Cartoon Network s-a desființat? Există șanse să se închidă? Iată tot ce trebuie să știi

În urmă cu câteva luni, anunțul fuziunii dintre Warner Bros. și Discovery a atras atenția investitorilor și a început să ridice zvonuri despre viitorul canalelor implicate. Acum, în centrul atenției se află Cartoon Network, deoarece studiourile au anunțat o nouă fuziune și se pare că acesta va fi unit cu Warner Bros. Animation.

Principala întrebare care se pune în mintea fanilor de desene animate este: va fi acesta sfârșitul canalului? Canalul include câteva producții îndrăgite, precum Adventure Time, Dexter’s Lab, Courage the Cowardly Dog, Harlequin și altele.

Chiar dacă nu pare, acesta nu este sfârșitul canalului. Haideți să vedem mai îndeaproape cum se va desfășura totul.

Cartoon Network nu va fi desființat, acesta fuzionează

Warner Bros. a făcut anunțul oficial marțea trecută, pe data de 11, de unificare a celor două studiouri de animație. Potrivit Collider, acest lucru se datorează realinierii strategice a WB. Astfel, toate producțiile viitoare vor fi lansate sub un singur nume de studio.

Cu toate acestea, mărcile vor rămâne separate. Acest lucru înseamnă că, deși producția va fi realizată într-un mod unificat, Cartoon Network își va păstra marca.

Deși se anticipează că fuziunea va aduce o reducere a proiectelor Cartoon Network, David Zaslav, CEO al Warner Bros. Discovery, și-a exprimat deja interesul de a se concentra pe proprietățile intelectuale majore, cum ar fi DC Extended Universe.

Prin urmare, studiourile ar trebui să investească mai mult în animațiile Warner, cum ar fi Young Titans in Action, Harlequine și Aquaman: King of Atlantis, în locul proiectelor originale Cartoon.

Până în prezent, nu se știe când va fi consolidată fuziunea și care sunt planurile Warner. Prin urmare, este important să urmăriți știrile pentru a înțelege mai bine cum va funcționa totul în viitorul apropiat.

Merită să ne amintim că, în prezent, desenele animate Cartoon sunt disponibile pe HBO Max – platformă care ar trebui să fie, de asemenea, afectată de fuziune.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *