Facebook Messenger aduce funcția de partajare a ecranului pe mobil și desktop

Facebook Messenger a introdus o nouă funcție de partajare a ecranului atât pentru utilizatorii platformei varianta mobilă (Android, respectiv iOs), cât și pentru cei care accesează varianta web pe desktop. La fel ca și pe Zoom, oamenii pot să-și împărtășească instant ecranele pentru diferite activități cu prietenii. Desigur, există și o anumită limitare. În conferințele normale de pe Messenger, se poate da share screen la un număr de maxim opt persoane, în timp ce Messenger Room suportă un număr de șaisprezece participanți în același timp. De altfel, luna aceasta s-a raportat faptul că Facebook lucrează să integreze Messenger cu WhatsApp, permițând comunicarea între cele două aplicații.

Ajungând pe device-urile mobile, noua funcția de partajare a ecranului pare a fi una foarte folositoare pentru cei care utilizează Facebook Messenger. Prin intermediul ei, indiferent de timp, în cazul în care este necesar, se poate împărtăși cu prietenii, familia sau alte persoane, orice se află pe ecranul telefonului sau tabletei în momentul respectiv. Compania afirmă că prin implementarea funcției „utilizatorii vor putea rămâne conectați cu cei apropiați, chiar și dacă se află la mare distanță”.

Facebook a mai anunțat că plănuiește să mărească limita numărului maxim admisibil de persoane până la 50. Marea rețea de socializare mai dorește să și adauge anumite funcții de control prin intermediul cărora cei care creează o cameră de conversație să poate decide limitarea sau nu a unor persoane în privința partajării ecranului.

În luna iulie, Facebook a menționat (așa cum am zis și anterior) că lucrează la crearea unei punți între Messenger și WhatsApp. Doar că nu știm cu siguranță când va fi disponibilă publicului larg. Cu toate acestea, nu este clar dacă Zuckerberg dorește să mențină encriptarea datelor activă în modul în care se află în momentul defață și pentru atunci când cele două aplicații vor fi interconectate.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...