La patru luni după ce Apple a lansat iOS 16, utilizatorii încă raportează o mulțime de erori. Nici versiunea iOS 16.2 lansată în decembrie nu a reușit să rezolve problemele.
După cum știți, Apple a lansat iOS 16 în septembrie 2022. Cu toate acestea, utilizatorii continuă să raporteze numeroase erori în sistemul de operare, care a debutat în urmă cu patru luni. Plângerile exprimate pe platforme precum Twitter și Reddit sunt extrem de mule.
Cea mai recentă actualizare a sistemului de operare a fost iOS 16.2, lansat pe 13 decembrie. Cu toate acestea, utilizatorii nu sunt deloc mulțumiți de această versiune. Ei spun chiar că, după lansare, problemele au crescut mai degrabă decât au scăzut.
Problemele nu se termină
Proprietarii de iPhone raportează că este posibil ca aplicațiile să nu funcționeze corect, să înghețe sau să nu mai funcționeze complet. Există, de asemenea, unele erori care afectează direct experiența utilizatorului, cum ar fi performanța slabă a sistemului, pierderea tastaturii sau nefuncționarea corectă.
Cu toate acestea, există, de asemenea, plângeri, cum ar fi blocarea căutării Spotlight, probleme cu modurile de focalizare, probleme cu HomeKit, erori ale aplicației Apple Music, erori CarPlay și descărcare rapidă a bateriei. Problemele sunt observate pe toate modelele de iPhone, inclusiv pe cele mai recente iPhone 14 și iPhone 14 Pro.