JocuriDivertismentŞtiri

Google rambursează banii abonaților Stadia în urma închiderii definitive a serviciului

Google a anunțat începerea procesului de rambursare a banilor pentru clienții Stadia. Clienții care au achiziționat dispozitive, cum ar fi controllere, prin intermediul Stadia Store vor primi o rambursare integrală pentru toate achizițiile efectuate în timpul scurtei durate de viață a serviciului.

Singurele abonamente Stadia Pro pe care compania nu le va rambursa sunt cele create începând cu 29 septembrie 2022. De altfel, nici banii pentru controllerul de smartphone-uri nu vor fi rambursați. Firma spune că toate aceste rambursări sunt automate și că nu toată lumea își va primi banii înapoi.

Google vă sfătuiește să nu suprasolicitați serviciul clienți cu cereri, deoarece suportul nu poate accelera procesul. Pentru clienții care au făcut 20 de achiziții sau mai puțin, aceștia vor primi un e-mail pentru fiecare articol rambursat.

Dacă ați cumpărat mai multe articole din magazinul Stadia, nu vă faceți griji – veți primi un singur e-mail cu o listă completă a achizițiilor dumneavoastră. De asemenea, vor primi rambursare și cei care au cumpărat pachetele Founder’s Edition, Premiere Edition și Google TV.

Stadia Controller rămâne proprietatea dumneavoastră, dar nu se știe dacă Google intenționează să facă software-ul mai accesibil sau să ofere posibilitatea de a fi utilizat pe alte platforme. Dacă nu o vor face, probabil că va duce la și mai multe deșeuri electronice.

Închiderea serviciului Stadia a fost prezisă de unii, deși mulți se întreabă de ce Google nu a acordat serviciului mai mult timp pentru a se dezvolta. Ceea ce a reprezentat însă un șoc mai mare au fost rambursările acordate jucătorilor care cheltuiseră deja bani pe jocuri. Prin asumarea acestei pierderi, Google subliniază cât de mare a fost eșecul cu adevărat în ceea ce constă Stadia. Totuși, jucătorii nu ar trebui să fie prea îngrijorați de această situație.

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare