Testele și ideile interminabile ale lui Elon Musk pe Twitter continuă, acesta dorind acum să transforme rețeaua de socializare într-o platformă de plăți – o idee care amintește de prima sa aventură din 1999, când a creat X.com, care a fuzionat cu PayPal doar câteva luni mai târziu.
Pe Twitter, miercurea trecută, miliardarul s-a angajat într-o sesiune de întrebări și răspunsuri cu urmăritorii săi. Unul dintre subiectele abordate de acesta a fost adoptarea unui nou sistem de plată. Musk consideră că există potențial pentru ca acest sistem să faciliteze transferurile între utilizatori și chiar să le permită acestora să investească într-un portofoliu.
Pe termen lung, Musk pare să aibă în vedere înființarea unor conturi bancare pe Twitter care să ofere dobânzi mari pentru a atrage utilizatorii. Acest lucru ar putea crea concurență pentru contul de economii lansat recent de Apple pentru deținătorii de carduri, pentru diverse fintech-uri sau pentru alți furnizori de plăți, precum PayPal și Venmo, ai căror utilizatori sunt încurajați să depună solduri în numerar în cadrul propriilor ecosisteme.
În plus, Musk a explicat că sistemul ar putea face rețeaua socială mai dinamică, cu interacțiuni de cumpărare și vânzare în cadrul Twitter.
Tot în sesiune QA, s-a discutat despre cea mai mare provocare a lui Elon Musk în ceea ce privește noul Twitter Blue. În principal, acesta dorește să convingă oamenii să plătească 8 dolari pe lună, precum și de a dezvolta o metodă de plată care să asigure că utilizatorii vor plăti efectiv taxa. CEO-ul Tesla crede că, dacă oamenii au încredere în serviciu, mai mulți dintre ei vor fi dispuși să se aboneze.
Încă de pe data de 8 noiembrie, rețeaua de socializare a început să afișeze noua sa etichetă profilurilor relevante, și anume eticheta „Oficial”. Aceasta a început să apară pe profilurile companiilor, partenerilor de afaceri, mass-media, editorilor și personalităților publice. Cu toate acestea, câteva ore mai târziu, miliardarul a renunțat la idee iar ieri a pus-o din nou în funcțiune la plângerile utilizatorilor care susțin că abonamentul oferit nu elimină din spam-ul existent pe platformă, ci chiar face mai rău. Astfel, prin Blue Twitter, persoanele rău intenționate cumpără acest abonament și își schimbă numele pentru a uzurpa identitatea altora.
Dacă și când planurile actuale ale lui Musk se vor concretiza, este posibil ca acestea să fie abandonate sau modificate semnificativ. Twitter se află în această perioadă într-o etapă experimentală, așa că multe dintre frazele lui Musk nu trebuie luate în serios în ceea ce privește viitorul platformei Twitter.
Via: Twitter Space – Robin Wheeler