ŞtiriTehnologie

WhatsApp schimba politicile de confidențialitate pentru Europa după ce a fost amendat

După ce platforma WhatsApp a fost amendată cu 225 de milioane de euro, compania Meta a decis să lucreze la modificarea politicilor de confidențialitate ale aplicației. Mai exact, acestea se vor schimba doar pe teritoriul Europei și Regatului Unit, în condițiile în care instituțiile impun unele precauții suplimentare specifice.

Nu știm dacă schimbarea va avea loc mai târziu în alte părți ale lumii și dacă vor exista diferențe mari de utilizare a aplicației, dar compania va avea de lucrat după lovitura suferită, deoarece va trebui nu numai să reorganizeze datele pentru a oferi o mai mare claritate utilizatorilor, ci și să completeze detalii despre anumite domenii care în prezent nu sunt conforme cu reglementările europene.

Amenda a fost impusă din cauza acuzațiilor și criticilor legate de transparența politicilor aplicației de mesagerie, care, din fericire, vor fi clarificate cât mai curând posibil de către Meta, după cum s-a confirmat și raportat oficial pe TechRadar :

Ne actualizăm politicile de confidențialitate pentru utilizatori, în raport cu autoritățile europene de reglementare a protecției datelor. Confidențialitatea este în fruntea preocupărilor utilizatorilor noștri și dorim să fim foarte clari: această actualizare nu schimbă modul în care operăm cu serviciile noastre, inclusiv modul în care procesăm, folosim și partajăm datele dvs. cu nimeni.

Toți utilizatorii care folosesc WhatsApp în Uniunea Europeană, deci și în ceea ce privește țara noastră, odată cu finalizarea modificărilor, vor găsi în aplicație un banner care vă invită să citiți documentul care conține politicile actualizate, și desigur… care va fi lung (aproximativ 12.000 de cuvinte / 35 de pagini), chiar dacă în niciun caz nu vi se va cere să acceptați noi condiții (deoarece nu există).

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare