2020 a fost un an cu adevărat dificil pentru toată lumea, chiar și în diferite sectoare tehnologice, totuși se pare că sectorul jocurilor video a beneficiat, înregistrând o creștere cu adevărat incredibilă.
În realitate, dacă analizăm cu atenție situația creată de pandemia COVID-19, nu este dificil să înțelegem de ce această creștere. Timp de câteva luni am fost nevoiți să „trăim” acasă, evitând pe cât posibil orice ieșire inutilă. Petrecând mai mult timp acasă, este normal ca mulți dintre noi să ne găsim „petrecând timpul liber” cu console portabile și neportabile, așa că este inevitabil ca piața jocurilor video să fi cunoscut o creștere enormă.
Veniturile globale din jocurile video vor crește cu 20% în 2020 la aproximativ 179,7 miliarde de dolari , ceea ce face din industria jocurilor video o sursă de venit chiar mai mare decât industria nord-americană a filmului și a sportului combinate, potrivit datelor IDC. Industria cinematografică globală a înregistrat pentru prima dată venituri de 100 de miliarde de dolari în 2019, potrivit Motion Picture Association, în timp ce PwC estimează că sporturile nord-americane au adus peste 75 de miliarde de dolari în 2020.
Jocurile mobile cresc din ce în ce mai mult
Experții prezic că, creșterea puternică înregistrată de sectorul jocurilor video va continua în 2021, datorită, de asemenea, introducerii recente a consolelor de jocuri de generația următoare de către Sony și Microsoft . În timp ce vânzările consolelor vor primi un mare impuls, aceasta nu este cea mai mare parte a industriei și nici cea mai rapidă creștere. Cel mai mare câștig vine din jocurile mobile , China jucând un rol major în veniturile din jocuri pentru smartphone-uri și tablete. Cu excepția veniturilor din publicitate din joc, veniturile din jocurile mobile din întreaga lume se așteaptă să crească cu 24% față de anul trecut, la 87,7 miliarde de dolari.
Industria jocurilor video a explodat în ultimii ani datorită varietății modurilor de a juca. Cu vânzări crescute de jocuri digitale, jocuri mobile, jocuri freemium cu achiziții în aplicație, jocuri multiplataforma fără a se limita la o consolă specifică, servicii de streaming, cum ar fi Game Pass Microsoft, modele de jocuri ca abonament și servicii distribuție online precum Steam, oricine poate juca fără probleme, oriunde s-ar afla.
Ce părere aveți despre aceste date? Ați observat, de asemenea, o creștere bruscă a utilizării jocurilor video în timpul anului 2020?