WhatsApp testează o funcție care permite editarea mesajelor în 15 minute de la trimiterea lor

By
Marian Mărian
Redactor
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta...

WhatsApp testează în prezent capacitatea de a edita mesajele trimise anterior pentru utilizatorii beta. Această informație a fost confirmată prin intermediul portalului WABetaInfo, care precizează că utilizatorii vor avea la dispoziție o fereastră de 15 minute pentru a-și edita mesajul după ce acesta a fost trimis. Deși acest lucru ar putea fi considerat benefic, unele persoane se opun implementării sale, deoarece ar face conversațiile virtuale mai dificile (având în vedere că acestea ar fi putut fi editate ulterior).

Pe de altă parte, ar fi benefică în situațiile în care o comunicare greșită ar putea cauza diverse probleme. Indiferent de așteptările fiecăruia, o posibilă dată de lansare a versiunii stabile pentru utilizatori nu a fost încă comunicată. Feedback-ul din faza beta va fi esențial pentru a înțelege avantajele și dezavantajele care vor fi întâlnite.

Pe lângă potențialele probleme legate de editare, unele persoane și-au exprimat îngrijorarea în special cu privire la întreprinderile care folosesc WhatsApp ca formă principală de comunicare. În cazul în care editarea este posibilă, prețurile ar putea fi modificate în fereastra de editare, ceea ce ar putea duce la neînțelegeri între client și întreprindere, în special dacă nu ar exista jurnale de editare care să arate care a fost mesajul original sau editările anterioare efectuate asupra mesajului.

Dacă această caracteristică nu este bine primită, poate că cei responsabili de aplicație vor revizui necesitatea acestei schimbări pentru mediul afacerilor. Cu toate acestea, dacă majoritatea oamenilor apreciază noua funcție, probabil că o vor putea accesa în curând, în lunile următoare.

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor
Urmăriți:
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.