În octombrie anul trecut, Apple a anunțat oficial a 3-a generație de AirPods, după multe scurgeri și zvonuri. Sunt cele mai noi căști ale companiei care urmează calea -poate- cele mai populare căști din ultimii ani, dar după cum arată totul, vânzările lor nu se ridică la nivelul așteptărilor companiei.
Acest lucru este transmis acum de celebrul analist și expert Apple, Ming-Chi Kuo, care spune că AirPods 3 fac parte dintr-o „strategie de segmentare a produselor esuate pentru Apple”. Cererea pentru cele mai recente căști Apple pare să fie mult mai slabă decât cererea pentru AirPods 2 și, în consecință, Apple pare să fi redus comenzile de la furnizorii săi cu 30% .
Aceste informatii, după cum spune Kuo, sunt pentru trimestrul 2 și 3 din 2022, din aprilie până în septembrie aproximativ. De altfel, se pare că Apple va retrage imediat AirPods Pro, de îndată ce va anunța AirPods Pro 2, cândva în a 2-a jumătate a anului 2022, pentru a evita „repetarea aceleiași greșeli”.
AirPods 2 a rămas pe rafturile magazinelor în timpul lansării AirPods 3 și probabil a jucat un rol uriaș în vânzările noilor căști, deoarece AirPod-urile de a doua generație sunt mult mai ieftine.