Cifrele Grupului Lenovo sunt de apreciat , care în primul trimestru din 2022 vede atât veniturile, cât și profitabilitatea cresc pentru a noua oară consecutiv. Venitul net din T1 2022 a crescut cu 11% față de anul precedent, la 516 milioane USD, în timp ce veniturile au ajuns la 17 miliarde USD, în creștere cu 5% față de aceeași perioadă a anului trecut. În ultimul trimestru , compania a avut pentru prima dată în istoria sa o cifră de afaceri de peste 20 de miliarde de dolari.
Veniturile din afacerile non-PC au crescut, de asemenea, cu 37% în T1 2022 , demonstrând succesul strategiei de diversificare a afacerii și un angajament mai mare față de segmentul de servicii . Un alt obiectiv pe care Grupul Lenovo l-a reiterat în marginea prezentării rezultatelor financiare este dublarea investițiilor în cercetare și dezvoltare : până acum acestea au crescut cu 10% față de 2021 în timp ce forța de muncă a bărbaților și femeilor implicate în cercetare și dezvoltare a crescut. cu 29% față de anul precedent.
Lenovo continuă să profite de oportunitățile generate de accelerarea transformării digitale/inteligente și a muncii hibride, abordând cu succes o serie de provocări din industrie. În general, Grupul rămâne optimist cu privire la potențialul de creștere pe termen lung al întregului sector și la oportunitățile oferite de investițiile în noi segmente de creștere. Grupul este încrezător că, datorită strategiei, execuției, abilităților de inovare, excelenței operaționale și modelului de operare global/local, are agilitatea și rezistența necesare pentru a face față cu succes oricărei macro sau micro-provocari.
În iunie anul trecut, Lenovo a inaugurat prima sa unitate de producție din Europa. Fabrica din Ullo, Ungaria, se concentrează în primul rând pe construirea de infrastructuri de servere de ultimă generație, sisteme de stocare și stații de lucru pentru PC utilizate de clienți din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.