Reteaua socială cunoscută anterior ca Twitter a anunțat oficial că TweetDeck, sau sub noul său nume, X Pro, va deveni un serviciu cu plată. Această schimbare nu vine ca o surpriză, deoarece a fost anunțată luna trecută, indicând că utilizatorii trebuie să fie verificați pentru a accesa TweetDeck. Acum, utilizatorii neconfirmați sunt redirecționați către pagina de plată X Premium (anterior cunoscută sub numele de Twitter Blue) atunci când încearcă să acceseze X Pro.
Pe 3 iulie, X a anunțat deja că această caracteristică va deveni exclusivă pentru abonați. A fost menționat că tranziția va avea loc „în 30 de zile”, dar se pare că data limită a fost extinsă puțin. Sub conducerea lui Elon Musk, X a încercat să facă X Premium mai atractiv, adăugând caracteristici precum postări mai lungi, formatare, împărțirea veniturilor din publicitate și un rang mai înalt în conversații și căutări. Acum, speră că accesul la X Pro merită să plătești pentru un semn de verificare albastru.
TweetDeck a fost una dintre cele mai populare aplicații terțe pentru Twitter până când compania l-a cumpărat în 2011. Capacitatea sa de a susține mai multe conturi și fluxuri personalizate l-a făcut un instrument puternic pentru jurnaliști, marketeri și alții care folosesc Twitter în mod regulat în activitățile lor zilnice. Având în vedere aceasta, are sens să perceapă o taxă pentru TweetDeck și să adauge eticheta „Pro” la numele său. Cu toate acestea, a fi obligat să plătești pentru un instrument care era anterior gratuit poate fi văzut ca fiind destul de frustrant.