Google Analytics, un tool de bază pentru performanța serviciilor SEO

O agenție de marketing online, precum iAgency.ro – care prestează, în baza unui abonament lunar aferent unui contract de colaborare – servicii SEO de înaltă calitate, trebuie, în mod automat, să livreze și rezultate… cel puțin satisfăcătoare pentru clienții săi.

Indiferent de natura clientului, agenția de servicii SEO iAgency își propune să aducă site-urile beneficiare (care pot consta în magazine online sau pagini web de prezentare a activității și ofertei reprezentative diferitelor firme și companii din mediul online) pe primele poziții din topul SERPs.

SERPs, în termeni de servicii SEO și competitivitate între business-urile digitalizate, indică paginile cu rezultate de căutare pe care Google, cel mai mare și utilizat motor de căutare la scară largă, le returnează utilizatorilor de Internet în funcție de interesele manifestate de către aceștia (într-o anumită ordine, importantă din punct de vedere al e-marketingului).

Cu alte cuvinte, vorbim de rezultatele pe care Google le ordonează în funcție de anumite cuvinte cheie și expresii de căutare folosite de către anumiți internauți, considerați potențiali clienți pentru un brand ori altul; pentru o anumită ofertă comercială.

Așadar, indiferent că ne referim la branduri de talie mică, medie ori mare, cu adresabilitate pe Internet la nivel local, regional, național sau chiar internațional, serviciile SEO trebuie să ofere acestora mai multă vizibilitate în Google, mai mult trafic organic și, implicit, mai multe vânzări – ceea ce, în termeni de specialitate, se traduce prin creșterea ratei de conversie (creșterea numărului de încasări).

Ca fapt divers, agenția de marketing online și servicii SEO de care aminteam anterior, a reușit această performanță, de-a lungul timpului și până în prezent, pentru o varietate de clienți, precum:

  • Provident Financial Romania
  • Paralela 45
  • Studio 20
  • Sanador
  • Get’s Bet
  • Christian Tour
  • Fresco Expert
  • Clinicile Dr. Leahu
  • Melkior Professional
  • LegalizeIt
  • Keez.ro
  • Dental Excellence
  • BeiCeVrei
  • Bogas
  • Floria
  • DC News
  • El Vila
  • Favi
  • Balisarda
  • TotalSoft
  • Polti
  • OfficeClass
  • Retargeting
  • Roviniete.ro
  • OctoFrost
  • Veloteca

Serviciile SEO desemnează, însă, implementarea unui proces de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare (Google) pe termen lung, cu rezultate pe măsură: de lungă durată, vizibile, eficiente și… cuantificabile.

servicii seo
servicii seo

În acest sens, procesul de optimizare SEO integrează numeroase acțiuni și activități (atât on-page, cât și off-page, dar și de ordin tehnic privind buna funcționare și indexare a site-ului) și, totodată, operează cu o întreagă suită de tool-uri de analiză, raportare și obținere a informațiilor necesare atingerii obiectivelor specifice fiecărui client în parte. Unul dintre aceste instrumente, de bază, îl reprezintă Google Analytics, fiind în special utilizat pentru:

  • Segmentarea personalizată a audienței unui site

Acest aspect permite analiza traficului generat după criterii precum: canalul folosit, numărul de vizitatori care finalizează un anumit obiectiv (goal), date demografice etc.

  • Indicarea ratei de respingere

Bounce rate-ul poate indica faptul că utilizatorii ar putea să nu găsească ceea ce caută, de fapt, pe un site sau că paginile acestuia se încarcă greu.

  • Localizarea paginilor performante / neperformante

Aceste date indică, de obicei, detalii privind: comportamenul utilizatorilor prin conversiile asociate anumitor vizite/pagină; pierderile de trafic (vizibilitate organică); pierderile în poziții SERPs etc.

  • Monitorizarea traficului unui site în versiunea mobile

Cele mai multe căutări în Google se efectuează, în prezent, folosind smartphone-uri sau alte gadgeturi.

Distribuie
Editor Geeki

Editor Geeki

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *