Săptămâna aceasta Xiaomi a organizat un eveniment în China și a introdus mai multe produse noi care se așteaptă să intre pe piață în următoarele săptămâni, cum ar fi Mi Band 6, Mi Laptop Pro și noile smartphone-uri de top, precum Mi 11 Ultra sau Mi Mix Fold , primul telefon mobil pliabil al companiei, care vine cu un preț mai ieftin în comparație cu opțiunile Samsung sau Huawei, de exemplu. Pe lângă noile dispozitive, compania a dezvăluit și schimbarea logoului și a identității vizuale, care au devenit minimaliste.
Nouă identitate vizuală
Au existat puține modificări la sigla Xiaomi în comparație cu versiunea anterioară, aducând doar margini mai netede cadrului pătrat portocaliu deja popular. În plus, există o nouă tipografie pentru cuvântul „Xiaomi” care adaugă un aspect mai plăcut din punct de vedere estetic denumirii companiei de lângă logo. Potrivit mărcii, noua siglă a fost schimbată pentru că dorea un aspect mai agil pentru identitatea sa de marcă și care simboliza „natura sa agilă pentru următorul deceniu”.
Compania vrea cu siguranță să înceapă o nouă fază în 2021 odată cu lansarea noilor sale smartphone-uri și intrarea pe piața mașinilor electrice pentru a concura cu alți producători.
Încă nu știm care sunt pariurile producătorului chinez pentru viitor, dar durabilitatea este probabil una dintre liniile directoare pentru următorii ani și lansările efectuate de Xiaomi.