Contact Urgent Cargus reclamatii: Sesizari si deranjamente – Companiile de curierat rapid in Romania s-au inmultit in ultimii ani. Si e firesc sa fie asa. E mai rapid sa primesti sau sa trimiti ceva prin aceste firme, coletele de orice fel ajung si in 24 de ore, trimiti si in strainatate tot cu ei sau primesti pachete de la cei dragi aflati la mare distanta in doar cateva zile sau chiar ore.
Una dintre companiile cu vechime pe piata este si Urgent Cargus, infiintata inca din 1991, cand se numea doar Cargus. A fost cumparata de DHL din 2008 pentru mai bine de 50 de milioane de euro, dar investitia s-a amortizat in scurt timp. Prin 2007 Cargus avea deja cota de piata de 25%, acum aceasta a mai scazut pentru ca au aparut foarte multe firme puternice de curierat rapid.
Cargus e prima companie privata de curierat rapid din Romania si asta spune multe despre puterea acestui brand si despre seriozitatea sa. Totusi sunt si situatii cand vrei sa discuti cu cineva de la Urgent cargus reclamatii si e bine sa stii cum o poti face.
In general ajungi sa vrei sa faci reclamatii pentru ca nu a ajuns coletul in termenul stabilit de parti, coletul e deteriorat, produsele sunt lovite rau din cauza transportului si a manipularii gresite, fara niciun fel de grija. Sau poate te-a sunat curierul doar odata, nu erai acasa si nu si-a respectat obligatia de a te mai contacta si dupa. Sau ai fost cautat deja de trei ori si coletul e deja in depozit dar nu stii unde e depozitul, unde mai e coletul tau pana la urma.
Sunt cazuri in care vei discuta cu un reprezentant Urgent cargus reclamatii si atunci cand vrei sa stii cat costa sa trimiti sa primesti colete sau cand vrei sa stii prin ce firma se livreaza coletele.
Cum procedezi ca sa iei legatura cu Urgent cargus reclamatii?
Din start trebuie sa stii ca, pana sa suni la Urgent cargus reclamatii vei avea nevoie de un AWB. Firmele au deja serviciul de verificare expeditie, tracking modern, AWB generat, se poate calcula si costul de expeditie direct pe site.
Dupa ce stii AWB si date despre livrarea pe care ai facut-o sau pe care o astepti poti sa mergi intr-un sediu al Urgent Cargus si sa discuti cu personalul de acolo. Vei depune si o cerere daca e nevoie, se va face un proces verbal si vei ridica coletul, vei afla imediat situatia sa.
Daca e prea departe sediul Urgent Cargus poti suna oricand la Urgent cargus reclamatii folosind numerele 021 9330, doar pentru bucuresteni, 021 9282, pentru restul tarii.
Sau poti lasa o reclamatie sau plangere insotita de toate actele necesare pentru identificarea coletului si a expeditorului, destinatarului la contact @ urgentcargus.ro. Ni se va raspunde in cel mult 48 de ore si vom primi si confirmarea trimiterii reclamatiei sau plangerii noastre.
Toate apelurile si plangerile primite vor fi procesate in ordinea sosirii si va dura ceva pana sa primesti raspuns daca e foarte aglomerata perioada si sunt multe livrari de facut. De regula te vor suna chiar si cei de la Urgent Cargus daca apar probleme si numarul tau apare in sistem ca apel nepreluat in centrul de Relatii Clienti. Orice ar fi se va lamuri situatia pe loc si vei afla toate datele legate de coletele tale.
Daca produsele sunt deteriorate, stricate, nu ajung, se pierd colete pe drum, dispar ca prin minune poti reclama Urgent Cargus oricand la OPC si ANPC, daca nu gasesti o solutie impreuna cu ei. Depui plangere direct pe site-ul ANPC insotita de comunicarile cu firma de curierat si de alte acte doveditoare ale problemei tale, fotografii, dovezi ale necazurilor tale. Vei primi confirmare de primire a plangerii si de multe ori vei avea castig de cauza daca e vina companiei de curierat.
16 zile si inca nu a ajuns scrisoarea recomandata .Asta e a doua oara treia oară nu va mai exista.
Am o comanda la fan courier când ajunge comanda
Lasă de dorit nu sa prezentat cu coletul doar ma sunat că ajunge in 10 minute dar după 1 minut mă sună că nu are loc de parcare si ca el nu poate livra coletul am ieșit afară să văd dacă parcarea este plină dar surpriză parcarea era goală am sunat la Cargus mi-a răspuns o domnișoară deranjată că de ce sun la ia că ce să îmi facă ia pe bune de ce v-au angajat Cargus să rezolvați problemele clienților si să îi sancționați pe agenți din teren care nu își fac treaba .
Deci nu veniți cu coletul ! Ați venit în data de 15 08 2022 când este zi libera! Deși am vorbit cu o zi înainte să aduceți coletul pe data de 16 08 2022 și ați confirmat ! Dar Dvs ați venit intr- o zi libera ! Tîrgu Neamr Nr *******
Buna ziua, va rugam nu mai postati a dresele aici pe site, nu suntem afiliai cu cei de la Cargus. Pentru a rezolva problema ii puteti contaca folosind informatiile de mai sus. O zi frumoasa, va multumesc pentru intelegere.
Nu stiuno firma mai neserioasa ca asta nu prestează serviciile nu livrează comenzile ‘e rău drumu’ la ce cacat te angajezi curier dacă faci figuri ??? Lasă de dorit serviciile ….cel mai de rahat curier…
Buna ziua,
Sunt o societate din Barlad si de cand acest curierat NU MAI ARE SEDIU in oras , iar baietii fac naveta la Vaslui sa ridice coletele, este o nebunie totala !!!!
Pe cei de la Bucuresti , chiar nu-i intereseaza cum merge treaba in tara ???!!!???
Noi facem comenzi de piese de schimb pentru centrale termice : beneficiarul asteapta sa-i reparam centrala , dar din cauza serviciilor CARGUS, nu putem.
Servicii sub orice critica …….
Buna ziua ,cererea mea nu a ajuns !!!! nu Pot sa cred că sunteți o firma care își rade de cumpărători care au încredere în angajați firmei ,și furnizor ,o să vă țigănească sărbătorile daca nu sunteți serioși !!!!, As mai zice dar …………..
cum eu am fost serioasa la primirea coletului aștept și din partea firmei seriozitata
MULTUMESC 🙏
Vreau să mă ajutați cu un colet refuzat nu reușesc să-l recuperez atât o spus fan curierul că la dat la fan curier Chișoda Timiș și nu pot lua lătura cu ei vă
Bună ziua.
Vreau sa fac o reclamatie. De 2 zile trebuia sa primesc un colet prin Cargus, după ce am primit înștiințarea de la curier. In orașul Gheorgheni, jud Harghita, locuiesc, unde aveți și filială. Angajații dv. care distribuie colete mi-au zis la telefon ca nu au timp sa vina la adresa mea, sa merg eu sa-i caut și chiar mi-au închis telefonul în nas. Oameni de straiță, neciopliți! Dacă nu rezolvați problema o sa cer magazinelor sa nu mai trimită colete prin Cargus. Multumesc de intelegere.
Niste nenorociti.Coletul a fost preluat de Urgent Cargus pe 20 mai iar pe 1 iunie inca n-a ajuns la destinatie.
Un serviciu de rahat CARGUS.Timpul trece,leafa merge.Au ajuns livratorii sa isi bata joc de clienti ,.Coletele zac in depozite.
CARGUS…..SUPER SITE….SUPER LA SUPERLATIV…
SUPER LA BATAIA DE JOC A CLIENTILOR.UN MUSUROI DE INCOMPETENTI GRUPATI……..name CARGUS
CARGUS FACE LEGEA. EVITATI,EU M-AM LECUIT!
!!!Doua pachete trimise odata, acelasi destinatar, unul ajunge intr-un oras,celalalt ….in alt oras, la cu totul alta adresa,pina si numele destinatarului a fost mofificat!!!!
Incredibil dar trist de adevarat!!!
De zece zile un bolnav asteapta aceste pachete ca pe o….. mingiiere!
Daca nu puteti lucra corect…..nu o mai faceti !
Incorectitudinea duce la un volum de munca mai mare pentru voi „Cargus”si la o mare dezamagire pentru clienti,care se vor tot pierde!!!
Aștept de câteva zile prin Cargus un pachet International, mi se spune mereu că sunt foarte ocupați sunt multe pachete si nu au timp să scoată pachetul la livrare,sper să nu rămân fără pachet.!!!! Este unica experiență cu Cargus ,nu recomand!!!
Cel mai prost serviciu de curierat aștept un pachet din data de 31 august, în data de 2 coletul a fost ajuns la ei la sediu zilnic ma uitam pe aplicația lor și nu îmi arata nimic despre colet din 2 pana în 9 coletul a fost la ei în sediu eu nefiind anunțată, la retrimis în Germania pe data de 9 și suntem în data de 24.09.2022 și nu am mai ajuns nici măcar
Buna ziua am avut de platit un colet care mi-a venit . Dar curierul pe numele Cucu Ioan .fara să mă întrebe dacă vreau să plătesc chess a emis factura .așa că mă obligat să plătesc chess.nu am avut bani la mine decit pe card … Nu voi mai lucra niciodată ci Cargus .curieri sunt foarte incompetenți .
De cand curierii nu trebuie sa aduca coletele la usa? E normal sa ne sune si sa dea ordin sa cobor ca el imediat e aici? E greu sa urce oana la etajul 1? Dar sa astepte bacsis in buzunar e capabil nu? Nesimtire!!!!!
Bună ziua am trimis și eu un colet pe data de 04 07 2022 și a fost ridicat pe data de 06 07 2022 și rambursul nu a ajuns nici pină astăzi 12 07 2022 este ora 15 :50 și nu am primit rabursul asta este bătaie de joc nr avb XXXXXX nu este frumos asa ceva
Am trimis și eu un colet pe data de 04 07 2022 și a fost ridicat pe dat de 06 07 2022 și rambursul na ajuns nici plă la data de 12 07 2022 ora 15:56 este bătaie de joc să vă fie rușine urgent cargus
Worst experience ever with Cargus Romania. They didn’t attempt to make delivery because the driver called and there was no signal. Didn’t even attempt to deliver. All paid for including delivery. How stupid us this, I’ve never had this happen to me and when I next want to order something will make sure never to use this company again.
Cargus, niste mari NESIMTITI SI HOTI!
Am trimis un plic cu medicamente catre o casa de batrani (batranul in stare critica)
care nu a ajuns la destinatie pe motiv ca adresa ar fost pusa gresit (la destinatar as fi pus expeditor) ceea ce este o minciuna. Cand le-am solicitat un screen shot din aplicatie, m-au refuzat.
Chiar sa fi fost asa, ar fi trebuit sa se prezinte la adresa destinatarului (care ziceau ei ca este expeditorul), ceea ce nu au facut (comanda plasata online, banii deja luati!).
Cum plicul nu a fost ridicat, am sunat eu dupa 4 zile ca sa mi se comunice „eroarea” mea. A fost anulata comanda.
Mi s-a comunicat ca in termen de 15 zile mi se vor returna banii in cont. Au trecut mai mult de 6 saptamani si nu mi-au fost returnati.
Am sunat de vreo 5 ori pana am reusit sa mi se inregistreze o sesizare, situatii in care de fiecare data am stat in coada de asteptare de mai multe ori cate 20 minute dupa care apelul a fost intrerupt… si desigur ca pe BANII MEI!
Am revenit dupa 6 saptamani cu un telefon si cu numarul sesizarii ca sa mi se spuna nonsalant ca termenul de REZOLVAREA UNEI SESIZARI este de 3 LUNI !!!
Deci pentru a mi se returna banii incasati de ei si nereturnati, eu trebuie SA ASTEPT 4.5 luni !!!!
Va recomand sa faceti RECLAMATIE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI.
Nu tolerati astfel de comportamente lipsite de respect!
Astept un colet din data de 08.08.2022 cand am fost informata prin sms de catre firma Cargus ca mi se livreaza coletul , de trei zile primesc acelasi sms doar ca azi 10.08.2022 imi modifica putin mesajul si imi scrie ca se reincearca livrarea , am mai avut aceeasi experienta in urma cu doua saptamani cu acelasi curier CARGUS atunci trebuia sa ridice un colet de la firma noastra , totusi pana la urma dupa vreo 10 zile de insistenta vine si ridica coletul motivand domnul sofer ca a fost in concediu , acum a doua ora ce o sa mai motiveze domnul sofer Incompetente lor?
Buna ziua!
Nici nu stiu cum sa incep! Sunt foarte dezamăgită de această firmă! Am comandat de pe un site si plata a fost facută cu cardul! O valoare destul de mare!
Coletul nu a ajuns! Ba mai mult a fost lăsat la o alta adresă, nu stiu care, spunând ca acea persoana ma știe.. normal, daca nu se dă de client , coletul trebuie intors la depozit. Ce să zic, am vorbit cu șoferul spunându-mi sincer ca el a vrut sa imi lase coletul numai de cat.. si de aceea a facut asta! I am zis ca trebuia sa primesc si un SMS cand mi se livreaza comanda ca sa stiu sa fie cineva acasa! Dar nimic. Nu stiu daca vi se pare normal, a zis ca ma va ajuta sa imi recuperez coletul si pana seara sau pana in data de 20.08.2022 il voi avea.. De unde, telefonul este inchis! Apelez si nu dau de nimeni..
Am primit mesaj ca voi primi un colet de la Editura Paralela 45 .
Pe AWB este specificat ca acesta a fost ridicat
Minciuni….
Curierul NU A AJUNS LA DESTINATIA MEA !!!!
Va rog sa luati masuri si sa trimiteti curierul cu coletul…
Urgent CArgus o firma de incompetenti care se acopera unii pe altii
Astept un colet din germania trebuia sa ajunga azi, la 9 dim sun la ei ca nu am primit mesaj, stau 2 ore pana raspunde cineva, unul din numere 0219330 nu functiona, curierul obisnuit telefonul inchis, la 11 raspunde cineva la call center unde surpriza curierul ar fi trecut cu 20 de min inainte si nu m-a gasit, intreb doamna unde ca colegii de la paza nu l-au vazut ca stiau ca trebuie sa vina, ca da o sa-l sune sa revina, nici o surpriza nici el nici seful lui nu a mai raspuns dar ca va lasa mesaj sa faca livrarea totusi.
Trec 3 ore, sun din nou la ei inca jumatate de ora de asteptat alta doamna deranjata, zic doamna astept de 3 ore sa vina coletul pentru ca prima oara nici nu a venit macar curierul, cu o nonsalanta domna imi raspunde ca vezi domne daca firma nu i-a dat nr. de telefon scris pe colet, curierul nu s-a obosit sa opreasca, si ca oricum are 3 zone si nu va mai veni azi. Raspun doamna este incalificabil raspunsul cum adica nu a vrut sa opreasca, si dc nu i s-a asigurat completitunea datelor, logic tot nu este vina lor. si pe duamna de la call center nu o interesa.
Statistica
Timp pierdut asteptand sa raspunda call center-ul 4 ore
Timp pierdut in discutii cu call center-ul 1 ora
Rezultatul final colet amanat pt maine
Reclamantia depusa are rezultat 0 ca se va raspunde (daca) dupa 3 luni
Buna ziua!
Nu stiu ce se intampla in ultimele luni cu Urgent Cargus, dar e jale! Nu ridica la timp plicurile cu acte sau coletele. Au intarzieri foarte mari. Trebuie sa insist cu cate 2 awb-uri pentru un colet ca sa vina sa il ridice. Apoi comenteaza soferul de ce sunt doua awb-uri pentru un singur colet. Dar daca nu fac asta,nu il mai ridica deloc, de cele mai multe ori. De exemplu de 2 zile astept sa ridice un colet si nici azi nu au venit dupa el. Destinatarul asteapta deja sa il primeasca, iar coletul nu e ridicat de la mine inca. Uneori ajung colete mai repede din strainatate decat aici in Romania dintr-un oras in altul. Nu mi se pare normal deloc ceea ce se intampla! Sa nu mai spun faptul că mi s-a spus clar: toate comenzile plasate pana la ora 12,la amiaza, se vor ridica in ziua respectiva. Eu am plasat comenzi la ora 8 sau 9 si tot nu s-au ridicat in acea zi. Mi se pare bataie de joc! Cel mai trist este ca oricate sesizari fac, nu se ia absolut nici o masura! Trist!
Am de trimis un colet în garanție la o firmă de reparații. De trei zile insist și îmi vine mesaj de la Cargus că vin sa-mi ridice coletul in interval de 11.00-15.00. telefon curier *9874, care defapt este un nr. inexistent.
firma CARGUS este de evitat !
pentru ce platit transportul coletelor daca ajunge mai greu ca la posta ? astept de 6 zile si tot nu mai vine si nu suna nimeni ! Cargus: renuntati la livrat colete ca sunteti „degeaba” , din gama livrari , cei mai josnici , au cele mai multe recenzii proaste ! evitati sa mai trimite-ti cu ei .
Șoferii care livrează ar trebui selectați mai atent. Mi-a vorbit răstit, nu am primit nici un mesaj și nici mail și urla că nu sunt acasă! Am încercat de 3 ori să rezolv frumos problema, dar el urla într-una! I-am spus atunci să se ducă cu pachet cu tot învârtindu-se !!!Cu siguranță a dat vina pe client….Un comportament sub orice critica!
actualizare:
adresa de reclamație e
[email protected]
multumesc pentru telefoane – primul a funcționat – așa am aflat noua adresă de reclamație.
Am trimis un colet cu Cargus,și după ce destinatarul a verificat produsele,mi-a fost trimis înapoi, deoarece unele produse erau defecte.Am primit coletul returnat și am verificat produsele ,și am constatat ca acestea s-au defectat pe timpul transportului.E vorba de doua mulinete pentru pescuit care pur și simplu au fost zdrobite,erau rupte și cu axul deformat.Deci din cauza faptului ca produsele au fost transportate în mod defectuos am pierdut și tranzacție și am rămas și cu cu ele distruse iremediabil.”multumesc” !!!
Am trimis un colet retur prin Cargus, care trebuia sa ajunga la Ghiroda, Timis, exact la sediul Fan Courier pentru o firma care are contract cu Fan Courierul sa-i preia coletele. Apoi aceasta firma le ridica periodic de la sediul Fan Courier. Cei de la Cargus , prin care am trimis coletul, si carora le-am platit pt. curierat, pur si simplu nu l-au lasat la sediul Fan Courier pe considerentul ca numarul de telefon al persoanei de contact era cel de la Fan Courier si trebuia sa astepte putin la telefon. Nu au incercat deloc sa intre la adresa sa lase coletul, au incercat doar sa sune la telefon, probabil, si neavand rabdare sa raspunda cineva, au preferat sa trimita inapoi la mine coletul nelivrat. Este lipsa totala de profesionalism si respect fata de client . Clientul plateste pt. a ajunge coletul la adresa, nu la un numar de telefon. E jenant si rusinos. Asemenea angajati isi fac firma de rusine. Mai bine ar sta acasa daca nu au chef de lucru. De ce lucreaza ca si curieri, poate ar fi mai bine pt. acesti lenesi sa lucreze centralisti, daca le place doar sa sune , nu sa si livreze.
Foarte neseriosi
Mi-a luat bani online sa dus sa ridice coletul dar tot atunci la si refuzat.
Toata treaba a durat 4 zile si eu nu am mai lrimit bani inapoi
Nu recomand plata online
Bună ziua lasă de dorit acești nemernici astăzi trebuia sa mise livreze comanda am primit mesaj pe nr de telefon astăzi mi se livrează comanda am așteptat pana la ora 12. 30 la adresa respectiva la care trebuia sa ajungă comanda nu a ajuns am întrat an mesaj am găsit nr de telefon și am sunat mia răspuns domnul de la curier co o voce restita q vorbit foarte urat iam zis ce eu trebuie sa întru la lucru la ora 13.00 și iam zis sa vina cu coletul la serviciu la mine la care mi-o zis ca ma costa alți bani sau el nu a-și ia familia sa vina sa a-mi aducă comanda nu mise pare corect asa ceva vorbe rostite un vocabular foarte urat vs rog loati masuri MA NUMESC CORNEA NICOLETA JUD SIBIU DACA NU SE REZOLVA EU MERG MAI DEPARTE CU SESIZARI ESTE A 2 COMANDA CARE NU O POT SA O PRIMESC mai macqn setat și cu 11 lei va rog loati masuri dacă nu iau eu mai multe
Buna ziua,
Vreau sa distribuie coletele in orasul nostru Harsova din judetul Constanta, curierul care venea de la Slobozia de Ialomita.
Un baiat de nota 10 care se misca repede si bine si nu este numai parerea mea.
Unde pot atasa si parerile celorlati ?
Am multe screen shoturi.
Buna ziua, asteptam cu mare drag la [email protected], si daca avem destule materiale, putem face un articol special. Va multumesc!
Jalnic…am avut și eu un colet de la o firma pe care trebuia să îl primesc azi,am primit mesaj la 10 că urmează să primesc coletul…după o oră…primesc mesaj că mi se întoarce coletul înapoi că nu am răspuns la telefon…deși nu mă sunat nimeni.am incercat sa sunt la birouri informații …am stat cu el 2 ore…nu vă gândiți că am vb cu ei …cu un robot care mă punea să tot aștept …m-am lecuit…Cargus ești varza!!
cum saracie s a trimis in alt sat comuna eu am comandat in baciu Cluj si a ajuns in Alexandria?
O firma de nimic!
Am fost sunată ca a ajuns coletul, am mers sa l ridic și nu se afla acolo,după care sa mi spună ca nici nu a fost ridicat din depozit , din București …..
Buna ziua, am vazut comentariile. Din pacate acelesi reprosuri am si eu . Am fost sunata si pusa sa mi iau liber de la servici adoua zi ( adica astazi 23.05.2024) intre 13 si 15 . Dar ce sa vezi , nu a venit nimeni. Sunt in telefon ca poate asa iau relati cu firma dv de aproape o ora , inutil evident.Am tastat pe mail nr coletului , si ce daca , nu am primit nicio informatie .
Ce sa zic ?