Brand Finance, lider în evaluarea brand-urilor și care oferă consultanță în strategie, a numit HUAWEI ca fiind printre primele 10 cele mai valoroase mărci ale anului 2022 în recentul său raport intitulat „Brand Finance Global 500 2022”. Valoarea brand-ului Huawei a crescut cu 29% de la an la an, până la 71,2 miliarde de dolari americani, ceea ce a permis companiei să avanseze de pe locul 21 (când se afla anul trecut) pe locul 9 în clasamentul Brand Finance 500.
Brand Finance analizează cele mai mari 5.000 de mărci în fiecare an, listând mărci din toate sectoarele și țările în 100 de rapoarte separate. Cele mai valoroase și puternice 500 de branduri din lume se află în prezent în al 16-lea an în clasamentul anual Brand Finance Global 500.
A reieșit încă o dată că sectorul tehnologic în ansamblu este cel mai valoros sector din clasamentul Brand Finance Global 500, cu o valoare cumulată de aproape 1,3 trilioane de dolari americani.
Brand Finance atribuie creșterea mărcii HUAWEI angajamentului său față de inovare, investind masiv în cercetare și dezvoltare cu companiile de tehnologie autohtone și concentrându-se pe afacerile sale cu mașini electrice, continuând în același timp să consolideze serviciile cloud.
HUAWEI continuă să ofere o varietate de produse inovatoare consumatorilor globali, inclusiv cele mai recente smartphone-uri emblematice. P50 Pro oferă o tehnologie de imagistică de ultimă generație care depășește limitele fizice, în timp ce P50 deschide un nou capitol în istoria telefoanelor pliabile.