ŞtiriTehnologie

YouTube Music testează funcția de radio personalizat

YouTube Music testează acum o nouă funcție care le permite utilizatorilor să creeze posturi de radio personalizate. Funcția, aflată în prezent în faza de testare, le permite utilizatorilor să își aleagă artiștii preferați și să selecteze diferite niveluri de familiaritate, precum și filtre populare, pentru a genera un post de radio în continuă schimbare.

Ce sunt radiourile personalizate?

Radiourile personalizate sunt un concept care este deja familiar utilizatorilor Spotify sau Apple Music. Simplificând, această idee le permite utilizatorilor să asculte muzică dincolo de o anumită listă de redare sau să exploreze piesele care sunt similare cu o anumită preferință. În cazul Spotify sau Apple Music, este posibil să atingi o melodie din aplicația mobilă, să selectezi opțiunea de a „crea un radio” sau o „stație” și să obții imediat o listă de melodii generată cu un strop de inteligență artificială. Această funcție este deosebit de utilă pentru a descoperi mai multă muzică pe care utilizatorii sunt susceptibili să o aprecieze.

Cu ce diferă funcția oferită de YouTube Music?

Deși funcția de pe YouTube Music este similară cu cele de pe Spotify și Apple Music, este ușor diferită. Potrivit utilizatorului Reddit u/notjhoan, care a partajat capturi de ecran ale funcției, atunci când utilizatorii deschid YouTube Music, li se prezintă o opțiune „Create a Radio. Atunci când este selectată, utilizatorii își pot alege artiștii preferați și pot selecta între trei niveluri de familiaritate (Familiar, Blend și Discover). Filtrele, cum ar fi „New Releases” și „Popular”, le permit utilizatorilor să își personalizeze și mai mult postul de radio. Odată selectat, postul de radio apare într-o listă de redare actualizată continuu.

Noua funcție radio personalizată a YouTube Music se află în prezent în faza de testare și nu a fost încă lansată oficial. Cu toate acestea, caracteristica a fost deja întâmpinată cu feedback pozitiv, deși încă mai are câteva bug-uri care trebuie rezolvate înainte de lansarea completă. Odată lansată pe deplin, funcția s-ar putea dovedi a fi o completare excelentă a aplicației, permițând utilizatorilor să își personalizeze și mai mult experiența de ascultare.

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Articole similare