Instagram aduce o schimbare semnificativă în funcția sa Reels, pe care a dezvoltat-o ca un concurent pentru TikTok. Când Reels a fost lansat pentru prima dată, compania de social media a permis ca utilizatorii săi să publice videoclipuri scurte timp de maximum 15 secunde, crescând treptat acest timp la 30 de secunde și apoi la 60 de secunde.
Dar utilizatorii au criticat Instagram, spunând că nici măcar un minut nu este suficient. Ascultând recenziile negative, se pare că Meta va crește din nou durata videoclipurilor de tip Reels.
Timpul maxim al videoclipurilor de tip Reels este acum de 1,5 minute
Dezvoltatorul de aplicații mobile Alessandro Paluzzi a dezvăluit această nouă schimbare prin implementarea unei tehnici de inginerie inversă asupra aplicației Instagram. Paluzzi a declarat că, pe lângă 15, 30 și 60 de secunde, posibilitatea de a partaja 90 de secunde sau 1,5 minute de videoclip este încă în dezvoltare.
Merită adăugat că opțiunea de 90 de secunde nu este aprobată încă de Instagram și există posibilitatea ca aceasta să nu fie lansată. Ce-i clar este că, de obicei, Meta nu lansează o funcție înainte de a o testa pe un număr limitat de utilizatori. Pe de altă parte, având în vedere rivalitatea dintre Instagram Reels și TikTok, nu va fi surprinzător dacă se ia în considerare prelungirea duratei de redare a videoclipurilor de tip Reels.
TikTok permite utilizatorilor să filmeze videoclipuri de până la 3 minute. Google, care a lansat și el YouTube Shorts, permite partajarea conținutului timp de până la 60 de secunde, la fel ca Instagram.
Instagram, pe de altă parte, se află într-o concurență acerbă nu numai cu TikTok și YouTube, ci și cu Snapchat. Compania de social media, care a adăugat recent funcția „Avatar” similară cu funcția Bitmoji a Snap pe platformă, a permis utilizatorilor să-și împărtășească avatarurile 3D în DM și Story. Această caracteristică va fi implementată treptat în toate țările.