Microsoft a început să discute cu agențiile de publicitate despre cum plănuiește să monetizeze motorul de căutare actualizat. Compania va plasa reclame în răspunsurile chatbot-ului bazat pe inteligență artificială.
Microsoft intenționează să adauge reclame la motorul de căutare Bing cu inteligență artificială încorporată. Potrivit știrilor transmise de Reuters, gigantul software a început să discute cu agențiile de publicitate despre modul în care plănuiește să monetizeze noul Bing
Microsoft a declarat, într-o întâlnire cu o agenție publicitară importantă, că intenționează să permită încorporarea legăturilor publicitare în răspunsurile rețelei neuronale. Se pare că compania testează deja reclame pe chatbot-ul Bing.
Au început probele de publicitate
Conform informațiilor transmise, reclamele vor fi incluse în răspunsurile Bing. De exemplu, atunci când un utilizator solicită cele mai bune hoteluri din zona sa, rețeaua neuronală va oferi catre Microsoft numele hotelurilor care oferă publicitate plătită. Compania a făcut chiar primul pas în acest sens.
Când chatbot-ul Bing este întrebat despre prețul unui filtru de aer pentru mașină, acesta arată rezultate pentru un site de comerț electronic numit Parts Geek, care vinde piese auto. Cu alte cuvinte, plasarea anunțului a început să fie testată în prima versiune a noului Bing, care este disponibilă doar pentru un număr limitat de persoane.
Sursa: reuters.com