ŞtiriTehnologie

YouTube dezvăluie un nou format de conținut publicitar

YouTube dezvăluie un nou format de conținut publicitar
YouTube dezvăluie un nou format de conținut publicitar
Marian Ciobanu 19/11/2020

Publicitatea online este dominată în mare parte de Google și Facebook, până acum, nu prea surprinzător. Până în prezent, conținutul publicitar pe internet a fost in mare parte prin fotografii sau videoclipuri. Cu toate acestea, Google dorește să inoveze și, datorită platformei sale YouTube, firma Mountain View va implementa primele reclame audio.

Platforma observă că din ce în ce mai mulți utilizatori sunt atenți la anumite videoclipuri. Uneori, doar sunetul contează, iar spectatorul se bucură de conținut ca un podcast fără să se intereseze de videoclip. Acesta este motivul pentru care echipele gigantului american au dezvoltat acest nou tip de conținut publicitar, care se bazează în principal pe sunet și mesaj, mai degrabă decât pe calitatea videoclipurilor. În majoritatea cazurilor, aceste reclame vor opta pentru imagini statice în fundal sau animații luminoase.

O modalitate de a promova YouTube Music

Acest nou mod de promovare a conținutului este, de asemenea, o modalitate prin care YouTube își dă viață serviciului YouTube Music. Platforma observă că există încă o mulțime de oameni care folosesc YouTube pentru a asculta muzică prin clipuri, pentru asta există YouTube Music. La fel ca pe Spotify, Deezer sau radio tradițional, utilizatorii care refuză să plătească se vor confrunta cu anunturi publicitare.

Departe de cei doi lideri care sunt Spotify și Apple Music, YouTube Music progresează dureros cu cei 35 de milioane de abonați plătitori. Google intenționează să își folosească platforma principală și cei 2 miliarde de utilizatori pe lună pentru a lansa YouTube Music de la sol. Prin urmare, va trebui să ne așteptăm la o cantitate mare de reclame pentru serviciul de streaming muzical.

Pentru prima dată din 2010, YouTube nu va lansa un Rewind anul acesta , compania, ca majoritatea dintre noi, are amintiri amare ale acestui an 2020 și preferă să nu o sărbătorească. Trebuie spus că aceste videoclipuri sunt adesea percepute prost de către utilizatorii platformei.

Etichete:
YouTube
Share to...