Netflix, planul cu publicitate ar putea ajunge încă din noiembrie 2022

După cum a raportat Deadline și, de asemenea, coroborat de alte surse cu insistență tot mai mare, Netflix s-ar putea dezechilibre cu o lansare anticipată a noului său plan mai ieftin cu conținut publicitar . Deși nu există un statut oficial și ceea ce suntem pe cale să raportăm este deocamdată un simplu zvon, se pare că compania de streaming ar lucra pentru a atinge un obiectiv ambițios, și anume lansarea serviciului până la 1 noiembrie a acestui an .

Scopul aparent ar fi acela de a anticipa unul dintre cei mai periculoși concurenți, Disney+ , care va da viață unui plan similar încă din decembrie 2022 . Netflix vizează, așadar, un avans substanțial față de planurile inițiale, care indicau introducerea planului cu conținut AD în primul trimestru al anului 2023.

Posibilitatea unei sosiri devreme fusese deja menționată, dar nu s-a menționat niciodată o dată precisă. Referitor la posibilele prețuri, despre ele am vorbit mai bine în acest articol anterior.

Deși Netflix rămâne cel mai popular serviciu de streaming video din Statele Unite, a trebuit să lupte pentru a-și menține atât poziția, cât și profitabilitatea. Deja în 2019, compania a început să se plângă că partajarea parolelor a avut un impact negativ semnificativ asupra veniturilor sale, iar având în vedere că acest modus operandi este interzis de termenii și condițiile companiei, compania a încercat apoi să limiteze această activitate în toate modurile .

Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru al anului 2022 , iar eforturile de a compensa pierderea prin creșterea costurilor de abonament au fost oarecum inversate, deoarece și mai mulți utilizatori au fost determinati să-și anuleze planurile de abonament.

Următoarea idee a fost de a oferi un nou plan mai ieftin, dar susținut de reclame, iar munca de dezvoltare a început. Confirmarea a venit într-unul dintre cele mai recente apeluri de câștig și, din nou cu aceeași ocazie, 2023 a fost în sfârșit confirmat ca fiind anul sosirii noului plan cu publicitate. Dar, așa cum v-am spus mai sus, lucrurile s-ar putea schimba deja în acest an, așa că trebuie doar să urmărim cum va evolua situația.

# Tânăr craiovean pasionat de travel, filme & seriale și noutăți din domeniul tehnologiei.

Lasă un comentariu

Share to...