Cu excepția cazului în care plătiți pentru un abonament YouTube Premium, probabil că veți primi o mulțime de anunțuri pe cea mai mare platformă video. De obicei, apare înaintea videoclipului și apoi și în timpul vizionării acestuia. În ambele cazuri, vorbim acum de maximum unul sau două reclame și puteți sări peste al doilea loc după ce limita de 5 secunde a trecut. Probabil că acum acest lucru s-a terminat. Dar nu te entuziasma, se va înrăutăți.
Mai mulți utilizatori au apelat la Twitter și Reddit pentru a-și împărtăși experiența cu noul format de cinci anunțuri pe care nu le poți sări. În practică, se pare că înaintea videoclipului apare un anunț, iar în dreapta sus aveți lungimea până la final și, acum, și numărul total de anunțuri.
Nu a durat mult până când YouTube însuși să răspundă. Potrivit acestuia, acesta este un nou tip de așa-numitele reclame bumper, pe care utilizatorul cu adevărat nu poate sări peste, în orice caz, fiecare reclama ar trebui să fie de maximum 6 secunde. Deci este ca și cum ai viziona întreaga reclamă de 30 de secunde fără să o sări peste.
Utilizatorii sunt de înțeles indignați, aceasta este o veste foarte neplăcută. Pe de altă parte, YouTube dorește să atragă noi membri la abonamentul său Premium, unde vă puteți bucura de vizionare neîntreruptă.