Returnare produse la eMAG. eMAG este un magazin online unde poți găsi cam orice: de la produse electronice, electrocasnice, dispozitive de gaming, până la produse de fashion, cosmetice, cărți și chiar produse alimentare. De asemenea, există posibilitatea ca în cazul în care acestea nu sunt în conformitate cu ceea ce ai achiziționat, prezintă defecte din fabrică sau, pur și simplu, vrei să returnezi un produs fără vreo altă justificare (deși, bineînțeles, ar fi potrivit să ai una viabilă), să o poți face fără probleme. În general, procedurile de returnare a banilor diferă în funcție de cum ai plătit și, de asemenea, există mai multe posibilități de returnare a produselor achiziționate.
- Care este politica de returnare a produselor la eMAG?
Politica de retur a produselor cumpărate pe eMAG îți permite să faci retur gratuit al acestora în maximum 30 de zile de la achiziționare. Cu toate acestea, există câteva condiții generale pe care produsele achiziționate trebuie să îndeplinească pentru a putea fi returnare:
- Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite;
- Trebuie să te asiguri că produsul nu conține parole setate, conturi asociate sau orice fel de date cu caracter personal, astfel încât să poată fi adus la versiunea de software inițială;
- Returul produselor se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (în cazul în care ai optat pentru unul) și toate documentele anexate în momentul livrării produsului;
- Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat;
- În cazul în care ai cumpărat mai multe produse de același fel, asigură-te că doar unul dintre ele a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar în cazul în care sunt sigilate;
- Nu se acceptă pentru retur care prezintă urme de uzură, deteriorări, zgârieturi, șocuri mecanice etc.;
- Nu se acceptă returul produselor asupra cărora s-a intervenit în mod direct prin dezinstalarea sistemelor de operare sau a altor programe existente deja în momentul livrării;
- Dacă în colet se găsesc alte produse în afară de cele primite în momentul livrării, preluarea pachetului în vederea returului va fi refuzată.
Există și anumite categorii de produse cu condiții speciale de retur: articole de fashion, foliile pentru telefoane, tablete, eBook-uri, produse cosmetice, consumabile sanitare, saltele, bijuterii, electrocasnice mici și mari, asigurări auto și roviniete (nu pot fi returnate) etc. Pe site-ul celor de la eMAG se găsesc informații specifice privind returul acestor produse, respectiv condițiile în care pot fi returnate. De asemenea, cardurile cadou nu pot fi returnate.
- Cum returnezi un produs la eMAG?
Returul produselor la eMAG se poate face în 3 feluri:
- Retur într-un showroom eMAG – dacă un produs se returnează direct într-un showroom eMAG, restituirea banilor se face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată inițial plata. În showroom nu se acceptă returul produselor de dimensiuni mari (electrocasnice mari, piese de mobilier, saltele, materiale de construcții) și nici mâncarea pentru bebeluși și copii, medicamente, dispozitive medicale, plante sau bijuterii.
- Retur la easybox – aici poți returna doar produsele care se pretează dimensiunilor unui easybox (care, după cum bine știi, este destul de mic) și produsele eligibile. Pentru a verifica dacă un produs este eligibil, selectezi din formularul de retur produsul pe care dorești să îl returnezi. În cazul în care opțiunea de retur la easybox nu este afișată, înseamnă că produsul pe care vrei să îl returnezi nu este eligibil acestei modalități de retur. Pentru a returna produsul, trebuie să completezi formularul de retur. Vei primi un e-mail și un SMS cu codul QR (trebuie scanate la easybox) pe care îl utilizezi pentru a deschide un sertar. După ce introduci produsul în sertarul potrivit, finalizează pașii pentru procesul de retur. După finalizarea returului, vei fi notificat în momentul în care produsul ajunge în depozitul magazinului eMAG.
- Retur prin curier sau Poșta Română – în formularul de retur există opțiunea de a alege ca returul să fie preluat de către un serviciu de curierat sau să îl predai tu într-unul din Oficiile Poștale partenere. După aceea, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: fie ramburs (caz în care vei primi suma plătită), fie voucher (cu aceeași sumă, pe care îl vei putea folosi la o altă comandă). Pentru ca un produs să fie eligibil unei astfel de modalități de retur, coletul trebuie să fie sigilat. Trebuie să completezi un formular de retur pentru fiecare dintre produsele pe care dorești să le returnezi, astfel încât trebuie să le ambalezi separat, fiecare cu un AWB propriu. Greutatea maximă admisă a unui colet este de 7 kg și să aibă dimensiunile laturilor de maximum 3 m.
- Cum primești banii înapoi după ce returnezi un produs la eMAG?
În urma verificării coletului la retur și constatării valabilității produselor returnate, vei primi banii înapoi. În general, cei de la eMAG sunt foarte rapizi și profesioniști în astfel de situații. Banii pot fi primiți fie în contul din care ai efectuat plata, fie sub forma unui voucher pe care îl poți folosi pentru eventuale cumpărături.
- Banii înapoi în 30 de minute – dacă îți salvezi cardul în contul eMAG creat, beneficiezi de serviciul Instant Money Back (serviciu de transfer instant cu ajutorul căruia clienții care achită comenzile online cu cardul salvat pot primi banii înapoi pe card pentru produsele returnate în cel mult 30 de minute de la soluționarea returului);
- Returnarea banilor sub formă de voucher – va putea fi folosit la alte cumpărături (valabilitate de 24 de luni);
- Rambursarea banilor – banii vor fi returnați în contul specificat în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online, în maximum 14 zile calendaristice. Returnare produse la eMAG.
Am cumpărat de la firma d-tra un blender Russel Hobbs și în aplicație l-am văzut destul de mare. Cred ca acest blender fiind mai mic este pentru cine are copil mic. Va mulțumesc mult pentru înțelegere și aștept returnarea banilor. Cu stima : d-na But Dorina.
Bună ziua, vă rog să luaţi la cunoştinţă că acest website este pur informativ cu informaţii de contact şi ne asumăm nici un fel de afiliere în legătură cu compania despre care am oferit nişte informaţii de contact. Dacă vă putem ajuta într-un fel cu privire la alte informaţii de contact, vă rog să ne spuneţi acest lucru în comentarii! Vă mulţumesc!