ING Group este o instituție financiară internațională de top, care oferă servicii bancare și de gestionare a activelor pentru companii și instituții din peste 40 de țări din Europa, America de Nord, America Latină, Asia și Australia. ING Bank România face parte din ING Group din 1989 și oferă o gamă largă de produse și servicii bancare pentru persoane fizice, IMM-uri și mari corporații. Cu toate acestea, este posibil să aveți nevoie să efectuați un ING contact din diverse motive: pentru a deschide un cont nou sau pentru a solicita un împrumut, pentru a raporta o problemă cu contul sau cardul, pentru a face o reclamație sau pentru a oferi feedback.
Dacă aveți nevoie să faceți acest lucru, există mai multe modalități. Puteți suna la numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții, le puteți trimite un e-mail sau chiar puteți discuta cu ei online. Cu toate acestea, cel mai bun mod de a intra în contact cu ING este greu de identificat. Pe site-ul lor, puteți găsi informații de toate felurile despre produsele și serviciile lor. Dar, uneori din lipsă de timp, nu puteți căuta sau chiar găsi cea mai potrivită metodă pentru a-i contacta direct. Pur și simplu doriți rapid ca cineva de la ING să vă răspundă în cel mai scurt timp posibil. De aceea, pentru a vă ajuta să contactați ING, noi am cercetat și listat pentru dumneavoastră cele mai potrivite informații de care aveți nevoie. Este cel mai bun mod în tot ceea ce constă ING contact. Așadar, iată cum puteți intra în legătură cu ING rapid și eficient.
ING call center
Iată cum puteți contacta ING prin număr de telefon.
ING dispune de un call center unde puteți să îi contactați 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru a primi ajutor cu orice întrebări sau probleme pe care le aveți. Întotdeauna există un membru al personalului disponibil pentru a răspunde la apelul dvs., iar aceștia sunt întotdeauna foarte politicoși și răbdători. Vor face tot posibilul pentru a vă ajuta să vă rezolvați problema cât mai repede posibil.
Așadar, dacă aveți întrebări sau nevoie de ajutor, puteți apela ING call center la *2ING sau *2464. Agenții vor fi bucuroși să vă ajute. De asemenea, îi puteți contacta și din rețelele naționale și internaționale, apelând:
- 031 406 2ING;
- 021 403 83 04 (persoane juridice);
- 031 406 2464.
Recomandăm să apelați pentru ING contact la call center în locul altor metode precum e-mail, formular sau chat. Este mult mai ușor să vorbești direct cu un reprezentant prin telefon și, în acest fel, poți primi răspuns mai rapid la întrebările tale. În plus, reprezentanții sunt disponibili aproape imediat. Așa că, dacă aveți nevoie de asistență, dați un telefon la call center.
ING relații clienți
Departamentul de relații cu clienții al ING este prezent atât pe Facebook, cât și pe Twitter.
ING știe că nu toată lumea preferă să comunice prin telefon, așa că oferă mai multe opțiuni pentru cei care preferă să îi contacteze online în tot ceea ce constă relația cu clienții. Facebook și Twitter sunt ambele disponibile ca canale pentru mesaje directe – tot ce trebuie să faceți este să copiați adresa Facebook sau Twitter în bara de adrese a browserului dumneavoastră.
- În cazul Facebook, aveți la dispoziție această adresă https://www.facebook.com/INGWebCafe;
- Pentru Twitter, aveți această adresă https://twitter.com/ing_ro.
Social media este o parte importantă a unei comunicări eficiente iar ING se pare că înțelege acest lucru. De aceea, departamentul de Relații cu Clienții al ING este prezent atât pe Facebook, cât și pe Twitter. Este destul de ușor să luați legătura cu ING prin intermediul acestor platforme, iar întrebările pot fi adresate rapid și ușor. În plus, clienții pot posta recenzii și feedback pe paginile de socializare ale ING. Aceste postări sunt văzute de o gamă largă de persoane și oferă informații valoroase despre ceea ce simt clienții despre produsele și serviciile ING. În cele din urmă, tehnologia ajută la spargerea barierei digitale dintre client și companie.
ING bussines
ING Bank România oferă o aplicație de business banking pentru antreprenori. Iată cum puteți lua legătura dacă întâmpinați probleme cu aceasta.
În calitate de antreprenor, sunteți mereu în mișcare. De aceea, ING oferă o aplicație de business banking care vă permite să vă gestionați finanțele din mers. Cu ajutorul aplicației, puteți efectua plăți curente, schimba valută, face depozite la termen și comunica direct cu banca dumneavoastră. În plus, meniul este personalizabil, astfel încât îl puteți adapta la nevoile dvs. specifice.
Cu toate acestea, dacă întâmpinați probleme cu aplicația, puteți contacta oricând ING pentru asistență. În acest caz, există mai multe metode prin care puteți lua legătura cu ING Bank Romania în funcție de motiv.
Am uitat codul de utilizator. Ce fac?
Codurile de utilizator reprezintă o parte importantă pentru a vă păstra contul în siguranță. Dacă nu vă puteți aminti codul de utilizator în ceea ce constă ING bussines, nu vă faceți griji. Îl puteți găsi cu ușurință apelând Serviciul Clienți. Echipa ING contact este bucuroasă să vă ajute să vă recuperați codul.
- Nu trebuie decât să apelați Serviciul Clienți la numărul de telefon 031 406 74 64;
- Sunt disponibili în orice zi, între orele 9:00 și 17:30.
Nu pot primi codurile de securitate via SMS. Ce fac?
Dacă nu reușiți să primiți codurile de securitate prin SMS, nu vă faceți griji – aveți și alte opțiuni. După 30 de secunde, butonul „SUNĂ-MĂ” va deveni activ pe pagina de conectare. După ce îl apăsați, veți fi contactat de un robot telefonic pe telefonul mobil înregistrat la ING. Robotul vă va da codul dvs. unic de acces sau de autorizare.
Pentru alte probleme și informații suplimentare celor de mai sus, unde apelez?
Dacă aveți alte întrebări sau aveți nevoie de mai multe informații, primul punct de contact trebuie să fie persoana de contact de la ING România. Aceștia vă vor putea îndruma și vă vor putea oferi informații sau sprijin în funcție de solicitarea ce ține de ING business.
De asemenea, puteți contacta telefonic banca pe liniile telefonice dedicate pentru companii. Aceste linii sunt disponibile de luni până vineri, între orele 8:30 și 18:30. Numărul pentru microîntreprinderi și PFA este 0214038304 și 0314067464. De altfel, puteți lua legătura cu departamentul în cauză și prin e-mail la customersupport@ing.com.
ING Home Bank
Pot exista probleme și cu ING Home Bank, dar serviciul clienți este disponibil pentru a vă ajuta. Iată cum puteți lua legătura cu acesta.
Home’Bank este soluția convenabilă de internet banking de la ING, care vă permite să vă ocupați rapid și ușor de nevoile financiare, oricând vă convine cel mai mult. Cu Home’Bank, puteți sta liniștit, știind că efectuarea de plăți către prieteni este simplă. Cu toate acestea, și în cadrul ING Home Bank, uneori pot apărea probleme și este important de reținut că, dacă aveți nevoie de ajutor, ING vă stă la dispoziție cu echipe prietenoase de servicii pentru clienți, disponibile pentru solicitările dvs.
- Tot ce trebuie să faceți este să apelați +40314062464.
Astfel, puteți comunica problema sau întrebarea dumneavoastră unui operator care vă va ajuta pas cu pas.
Program ING
Este plăcut să ai o mână de ajutor atunci când ai întrebări sau ai nevoie de sprijin, motiv pentru care ING îți facilitează obținerea de răspunsuri oricând. Indiferent de ora din zi sau din noapte, aceștia vor fi disponibili 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână pentru a vă ajuta de la distanță. Acest lucru înseamnă că, indiferent de tipul de întrebare pe care o aveți, fie că este legată de servicii bancare sau de altceva, nu va fi o așteptare lungă pentru asistență.
Vă puteți aștepta la răspunsuri și asistență în timp util, astfel încât solicitarea dumneavoastră să primească o rezolvare rapidă. De aceea, ING se remarcă printre alte companii; se asigură că clienții lor sunt întotdeauna ajutați, indiferent de oră, non-stop. Prin urmare, în orice moment, fie că este în timpul orelor de lucru sau în mijlocul nopții, nu ezitați să contactați ING!
Dacă apelați la programarea unei vizite la birou pentru a discuta cu reprezentanții ING, programul este altfel, și anume de luni până vineri între orele 10:00 și 17:00. Acest lucru înseamnă că, dacă nu ați reușit să vă rezolvați problema folosind metodele obișnuite de contact la distanță, atunci puteți oricând să faceți solicitări în persoană la birou dar numai în timpul acestor ore de lucru desemnate.
Sucursale și ATM-uri ING

Pe scurt, există un total de 61 de locații în care ING este prezent fie prin intermediul unei sucursale sau ATM, și anume în:
Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacau, Baia Mare, Balotesti, Bistrita, Bors, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calarasi, Campina, Caracal, Cluj-Napoca, Codlea, Constanta, Craiova, Curtea de Arges, Deva, Drobeta-Turnu Severin, Fagaras, Focsani, Galati, Gherla, Ghimbav, Giurgiu, Hunedoara, Iasi, Lugoj, Mangalia, Medias, Miercurea Ciuc, Mioveni, Nadab, Odorheiu Secuiesc, Onesti, Oradea, Otopeni, Petrosani, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Ramnicu-Valcea, Resita, Roman, Satu Mare, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Slatina Suceava, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures, Timisoara, Tulcea, Turda, Voluntari, Zalau, Zimandu Nou.
Ca servicii, ING oferă următoarele:
- Servicii persoane fizice;
- Servicii PFA, profesii liberale și microîntreprinderi;
- Servicii IMM-uri;
- Servicii companii mari;
- Acces fără card;
- Automat depunere numerar și instrumente de debit;
- ATM RON;
- ATM EUR;
- ATM 24H.
Astfel, cu peste 61 de sucursale și ATM-uri localizate pe întreg teritoriul României, ING deservește o mare varietate de clienți, de la persoane fizice la companii mari. Serviciile disponibile pentru persoanele fizice includ accesul la conturile lor fără a avea nevoie de un card de acces și diverse instrumente de debit, cum ar fi sistemul de depunere automată de numerar, ATM RON și ATM EUR. În plus, mai multe sucursale oferă servicii 24/7. Profesioniștii, cum ar fi avocații, consilierii în domeniul finanțelor publice (PFA), angajații care desfășoară activități independente, microîntreprinderile, precum și IMM-urile naționale și internaționale pot utiliza o selecție de servicii speciale concepute pentru clienții corporativi.
Cod swift ING
Cunoașterea informațiilor bancare corecte poate face diferența atunci când se efectuează un transfer financiar. Un detaliu important care trebuie inclus întotdeauna este codul SWIFT al băncii, în special codul Swift ING. Atunci când trimiteți sau primiți bani dintr-un cont deținut la ING Bank, destinatarii plăților trebuie să furnizeze atât codul lor, cât și codul Swift ING al expeditorului, pentru ca tranzacția să fie finalizată cu succes. Codul SWIFT al băncii este INGBROBU și trebuie adăugat ca un câmp suplimentar în formularul de tranzacție.
Întrebări frecvente
Pentru informații suplimentare, puteți accesa site-ul oficial ING România la adresa https://ing.ro/. De altfel, sediul central este ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREȘTI și se află la adresa Expo Business Park, strada Aviator Popișteanu, nr. 54A, clădirea nr. 3, sector 1, București, cod poștal 012095.
Cat durează un transfer bancar la ING?
Atunci când efectuați un transfer bancar cu ING, timpul de procesare depinde de câțiva factori. Dacă transferați bani între conturile proprii deschise la ING, atunci transferurile pot fi efectuate oricând prin Home Bank sau între orele 09:00 și 15:00 în sucursalele băncii. Dacă transferați fonduri către alți clienți ai ING, din nou, transferurile se pot face oricând prin Home Bank sau între orele 09:00 și 15:00 în sucursale. Dacă transferul este către un cont la o altă bancă, pentru sume mai mici (sub 50.000 de lei), acestea pot fi finalizate de la 09:00 până la 10:00 în sucursale sau oricând între orele 00:00 și 14:30 prin Home Bank. În cele din urmă, este important de reținut că, dacă transferul este mai mare de 50.000 RON, atunci acesta trebuie efectuat între orele 09:00 și 12:00 în sucursală sau oricând între orele 00:00 și 15:00 prin Home Bank.
Cum plătesc cu telefonul ING?
Plata cu telefonul ING este un mod incredibil de simplu și convenabil de a face cumpărături. Tot ce trebuie să faceți este să porniți sau să deblocați telefonul, să activați NFC-ul și apoi să îl apropiați de terminalul POS. Veți primi apoi o notificare de confirmare pe telefon, care va detalia suma de bani procesată. Acest lucru nu numai că vă economisește timpul petrecut la casele de marcat, dar vă oferă și mai mult control asupra modului în care vă cheltuiți banii, ca să nu mai vorbim de comoditate și securitate.
Ce înseamnă tranzacție în așteptare la ING?
Dacă folosiți ING, probabil că ați mai întâlnit o „tranzacție în așteptare”. O tranzacție în așteptare apare atunci când plata este autorizată de bancă, dar nu este acceptată de comerciant. În acest caz, fondurile rămân în stare de așteptare până când comerciantul și banca pot ajunge la un acord. Cu toate acestea, nu aveți niciun motiv de îngrijorare – clarificarea oricăror plăți restante este ușoară cu un apel rapid la Call Center-ul ING. Unul dintre reprezentanții lor vă va ajuta să investigați motivul pentru care plata dvs. a fost blocată într-o stare de așteptare și, de asemenea, va procesa orice plată imediat.
Cum scot euro de la ING?
Procesul este relativ simplu și poate fi realizat rapid. În primul rând, trebuie să aveți un cont în euro la ING și un card în euro atașat la cont înainte de a proceda. După ce vă asigurați că aceste condiții sunt îndeplinite, puteți utiliza rețeaua națională de 40 de bancomate ING care oferă retrageri în euro. Trebuie doar să introduceți PIN-ul și suma, bancomatul vă validează cererea, iar banii vor fi oferiți rapid sub formă de numerar.
Cât poți să scoți de la un bancomat ING?
ING oferă clienților săi o modalitate convenabilă de accesare a banilor prin intermediul ATM-urilor. Puteți retrage până la 15.000 de lei în numerar în fiecare zi, deși ING are o limită zilnică de 30 de tranzacții de depunere și retragere de numerar. Acest lucru înseamnă că puteți face mai multe retrageri, dar suma totală nu poate depăși 15.000 de lei pe zi. Puteți modifica cu ușurință limita de retragere prin intermediul aplicației Home’Bank.
este utopic sa astept rasap dvs pe banii si timpul meu. Pe sccurt,am 2 carduri mandatate de mine,al doilea fiind al sotului,decedat in aprilie a c De pe cardulk meu nu am reusit sa achhit prin POS mobil comanda,trebuind sa apelez la vecini pt cash .Am fost la un sediu ing din stefan cel mare si un consultant de la voi mi-a spus ca mi-a scos limitarile introduse cind unii mi-au schimbat bani in rupii indiene.Probabil ca a fost incompetenta. Treaba asta se petrece de luni bune si voi nu reusiti sa o deblocati. Probabil ANPC se pricepe Eu imi iau pensia prin INGB si nu am cash in casa Selectati-va pers priceput Sunt Oproiu gabriela, cardsul este valabil pina in 01 27 si lucrez cu voi de ani buni. Sa ma lamuriti de ce cardul meu si al sotului apar restrictionate Fiind fata de jurisst nu mi-e greu sa ne vedem in justitie .Ceea ce imi faCETI VOI E SICANARE DE INCOMPETENTA SAU REA VOINTA sUNATI LA 074470 4079 CA SA NU MERG MAI DEPARTE[ANPC,MUTAREA LA ALTA BANCA] dECE ATI RESTRICTIONAT AMBELE CARDURI??