC – Deranjamente si servicii cu clientii – Serviciul de relatii cu clientii Vodafone Romania – Vodafone poate fi contactat pentru sesizari, deranjamente si serviciul de relatii cu clientii prin mai multe modalitati, similare cu a celorlalte servicii de telecomunicatii, este vorba de variati serviciul poate fi contactat atat online cat si offline. Pentru informatii urmariti acest articol.

Dupa cum stim, UPC a fuzionat cu Vodafone, in momentul de fata, puteti sa contactati serviciul UPC tot prin Vodafone.

Vodafone se prezinta ca fiind una dintre cele mai bune companii de telecomunicatii din Romania, ofera servicii premium, pentru care pretul este pe masura, insa veti avea, intr-adevar si calitatea la care va asteptati. Recent au achizitionat UPC, din nefericire compania a inregistrat un numar mare a rezilierilor, din aceasta cauza, aici referindu-ma la UPC. In cazul in care doriti sa contactati Vodafone, implicit UPC, in acest articol veti avea mai jos informatii despre cum puteti face acest lucru.

Tutorial despre rezilierea contractelor fara a mai plati taxe abuzive.

Contact Vodafone / UPC – Deranjamente si servicii cu clientii

In cele ce urmeaza va voi oferi informatiile de contactat cele mai simple pentru dumneavoastra, vom avea metode offline, cat si online, prin mail-uri, formulare de contact si asa mai departe, cele mai comune situati in care vei dori sa contactezi reteaua GSM sunt:

  • Probleme cu smenalul
  • Calitatea serviciului de internet, 3G, 4G, etc.
  • Problemele cu aplicatiile precum TV.
  • Volte Nefunctional
  • Facturi, plati, si alte informatii/probleme.

Acestea fiind spuse, pentru serviciile pe care le-ati platit aveti tot dreptul de a cere raspunsuri, vom incepe cu modalitatile de a contacta aceasta companie.

Deranjamente UPC, Contact Vodafone, Deranjamente Vodafone

număr de telefon deranjamente upc / Vodafone

  • *222 / 0372022222 –  Numar valabil si gratuit in reteaua Vodafone, veti avea ghidul “Andreea”, daca nu va va fi de folos puteti cere sa fiti preluati de un alt operator uman. De asemenea este de stiut ca la aceste numere ar trebui sa rezolvati orce problema legata de serviciile Vodafone, urmariti cu atentie instructiunile si totul se va rezolva rapid in cazul in care nu este nimic complicat. de asemenea ultimul numar se poate apela si din romaing gratuit. – număr de telefon deranjamente upc / Vodafone
  • *777 / 0372027777 – Primul numar este gratuit in reteaua Vodafone, acesta dar si cel din urma este util pentru a fi apelat atunci cand aveti probleme cu serviciul de internet pe abonamentul sau cartela ta prepay. La fel ca si la primul numar si aici vei avea ghidul Andreea care daca nu reuseste sa te lamureasca veti putea apela la un operator.
  • *224 / 0372022244 – Pentru a afla informatii legate de facturi sau pret, apelati din reteaua Vodafone, gratuit, unul dintre cele doua numere, urmariti ghidul si veti primi informatiile necesare. – număr de telefon deranjamente upc / vodafone
  • *221 – Acesta este un numar destinat presoanelor juridice, care au probleme sau doresc mai multe informatii cu echipamentele sau abonamentele din game business.
  • *228 / 0372022258 – Pentru situatii de urgenta, precum recuperarea codului pin, puk sau altele, acesta este numarul la care trebuie sa apelati. – număr de telefon deranjamente upc / vodafone
  • *555 – Fiind taxat cu 0.65 euro pe apel, acest numar este unul premium pentru solutionarea cat mai rapida a problemelor si a tuturor informatiilor de care aveti nevoie.

Prin magazine

In cazul in care sunteti de acord ca un apel telefonic nu te poate ajuta cu problemele pe care le ai cu aceasta retea GSM, puteti intra in magazinele Vodafone care se gasesc mai peste tot, mai ales in orasele mari. Cu siguranta vei gasi ajutor mai bine ca oriunde atunci cand vorbesti direct cu un operator fata in fata.

Contact Vodafone Online

  • Formularul de asistenta: Daca doresti folosirea unui formular de asistenta pentru a contacta serviciile Vodafone in mediul online, puteti accesa aceasta pagina, selectati ce tip de persoana sunteti, juridica, fizica, utilizator de cartela sau nu sunteti un utilziator Vodafone si veti primi un formular de contact personalizat. Urmariti si completati cu atentie toate casutele cu informatii cat mai relevante despre ceea ce aveti nevoie.
  • E-Mail: persoane.fizice_ro @vodafone.com sau persoane.juridice_ro @vodafone.com sunt adresele de email la care puteti trimite mesaje atunci cand doriti un contact cat mai simplu si direct in mediul virtual, tot ce trebuie sa faceti este sa fiti clari cu cererea pe care o faceti si veti primi un raspuns.

Cam acestea sunt metodele de a contacta serviciul Vodafone, pentru alte informatii eu va stau la dispozitie, aveti toate detalile mai sus, insa in cazul in care nu va descurcati cu ceva, va voi raspunde tuturor la comentarii. Va rugam sa retineti ca noi nu reprezentam serviciile Vodafone, ci doar oferim informatii despre cum puteti sa ii contactati. – Deranjamente UPC, Contact Vodafone, Deranjamente Vodafone

Cum contactam UPC?

Pentru ca totusi vechile variante de contact UPC sunt valabile, am sa vi le prezint mai jos pe scurt pentru a va dedica explicit serviciului de deranjamente si contactat UPC.

Modalitati de sesizari si contact a serviciului de relatii cu clientii UPC pentru clientii business

Clientii business si persoanele juridice au urmatoarele modalitati de a contacta serviciul de relatii cu clientii UPC:

  1. Apel la 031 1000 872
  2. Apel la 031 1000 872
  3. Apel la 031 100 1000 
  4. Apel la 031 100 1001
  5. 0311000405 (PERSOANE JURIDICE) 
  6. 0311031031 (PERSOANE JURIDICE) 
  7. 0311000000 (PERSOANE JURIDICE) 
  8. E-mail Vanzari – sales@upcbusiness.ro;
  9. Formular Online – Pe site-ul oficial UPC avem si sectiunea Asistenta.

Cum reziliem un contract?

Pentru ca primesc foarte multe intrebari bazate pe aceasta intrebare, lucru care nu este tocmai bun pentru Vodafone, dar totusi interesant pentru clienti, ei bine, rezilierea se face intr-un punct de relatii cu publicul / magazin offline, nu la telefon, trebuie sa aveti in vedere ca daca este necesar trebuie sa inapoiati produsele imprumutate precum modemuri, si asa mai departe. Vom face cate un articol separat si special pentru cum puteti rezilia contracte pentru fiecare companie de telecomunicatii in parte.

Parerea noastra despre Vodafone este ca reprezinta a treia companie din Romania la acest capitol, dupa Digi si Orange, avem insa uneori oferte foarte bune ce trebuie luate in calcul.

Ai nevoie de asistenta? Te asteptam pe https://geeki.ro/comunitate/ (click aici) - Un membru staff sau utilizator al comunitatii iti va raspunde. Multumim!

Share.

Fondator Geeki din 2019, sunt pasionat de tot ceea ce însemna cultură geek, computere, telefoane, mașini, divertisment de înalta calitate și testarea de produse Tech. Aduc zilnic informații noi pe acest site pentru ca cei pasionați de aceleași lucruri să aibă o sursă bună de informare de la o persona ce face acest lucru din plăcere.

15 comentarii

  1. Iacob Mariana on

    Buna ziua. Nu am primit nici un email pt. ACCEPTARE OFERTA. Pe telefon foarte greu, pot vorbi pt. ca nu este semnal, decat foarte slab sau inexistent .Deci de ce sunt clienta dumneavoastra cu vechime? Pentru a putea vorbi trebuie sa ma plimb dupa semnal, prin vant, ploaie si altele.

    • Buna ziua, nu avem nici o legatura cu cei de la Vodafone, acest articol este pur informativ, va rugam sa luati legatura cu acestia prin detaliile de contactat mentionate mai sus. Multumim!

    • Firca Vasile dan on

      Sunt de tot rahatul. De azi dimineata nu am conexiune internet si mi se tot promită
      e ca se rezolvă in jumatate de ora. Era ora 7 dim acum este 16.03. Vai vouă. Ma mut la digi.pa

  2. Iacob Mariana on

    Buna ziua. Nu am primit nici un email pt. ACCEPTARE OFERTA. Pe telefon foarte greu, pot vorbi pt. ca nu este semnal, decat foarte slab sau inexistent .Deci de ce sunt clienta dumneavoastra cu vechime? Pentru a putea vorbi trebuie sa ma plimb dupa semnal, prin vant, ploaie si altele.

  3. Mircea Bucin on

    Buna seara!

    Adresa persoane.fizice_ro @vodafone.com nu este recunoscuta de nici un browser. Probabil nu e corecta.
    Puteti ofrei o adresa reala, de la comercial vodafone?

  4. Avem lipsa de semnal la tv de aproape 5 ore. Am incercat sa iau legatura telefonic cu voi, Vodafone sau UPC, nu ma intereseaza cine si ce- (eu platesc niste servicii si voi trebuie sa le dati, ca asa e contractul), dar cand apas tasta 5, Tv , telefonul ramane in gol. Anuntati ceva, dati un comunicat local, dar nu lasati abonatii cu ochii in tv! Cum explic copiilor ca nu pot sa vada desene inainte de culcare?

  5. Penciu Iordan-Constantin on

    ***************** cod client *****(de peste 20 de ani). Cu respect va rog sa aveti amabilitatea sa-mi comunicati pana cand aveti de gand sa va bateti joc prin lipsirea de semnal TV pentru a doua seara consecutiv. Este de neacceptat sa ne puneti in situatia de a nu beneficia, la ore de maxima audienta de programele preferate. De neacceptat este si faptul ca pentru orice sesizare telefonica clientii dvs. sant pusi in situatia de a asculta muzica si reclame minute in sir in loc sa preluati operativ solicitarile acestora. Daca prin preluarea UPC de catre Vodafone va-ti pus in gand sa va alungati clientii va asigur ca sunteti pe cale sa reusiti.

  6. Rusu ica (abonament pe numele ismail florentina ramona ) on

    De o saptamina tv prin cablu merge cu intreruperi isi pierde semnalul (str ************ constanta),s-au făcut reclamații in fiecare zi chiar si de 2 -3 ori pe zi raspunsul este unu singur —lor le arată că este semnal— dar noi vedem cu intreruperi si cu fîsîituri .Nici acum după o săptămînă nimeni nu a luat nici o masură .E frumos așa să vă bateti joc de consumatori ?O parte din vecini deja au renuntat la serviciile voastre mîine merg si eu să fac cerere la o altă companie ,usor usor se vor retrage toti RUȘINE SA VĂ FIE DE INDIFERENTA CU CARE TRATATI PLINGERILE ABONATILOR ,DIN CEI MAI BUNI AȚI AJUNS ULTIMII SI CEI MAI “PROSTI “IN CE PRIVESTE SERVICIILE PE CARE LE OFERIȚI CLIENTILOR.

  7. deranj mare on

    Buna ziua. multumita dvs, am avut cea mai proasta experienta, asteptand dupa reprezentantii dvs 2 saptamani, iar in final sa spuna ca nu pot(nu vor!) sa traga internet+tv la o casa, avand in vedere ca pe stalpii vecini exista deja cablul tras. in caz ca aveti probleme cu upc, recomand cu caldura prietenii de la telekom; poate nu e perfect telekom, dar mult mai bun si mai de incredere. pana si ciobanul ghita a plecat de la voi….jalnic
    upc pucioasa(dambovita)

  8. Buna ziua,

    In ultima perioada din doua in dou zile ne dispare Internetul
    Credeti ca sunteti in stare sa rezolvati aceasta problema odata ptr totdeauna ?
    Nu este o problema daca nu puteti s-o rezovati, dar aveti va rog taria si cinstea sa ne anuntati ptr. a nu ne mai chinui cu sistemele Dvs,ramolite , nu sunt cu nimic mai bune decat ale UPC-ului.
    Un singur lucru merge snur si anume platile noastre catre VODAFONE Romania !

    Astept de urgenta un raspuns din partea Dvs !

    Cu stima,
    Administrator SC ELPLAST SRL
    Dipl. eng Stefan Partin

  9. Valach Mihai on

    Abia am devenit client pt. Tv si internet,am optat pt.cel mai mare număr de canale și internet ,după șase zile de functionare am 40 canale ???????

  10. bogdan anca on

    de trei zile semnalul tv se tot opreste.pe vremea ups nu era asa.Voi cere pana la urma rezilierea v-ati intins prea mult si nu faceti fata m-am saturat sa raspunda Andreea si sa nu rezolvati nimic rusine ca platim nu e pe gratis

  11. Cristea Nicoleta on

    Heiii..de azi dimineata nu merge nici tv nici net ce facem cu reteaua asta de tot rahatul

Lasa un raspuns