netflix nu merge, nu functioneaza

Netflix a devenit o platformă indispensabilă în viața multor persoane care au decis să înlocuiască televiziunea convențională cu seriale, filme sau documentare la cerere. Dar nu funcționează întotdeauna așa cum ne-am dori. Cu siguranță ți s-a întâmplat și ție: Netflix nu funcționează și nu știi de ce, nu știi cum să-l repari sau unde se află eroarea. De ce se închide, de ce nu rulează filme etc.

În următoarele paragrafe vom explica principalele soluții în cazul în care Netflix nu merge, dacă nu funcționează. Este probabil ca problema să se regăsească printre unele dintre cele pe care le-am compilat mai jos, dar și soluțiile, așa că îți va lua câteva secunde să pui filmul la loc și să te bucuri de el. Deși va depinde puțin de faptul că vă aflați pe un dispozitiv sau altul, există soluții comune pentru toate dispozitivele și soluții specifice în funcție de dispozitiv.

Unde este problema?

Primul lucru pe care trebuie să-l aflați este unde se află problema. Înainte de a căuta soluții, ne întrebăm: de ce nu funcționează Netflix? Netflix nu merge…

Erori

Există multe coduri de eroare Netflix care vor apărea pe ecran atunci când o redare este brusc întreruptă sau dacă încercați să vă conectați și nu vă lasă. Depinde de ce înseamnă, dar cele mai frecvente se datorează unei probleme de conexiune între dispozitiv și rețea sau unor probleme de actualizare sau de compatibilitate. Cu alte cuvinte, aplicația sau dispozitivul dvs. nu este pregătit să ruleze Netflix. Chiar și așa, platforma are un site care ne permite să consultăm codul care ne interesează și ne oferă posibile soluții.

De pe site-ul Netflix putem găsi „Netflix not working” în centrul de ajutor. Aici avem o căsuță de căutare care ne permite să introducem codul de eroare care apare pe ecran și să aflăm despre ce este vorba și cum îl putem remedia cât mai curând posibil.

Seriale sau filme indisponibile

De ce apare asta? Pentru că acel conținut nu este disponibil în țara respectivă. De exemplu, dacă călătoriți în afara României sau a Uniunii Europene, este posibil ca serialul pe care îl vizionați să nu funcționeze, deoarece catalogul este adaptat la locul în care v-ați conectat la internet. Ca urmare, conținutul nu apare sau a dispărut.

O altă variantă este ca acesta să „dispară”. Trebuie să ținem cont de faptul că Netflix nu are întotdeauna același catalog de filme și seriale și va depinde de drepturile de difuzare și de reînnoirea acestor drepturi dacă un serial mai este disponibil sau nu.

Descărcarea nu funcționează

Una dintre cele mai frecvente probleme este reprezentată de erorile de descărcare. Care este motivul? În general, există două situații: ați descărcat prea multe pe prea multe dispozitive în același timp sau nu aveți spațiu pe telefonul mobil sau pe computer. Puteți stoca doar până la 100 de descărcări la un moment dat pe fiecare dispozitiv care are un abonament, iar numărul de dispozitive diferite care pot avea descărcări depinde de planul dumneavoastră. Cu alte cuvinte, nu puteți descărca seriale pe 20 de dispozitive diferite. Netflix nu te va lăsa.

O altă problemă poate fi aceea că un titlu pe care l-ați descărcat nu apare. Atenție, acestea au o dată de expirare: de la șapte zile disponibile până la 48 de ore. Trebuie să vă conectați la internet înainte de acest moment și să reînnoiți descărcarea, altfel riscați să dispară.

Prea multe sesiuni simultane

Una dintre cele mai frecvente probleme este aceea că sunt deschise prea multe sesiuni simultane pe Netflix. Câte persoane pot viziona ceva în același timp pe același cont? Depinde de planul pe care îl aveți. Dacă mama, fratele, cumnata, cumnatul și vărul dvs. se uită la emisiuni sau filme în aceeași zi și la aceeași oră, probabil că nu veți putea să vă conectați pentru a viziona ceva nou până când unul dintre aceștia nu se iese de pe Netflix. Asta nu înseamnă că Netflix este stricat, dar face parte din regulile lor.

Planul de bază permite un singur ecran simultan, planul standard permite două ecrane simultan, iar planul premium permite patru ecrane simultan. Dacă sunteți cinci persoane care vor să se uite la ceva în același timp, unul dintre voi trebuie să renunțe.

Probleme de internet

Conform paginii de ajutor, una dintre cele mai frecvente probleme este legată de conexiunea la internet. Aveți nevoie de o conexiune bună dacă doriți ca serialele sau filmele să se încarce fără probleme. În acest caz, problema poate fi specifică instalației sau locuinței dumneavoastră, sau poate fi cauzată de operatorul sau de tariful pe care l-ați contractat, precum și de acoperirea de care beneficiați în cazul rețelelor mobile sau WiFi.

Probleme de autentificare

Aceasta este o altă defecțiune: conectarea nu funcționează, nu se deschide. Acest lucru se poate datora faptului că v-ați schimbat parola și nu v-o mai amintiți sau că altcineva a schimbat parola în locul dvs. Dacă aveți un cont comun, acest lucru este des întâlnit. Poate că un membru al familiei sau un prieten l-a schimbat și nu v-a spus, sau pur și simplu a încercat să vă fure contul.

Cele mai bune soluții

Indiferent de dispozitivul pe care îl utilizați, există o serie de soluții comune pe care le putem aplica. Fie că este vorba de faptul că Netflix nu funcționează pentru că internetul nu merge prea bine sau pur și simplu pentru că v-a fost furat contul. Există câțiva pași pe care îi putem face cu toții pentru a rezolva problemele Netflix, care vor funcționa în majoritatea cazurilor.

Verificați conexiunea la Internet

Acesta va fi unul dintre pașii fundamentali dacă dorim să îmbunătățim problemele Netflix. Ce facem? Verificați tot ce ține de conexiunea la internet. Puteți schimba conexiunea la cablu dacă sunteți pe WiFi și verificați dacă acest lucru îmbunătățește viteza sau dacă se încarcă conținutul. Sau invers: dacă aveți un cablu, încercați să folosiți WiFi în cazul în care acesta este deteriorat sau rupt. De asemenea, putem verifica acoperirea: dacă folosiți o rețea wireless, apropiați calculatorul, televizorul sau telefonul mobil de router pentru a vedea dacă semnalul nu mai este slab și dacă acesta este motivul pentru care Netflix nu funcționează.

Un alt pas comun și esențial este repornirea routerului. Reporniți routerul timp de câteva minute: opriți-l, scoateți toate cablurile din priză, lăsați-l câteva minute, apoi conectați-l și porniți-l din nou până când se aprind toate luminile. Verificați dacă internetul funcționează și încercați să vă conectați din nou pentru a vedea dacă erorile au fost rezolvate.

Actualizați aplicația

Oricare ar fi aplicația, aceasta trebuie să fie actualizată. Pe telefonul mobil Android, tableta iOS, Smart TV, Android TV sau PC-ul Windows. Indiferent de dispozitivul pe care îl aveți, ar trebui să aveți întotdeauna aplicația Netflix actualizată. Aici, procesul va varia în funcție de tipul de dispozitiv și de sistemul de operare, dar, de obicei, actualizarea va fi ușor de realizat.

Rezolvarea problemelor ce țin de plată

Dacă abonamentul dvs. nu funcționează, este posibil să fie din cauza unor probleme cu metoda de plată. Poate că aveți un card care a expirat sau un cont PayPal conectat care nu mai funcționează. Sau ați folosit un card cadou cu credit și acesta nu mai este suficient pentru a continua să plătiți abonamentul. În acest caz, trebuie să schimbăm metoda de plată din profilul nostru pentru a recupera contul și să continuăm să fim facturați lună de lună. Puteți plăti pentru planul Netflix cu carduri Visa, Mastercard, American Express sau carduri preplătite. De asemenea, puteți plăti cu Paypal sau cu carduri cadou.

  • Accesați Netflix.com
  • Conectați-vă la contul dvs.
  • Mergeți la „Abonamente și facturare”
  • Dați click pe „Actualizarea informațiilor de plată”.
  • Aici trebuie să alegem dacă dorim un card de credit sau de debit, dacă dorim să folosim PayPal sau un cod cadou. Alegeți-l pe cel care vă interesează și completați toate detaliile.

Îmbunătățirea confidențialității

Dacă problema constă în autentificare, trebuie să îmbunătățim confidențialitatea. Fie pentru că cineva a încercat să acceseze, fie pur și simplu pentru că ne-am uitat parola. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă recuperați parola și să obțineți una nouă, asigurându-vă că aceasta este sigură. Dacă ați uitat-o sau nu ați uitat-o, dar nu funcționează, vă puteți reseta parola folosind adresa de e-mail.

  • Mergeți pe Netflix.com/loginhelp
  • Alegeți opțiunea de resetare a parolei prin e-mail.
  • Introduceți adresa dvs. de e-mail curentă
  • Faceți click pe „Trimiteți-mi un e-mail”.
  • Un e-mail va ajunge în căsuța de e-mail și va trebui să urmezi pașii
  • E-mailul vine cu un link pentru a vă conecta la Netflix.
  • După ce ați intrat în link, creați o nouă parolă.
  • Bifați opțiunea „Obligatoriu să vă conectați din nou pe toate dispozitivele cu noua parolă”.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și...