Apple Music va fi disponibil pe Tesla

Tesla se străduiește întotdeauna să ofere cea mai bună experiență de utilizare pentru șoferii săi, după cum se poate vedea în actualizarea recentă care permite utilizarea aplicației Zoom pe ecranul mare de 17 inch din vehiculele Tesla. Și, în curând, un alt serviciu popular va fi disponibil pe aceste ecrane: Apple Music. Acest lucru ar face din Tesla al doilea cel mai mare furnizor de servicii de streaming audio, după Spotify (care este deja disponibil în mașinile lui Elon Musk).

Cu toate acestea, informația nu a venit direct de la sursă. De fapt, unii utilizatori ai rețelei de socializare Reddit au fost cei care au descoperit și împărtășit această informație. Aceștia au observat că aplicația Apple Music se afla pe touchscreen-ul unor Tesla dintr-o expoziție din SUA. Mai exact, au văzut aceste mașini la exponatele Muzeului auto Petersen.

Aplicația Apple Music nu este disponibilă pe mașinile Tesla care sunt în prezent la vânzare. Cu toate acestea, faptul că e prezentă într-un prototip sugerează că dezvoltatorii Tesla știu deja cum să o includă în software-ul lor. În consecință, există șanse mari ca o nouă versiune software să vină în curând cu Apple Music. Nu se știe când anume se va întâmpla acest lucru, dar, cu toate acestea, s-au făcut progrese certe.

Însă, ceea ce știm este că Tesla are obiceiul de a lansa actualizări cu funcții suplimentare la sfârșitul anului. Din acest punct de vedere, există posibilitatea să primim cu toții acces la Apple Music fie de Crăciun, fie înainte de acesta.

Apple Music este disponibil începând de la 10,99 euro pe lună pentru un singur utilizator. Beneficiile, cum ar fi Spatial Audio, nu sunt incluse în tariful planului standard de 4,99 euro pe lună. Puteți descărca Apple Music fie de pe Google Play Store, fie de pe App Store pe iPhone, iPad sau Mac-uri.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *