Elon Musk vrea ca butonul de editare al Twitter să fie gratuit pentru toată lumea

Potrivit lui Casey Newton de la Platformer, Elon Musk vrea ca butonul de editare de pe Twitter să fie gratuit pentru toți utilizatorii. Se presupune că acest lucru, împreună cu alte potențiale schimbări, sunt în curs de realizare. După cum unii știu, este posibil să editați tweet-uri pe Twitter; cu toate acestea, acest lucru se poate face numai dacă sunteți abonat la Twitter Blue.

Un alt lucru demn de menționat este că editarea tweet-urilor este disponibilă în prezent doar în SUA, Canada, Australia și Noua Zeelandă, având la dispoziție 30 de minute după ce s-a postat ceva pe Twitter pentru a-l edita, iar oamenii pot vedea ulterior un istoric al revizuirilor.

Unii dintre voi probabil că știți deja că Elon Musk a anunțat planurile sale pentru noul abonament Twitter Blue. Pentru cei care nu știu, taxa lunară va fi de 8 dolari în loc de 4,99 dolari, cât este în prezent. Pe lângă o insignă care atestă faptul că un cont în cauză este verificat, există și alte avantaje care vin cu abonamentul. Însă, mulți se întreabă acum dacă este posibil să obțină funcția de editare a tweet-urilor fără să se aboneze la Twitter Blue. Răspunsul este da; Elon Musk nu a menționat deloc editarea tweet-urilor atunci când a anunțat noul preț pentru Twitter Blue.

El a părut însă foarte implicat în acest aspect înainte de a achiziționa Twitter și chiar înainte ca Twitter să anunțe efectiv funcția pentru abonații Twitter Blue. A trimis chiar și un sondaj în legătură cu aceasta. Elon Musk este foarte conștient de popularitatea acestei funcții și de aceea s-ar putea chiar să vedem unele schimbări în viitor, în acest sens.

Deși această posibilitate nu a fost încă raportată, nu este exclusă. S-ar putea ca schimbarea să nu vină imediat, dar o mulțime de oameni și-au exprimat nemulțumirea pentru că pot edita doar tweet-ul principal – nu pe toate. Reacțiile la această propunere de schimbare au fost cel puțin mixte. Doar timpul va spune dacă Twitter va modifica această politică pe parcurs.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *