Fan courier reclamatii – Din momentul in care ai plasat o comanda la o firma de curierat mare, cum este si FAN Courier, te astepti sa apara si probleme. Fie ca trimiti sau astepti cu nerabdare sa primesti coletele de la zeci de kilometri departare, firma de curierat rapid se va ocupa cu profesionalism de fiecare solicitare si comanda, de asta sa fii sigur.
Cu experienta pe piata de peste 23 de ani, FAN Courier isi onoreaza cererile primite cu ajutorul flotei de peste 1.500 de masini speciale pentru livrari in toata tara. Dar cand ai atat de multe comenzi zilnice, zeci sau sute, pot sa mai apara si erori sau diverse probleme pe parcurs si coletele sa mai intarzie sau sa nu ajunga la timp. Pentru astfel de probleme te poti adresa specialistilor de la Fan courier reclamatii.
Si motive sunt destule sa intri in legatura cu un consultant al FAN Courier. S-ar putea sa primesti colete deteriorate de la transport, de la manipulare, produse defecte si lovite pe care le vei returna imediat. Foarte bine ai putea sa nu primesti coletul pentru ca ai fost cautat doar o singura data si curierul a renuntat sa mai vina la adresa, ducand produsul tau in depozit. Si daca tot e vorba de depozit, nu stii unde se afla depozitul ca sa poti merge sa iti iei coletul pe care il tot astepti de zile bune. Costurile legate de trimitere, primire, firma care livreaza colete si alte probleme asemanatoare, toate pot fi lamurite la Fan courier reclamatii.
Te-ar putea interesa si:
Pasii de urmat daca vrei sa ajungi rapid sa discuti cu un reprezentant Fan courier reclamatii
E suficient sa stii date exacte despre expeditie sau coletul ce urmeaza sa ajunga la tine, sa ai AWB pentru tracking automat si sa fi accesat si serviciile on-line puse la dispozitie de firma inainte, ca sa poti vedea singur daca sunt probleme in general.
Pentru sesizari te poti prezenta direct in centrul zonal, daca e aproape de tine, si poti sa depui o plangere acolo, sa discuti cu un reprezentant al FAN Courier. Daca ai coletele in depozitul de la tine din oras vei gasi imediat coletul si il vei ridica pe loc.
Dar daca ai centrul local departe si vrei sa nu pierzi timp suni la Fan courier reclamatii formand numarul de telefon +4021.9336. Poti sa suni aici si daca esti in afara tarii si ai trimis colete sau astepti colete. 0723.55.22.33/0742.55.22.33 sunt numerele pentru abonatii Vodafone si Orange, daca nu ai cumva minute nationale si esti deja in aceste retele.
Exista si un numar cu tarif normal scurt pentru reclamatii *9336, apelabil in timpul programului de lucru.
Si cum on-line e mereu cel mai simplu sa depui o reclamatie ai la dispozitie si formular on-line pentru Fan courier reclamatii. In maxim 24 de ore vei primi raspuns, vei primi si notificare de primire a cererii tale pe e-mail. Completezi date personale cerute, date despre livrare, despre coletele de primire, un AWB, daca il ai si orasul, orasele de unde pleaca si ajunge livrarea.
Tot on-line putem sa depunem o cerere si pe pagina oficiala de Facebook, sectiunea Mesaje. Aici ni se va raspunde in cateva ore si vom fi redirectionati spre departamentele abilitate sau ni se vor oferi pasii de urmat pentru a putea identifica ce s-a intamplat cu livrarile.
Tine cont si de faptul ca in perioadele foarte aglomerate de peste an timpii de livrare se modifica automat, la fel si atunci cand sunt sarbatori legale si nu se lucreaza. In general toate reclamatiile sunt rezolvate si livrarile sunt onorate de fiecare data la FAN Courier.
A-ți preluat un colet cu seria ,AWB5751139441322?Cât mai zace la voi?
articol tendentios, cu vadite accente de pr 🙂 cei mai mari hoti, fan courier! am expediat un colet vineri, 14 ian din Bucuresti, livrat luni 17 ian 2022 cu 3 sferturi din bunuri lipsa. ironic, cel care a indemnat sa fie deschis pachetul de catre destinatar a fost insusi curierul fan, caruia i s-a parut suspect modul in care se prezenta pachetul cand i-a fost predat pentru livrare (sau cel putin asa a sustinut).cert este ca nu mai exista plicul in care fusese predat la ridicare, toate materialele fiind aruncate de-a valma in punga de plastic inscriptionata fan courier. cu greu am reusit sa ajung la cineva care sa preia reclamatia, nu mi s-a dat niciun timp de raspuns la sesizare, cu greu am reusit „sa smulg” nr de inregistrare. nici vorba de amabilitate, echidistanta, profesionalism, etc.
Mia venit un colet cu doua boxe varza ce facem ajungem la protectia consumatorului?
Buna ziua,
Dezamagire totala! o firma respectabila care da din ce in ce mai multe rateuri.
A doua situatie care ma face sa renunt la serviciile dvoastra;din discutii,am aflat ca nu sunt singurul nemultumit.
Colet pus din Dolj pe data de 20 ian cu AWB4020200002145 pentru destinatie Constanta nu a ajuns la destinatie.
Am incercat sa aflu pozitia coletului pe situl dvoastra dar nu functioneaza.
M-am deplasat la sediul din Constanta (cu AWB),stat la coada,ca alfel nu ti se raspunde la intrebari,si mi se comunica de catre un angajat ca,probabil coletul este pe traseu.Am cerut amanunte mai certe despre curier dar….raspunsul a fost ca nu stie,nu poate sa comunice aceasta informatie.
Nu am primit nici o informatie despre acest colet pana la data de 25.01./15.30.
Rusinos….in loc sa imbunatatim calitatea serviciilor,din ce in ce mai multe rateuri si nemultumiri,care ne trimit catre alti prestatori din acelasi domeniu.
La sediu,personal indolent,lipsit de amabilitate si implicare! Telefoanele pentru contact,informatii,sesizari – nu raspunde nimeni! de verificat!
Am așteptat 30 de minute sa trimit un simplu colet. Angajatul mia zis de ce nu plec acasă
Bătaie de joc marca Fan Courier.
Cea mai mare nesimțire am întâlnit la cei care livrează comanda! Se comporta foarte urat, mereu sunt crizati și nu au nici un gram de respect. Zici ca ar lucra pe gratis la cât de deranjați sunt ca trebuie sa îți livreze un colet… de parca nu asta ar fi meseria lor. Sincer e cea mai proastă firma de curierat din România.
Sunt de acord. Plus ca parcheaza la doua scari distanta. Si at dc sa trecem adresa completa? Lipsa de respect fata de clienti si fata de compania lor, practic.
Aveți mare dreptate nesimtire indolenta și nepasare!
unde pot face o reclamatie un email sau un numar de telefon
Servicii de tot rahatul,de dimineata am primit mesaj ca vine curierul cu comanda,am dat 6 telefoane sa vad de ce nu mai apare cu comanda scuza lui a fost ca vine in jumatate de ora la primul apel,apoi ca vine peste o ora la al doilea apel,am sunat a treia oara la fel,a 6 oara fiind deja ora 17:40 imi zice ca vine mai tarziu.Bataie de joc,nesimtire curata si un tupeu fara limite.Clar dimineata voi face o reclamatie unde trebuie.NU RECOMAND FAN COURIER,SUNT CEI MAI NESERIOSI
Nu înțeleg politica , sunați o persoană care are de luat un pachet, și îi spuneți că” sunteți jos”!!!!
De ce nu anunțați înainte????
Nu este de ajuns un mesaj dat și cu 6 ore înainte!!!!
Mai nou curierii în mod special cel care are indicativul 0542, nu mai dau restul la bani. Și nu vorbim de o suma mica!
Cei mai incapabili angajați !!!!
De peste o luna de zile încerc sa îmi comand o bicicleta iar curierul ii da retur fără sa ajungă la mine. Când am sunat sa întreb de colet m-a expediat de la un sediu la altul.
După ce am ridicat coletul de la curier,acesta a zis :,,stați sa va dau restul”,în timp ce eu mulțumeam a zis :,,sunt satul de mulțumiri și tura viitoare nu se mai întoarce din drum sa-mi aducă coletul” ….pe motiv ca nu i-am lăsat lui restul…
Ám facut comanda lá un chitt ambreaj sí mi a ajuns un stop spate AWB a fost gresit,de trei ori am platit transportul cine imi plateste gresalea ?
Cei mai nesimțiți curieri ,dacă nu le dai bacșișuri nu îți aduce coletul.la timp.
Am și ei un colet de la emag din 5 cu livrare în 6 na ajuns nici azi de parcă ar veni de pe lună. Altă experiență neplăcută cu fan curier. Și dacă suni să întrebi te aburesc cu povești de parcă ai fi prost sau copil de 2 ani.
Buna ziua in data de 09 07 22 sa trimis un plic din bragadiru catre valeni de munte sa platit de catre expeditor dar la desctinatie na ajuns decat awb era vorba de niste documente marfa . facturi si receptie marfa , toata aceata marfa in valuare de peste 1 miliard lei cine raspunde ca cei de la fan da vina unul pe altul
Mia venit un colet cu ambalajul rupt și factura ruptă.dupa a trebuit să-l fac retur și nu a vrut să-l primească până nu am schimbat ambalaju
am asteptat o zi intreaga sa vina curierul, dar nimic..
dezamagire totala
Am trimis un plic de la Brasov la Cluj, AWB XXXX in data de 25.07.2023, platit c bf 0039/ 25.07 2022, ora 17;24 si nici pana azi 29.07.2022 nu a ajuns la destinatar. Cel mai grav este ca la tel relatii clienti nu raspunde nimeni, astept de aproape doua ore sa imi raspunda cineva.
Am primit colet cu verificare din partea FAN ului🤮.Nu a fost nevoie sa-l mai verific si eu 🤮
Am trimis un plic,in data de 04.08.22,cu documente,necesare unui angajat de-al nostru,cu plata la destinatie,AWBXXXXXX si nu ajuns nici la data de azi,11.08.22,mai mult decat atat nu se gaseste AWB-ul in sistem(doar de acolo a fost emis). Am sunat,am fost ,,pasata,, la 6 persoane,am pierdut 1 ora si jumatate cu aceste apeluri,nu am inca nici un raspuns clar,doar ca nu e in sistem comanda(!) si ca ma anunta cand se stie ceva(?). Culmea tupelui: sunt sunata de o alta persoana,din cadrul Fan Curier,care avea o reclamatie de la un alt client ca i-au ratacit plicul,sa-mi ceara ajutorul pt a-i gasi plicul. Adica eu fac reclamatie,nu primesc un raspuns,o rezolvare si ma suna Fan Curier sa-i ajut EU in gasirea unui plic ratacit,ceea ce am si facut si le-am raspuns,adica am rezolvat problema.Sunt curioasa cand se rezolva problema mea,adica greseala Fan Curier.
O mizerie.
Prefer sa nu povestesc toate intamplarile cu eu.
Pur si simplu este o jungla.
Sunt niste nesimtiti fara pic de profesionalism.
Prefer cargus sau alt curier, nu fanCurier.
Niste mari nesimtiti o sa le fac si reclamatie si plangere penala fan courier niste ordinari.
Am facut o comanda la un produs vandut de Emag in data de 28.08.2022.In data de 30.08.2022 este predata curierului.Astept cuminte pana in data de 07.09.2022….pauza,nu ma contacteaza nimeni.Sun in aceeasi zi la call center central,vorbesc cu o domnita care imi spune ca am fost contactat in data de 05.09.2022.Nu era adevarat,nu m-a contactat nimeni nici sms nici telefonic nici la adresa.Ii comunic acest lucru si trimite o solicitare de urgentare livrare catre sediul din Arad unde locuiesc.Mai trec doua zile si tot nimic.Sun la sediul din Arad si mi se spune ca este posibil sa fie coletul in masina curierului si sa mi se livreze in acea zi.Astazi suntem in data de 11.09.2022,e adevarat ca e duminica,totusi s-au mai scurs cateva zile de la discutia avuta cu doamna de la Arad,nici contact telefonic,nici colet.Astea toate s-au intamplat dupa o alta peripetie cu o livrare FAN CURIER cand un curier livreaza coletul meu fara a ma contacta in prealabil la o alta adresa unui necunoscut care sustinea culmea ca este verisor cu mine,curierul nu m-a contactat nici macar atunci ca sa confirm lucrul acesta si a trebuit sa umblu eu doua zile sa imi recuperez coletul.Mai rau de atata nu se poate ! Ce faceti stimata firma de curierat,de ce nu schimbati sloganul „ORIUNDE CU PLACERE„ sau si mai bine,de ce nu renuntati in favoarea celorlalte firme de curierat care isi fac treaba asa cum trebuie?!
niste ordinari astia de la fan am comandat boxe de pe net si au ajuns sparte angazeaja toti derbedeii iresponsabili si trantesc coletele
niste ordinari astia de la fan am comandat incinte de pe net si au ajuns sparte angazeaja toti derbedeii iresponsabili si trantesc coletele
de la Bacau la Tg. Ocna sunt vreo 55 de km. n-au reusit in 2 zile sa trimite pachetul si trebuie sa astept peste weekend sa-l primesc. e a 4 oara cand am neplaceri cu imbecilii astia de la fancurier.
totul pleaca de la sefii lor, niste indolenti si imbuibati de salarii mari. sa dea Dumnezeu sa li se destrame rahatul lor de firma. cand cumpar de pe net si aflu ca folosesc fan-ul cumpar de la altii care trimit cu alti curieri. am asa o scarba cand aud de Fan.
Sunt foarte mincinosi. Ultima oara cand optez pt ei. Vineri mi.am comandat niste vitamine ot bebele meu ce are abia doua bsaptamani. Probabil farmacii nu am gasit. Si in jurul orei 13:00 furnizorul m.a intiintat ca a predat coletul curier.ului. estimat in 7 ca vine si nimic apoi estimat in 8 ca vine si nimic.
Am sunat la sediul centreal am dat ne de awb si mi.a zis ca a ajuns la sediul Dumbravita dar ca nu s.a livrat spre domiciliu.
Si azi nemernicii din sediu Dulbravita la urmărire comanda precizeaza ca azi in 9 l.au primit in sucursală. Este ora 15:20 si nu l.am primit.
Sunteti firma cu cei mai needucati angajati.am rugat curierul sa.mi livreze coletul dupa ora15.30si nu a dorit mi.a spus sa schimb adresa de livrare ca el nu vine la ora aia.coletul merge inapoi datorita dumnealui nu rste normal.
De ce trebuie sa cautam noi curierii prin oras pentru a ridica comanda ? am coborat sa preiau coletul si surpriza curierul plecase. Frumos era sa anunte ca pleaca daca i s a parut ca a asteptat prea mult !
Mie mi s-a spus in Tg-Mures ca nu sunt obligati sa vina de doua ori la aceeasi adresa. De obicei suna dimineata cand e toata lumea e la serviciu si daca i-am spus ca sunt acasa dupa o anumita ora curierul a decis el ca imi lasa coletul la sediu, fara sa ma si informeze ca intre timp s-a scimbat si locatia sediului. Oare de ce mai platim noi transportul daca umblam noi dupa curieri?
Bună ziua ,azi mi-a venit și mie o comanda și sunt foarte nervoasa pentru ca domnul livrator mi-a oprit cu tupeu 6 lei peste comanda,având în vedere ca, comanda făcea 153.94 lei el ia oprit fiului meu 160 lei când ia dat coletul ,cu ce tupeu îmi oprește el 6 lei,și sincer nu este vorba de 6 lei ca nu ma îmbogățeam cu 6 lei dar nu mi se pare normal sa își oprească el bacșiș,dau dacă vreau eu nu sa ajung sa oprească el cu tupeu
Fan curier Târgu Neamț personal cu aroganță ieșită din comun și aproape sa fiu bătut de un curier pentru că am cerut o explicație care nu a fost prea comoda pentru el.
Am trimis un retur spre Answear , un colet cu 3 produse , la Answear a ajubs coletul desfacut si un produs lipsa ! Mi au trimis cei de la Answear poza cu pachetul era desfacut !! S au servit angajatii de la Fan Curier cu ceea ce le a placut, cu ceea ce le a fost bun probabil ! Asa cevaaaa n am.mai intilnit !
Foarte nesimtiti unii dintre livratori. Astazi curierul mi-a dat mesajl, fix cand era in fata blocului. Nu a sunat si el inainte sa intrebe daca este cineva sau nu la adresa! (tin sa mentionez ca am primit un mesaj informativ : vom livra comanda in 1-2 zile lucratoare). Nu pot sa imi iau 1 – 2 zile libere, pentru un colet… Cand l-am intrebat pe curier numele ca sa pot face o reclamatie, nu mi-a raspuns, ba din contra era nervos ca a trebuit sa ma astepte 5 minute, pana cand sa ajung la adresa. Din cauza sistemului pe care il au se imtampina aceste ptobleme ! LUCREZ SI EU IN DOMNENIU !!! FRATE, SUNA CLIENTUL CAND AI INCARCAT MARFA SI INTREABA-L DACA ESTE CINEVA SAU NU LA ADRESA !!! FOARTE GRESIT CA TU SUNI CAND ESTI JOS !! AVEM SI NOI SLUJBE
Am dat si eu o comanda pentru care am primit email in data de 29.05 ca aceasta a fost preluata de Fan Courier si ca in 1-2 zile lucratoare aceasta imi va fi livrata. Astazi suntem in 12.06 iar comanda tot nu a ajuns la mine. Mentionez ca sun incontinuu, zi de zi, din 29.05 sa intreb cand imi va fi livrata comanda si mereu primesc acelasi raspuns si anume „Ne cerem scuze, comanda este sortata gresit”. Timp de 2 saptamani e sortata gresit, desi aparent topicul a ajuns si la directorii filialelor si degeaba. Astazi mi s-a spus acelasi lucru.
Nesimtire din cale’afara. O greseala o faci odata, de 2 ori, dar nu poti sorta un colet gresit incontinuu timp de 2 saptamani.
Daca stiti cum pot depunde plangere sau sa fac reclamatii, va rog indrumati-ma.
Eu am renuntat demult la serviciile Fan Curier unde angajatii te trateaza cu dispret dar din pacate primesc colete prin ei de la alti colaboratori si care vin foarte greu in Cluj.In 23.06.2023 am primit mesaj ca primesc coletul si nu l-am primit nici azi.O nesimtire totala din partea firmei !!!
Am asreptat o comanda care nu mai venea din depozit am sunat mi sa spus ca vime a doa zi dupa care a fost anulata
Sunt niste incompetenti, de 3 zile astept sa vina curierul ca sa pot trimite un colet. Nu se poate cu ei, incurca pe toata lumea. Rusine sa va fie!
De luni incerc sa contactez firma la CERNAVODA si nu pot sub nici o forma
REMEDIATI va rog problema VECHE cu centrala telefonica.
Fan curier Ploiesti.Niste nesimtiti care nu livreaza coletele! Nu mai trimiteti in zona!!! De 2 zile ma prostec ca se va livra ”maine” coletul,dar nu stiu care ”maine”.Cica au curierii in concediu…De ce mai preiau atunci coletele??
Nepunctuali,neseriosi,nesimtiti!
Doresc să reclam atitudinea curierului care în loc să livreze coletul, îi cere destinatarului să îl caute în parcarea din alt cartier, invocând faptul ca el este obosit. Urmarea a fost că nici peste o oră nu s-a prezentat cu coletul. Dintre toate firmele de curierat este cea mai neserioasă firmă, iar angajații sunt total nepregătiți pentru această meserie. Nu recomand nimănui să aibă experiență FANCURIER!
Cea mai prosta firma de curierat posibila din Romania. E posibil cu o adresa corecta sa nu nimereasca si sa plimbe un colet 3 zile ? Doar daca nu stie sa citeasca ar fi posibil.
Danciu Iulia
Fun courier sunt dezastru! De o saptamana mint in continu ca trimit un oachet, cineva sta acasa asteptand! Nu mai trimiteti cu fun courier!
Buna, am făcut o comanda pe olx, scria 14.99 lei taxa drum, când a ajuns coletul la mine, am platit 55 lei taxa!!!! De ce??????