Diverse

Cum să alegi un portal HR potrivit nevoilor companiei tale?

Companiile care își doresc proceduri interne eficiente, aleg să utilizeze un portal HR sau un soft organigrama, două instrumente digitale dezvoltate pentru nevoile lor. Transformarea tehnologică din organizații presupune integrarea soluțiilor software de acest gen în procedurile administrative. Implementarea lor aduce o schimbare generală în gestionarea operațiunilor de HR, rezultată din utilizarea automatizării și a digitalizării.

Comunicare optimă între angajați, specialiști HR și manageri

Prin intermediul unui portal HR, angajații au ocazia să vizualizeze cu ușurință informațiile din profilul lor. Fără să mai fie nevoie să apeleze la departamentul de resurse umane, membrii companiei au acces la datele lor personale, date de contract, fluturașii de salariu, diverse adeverințe sau alte informații utile. Toate acestea în format electronic, prin utilizarea unui portal HR dedicat nevoilor lor, unde se pot autentifica de oriunde și la orice oră.

Pentru informații legate de structura companiei, un soft organigrama este soluția la care apelează organizațiile din diferite sectoare de activitate. Programul permite crearea unei organigrame digitale, unde se pot vedea cu ușurință raporturile dintre angajați și nivelul de interdependență dintre aceștia. Prin urmare, cu ajutorul unui soft organigrama, orice membru al companiei poate afla rapid cui trebuie să se adreseze pentru o anumită solicitare mai mult sau mai puțin complexă. Instrumentul digital vine în completarea unui portal HR, venind de asemenea în sprijinul angajaților cu informații utile.

Avantajele unui portal HR pentru angajați

Un sistem self-service pentru angajați economisește foarte mult timp pentru departamentul de resurse umane, oferind în același timp angajaților mai multă autonomie pentru a-și gestiona informațiile personale și datele salariale. În plus, ei pot solicita zile de concediu de odihnă direct dintr-un portal HR și au acces la diverse adeverințe utile în relația cu instituțiile statului sau alte entități. Totodată, angajații au acces la documente de interes cum ar fi: proceduri interne, documente specifice postului, fișa de lichidare, structura organizației realizată cu un soft organigrama etc.

Pentru a te asigura că răspunde la aceste nevoi, informează-te asupra opțiunilor disponibile în cadrul sistemului self-service pe care dorești să îl implementezi. Alături de aceste avantaje, un portal HR ajută angajații să se simtă mai conectați la organizațiile lor, dar și mai fericiți la locul lor de muncă.

Accesibilitate în orice moment

Un alt beneficiu major al unui portal HR este că poate fi accesat oricând, din orice locație. Angajații se pot loga în program de oriunde, fie de acasă, fie de la sediul companiei sau un alt punct de lucru. În acest fel, nu trebuie să aștepte să solicite o anumită informație de la un specialist HR, având acces instant oricând are nevoie de ea. Angajații pot afla rapid răspunsul la întrebările lor sau își pot actualiza informațiile de îndată ce au nevoie.

Mai mult timp alocat pentru dezvoltarea organizației

Atunci când în cadrul organizației este disponibil un portal HR, dar și un soft organigrama, specialiștii HR se pot concentra pe alte activități, care ajută la dezvoltarea organizației. Personalul din departamentul de resurse umane își poate dedica mai mult timp asupra aspectelor care necesită o gândire critică sau elaborarea unor strategii. Prin digitalizarea proceselor administrative, timpul oamenilor nu mai este ocupat de introducerea datelor în mod repetitiv sau de schimburi de mesaje sau apeluri telefonice cu angajații din toate departamentele.

UCMS by AROBS, partenerul tău tehnologic

Implementarea soluțiilor digitale pentru a îmbunătăți gestionarea resurselor umane aduce beneficii întregii organizații. Departamentul de HR are la dispoziție soluții performante pentru a răspunde nevoilor angajaților, care le înlocuiesc procesele manuale, repetitive. Utilizarea unui portal HR, dar și al unui soft organigrama, crește eficiența și productivitatea dintr-o companie, asigurând în același timp o comunicare optimă între toți membrii ei.

UCMS by AROBS este o companie producătoare de soluții software, configurabile particularităților din organizația ta, indiferent de domeniul de activitate. Aplicația lor, True HR, este un sistem de resurse umane cu 19 module distincte, printre care se află și un portal HR și un soft organigrama. Pentru mai multe detalii despre modul de funcționare al acestora, ia legătura cu specialiștii UCMS by AROBS prin email la [email protected] sau prin telefon la 0738 822 537.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare