În ultimii ani, asistăm la tranziția unor mărci cunoscute la un logo minimal și simplu. Unul dintre cele mai recente exemple în acest sens, Volvo a prezentat logo-ul la care lucra pe pagina sa de Facebook luna trecută. Ulterior, utilizatorii au criticat faptul că noua sa versiune era prea simplă.
Pringles s-a alăturat, de asemenea, freneziei schimbării siglei. Producătorul de chips-uri de renume mondial sub umbrela companiei americane Kellogg’s Company, dl.P (aka Julius Pringles) și-a modificat un pic mascota.
Noul logo Pringles este pe rafturi
Cea mai mare schimbare văzută la mascota a fost pierderea părului. Preferând să deseneze o sprânceană monocromă simplă, Pringles a eliminat și detaliile fine din trăsăturile feței. De exemplu, culorile și liniile de tranziție de pe vechile mustăți nu mai sunt vizibile, în schimb, a fost preferată o singură culoare. Același lucru este valabil și pentru ochi.
În plus, se pare că fața și ochii, mustața și sprâncenele sunt ușor mărite. În plus, fontul și dimensiunea literelor Pringles, A fost plasat în papionul mare. Design-urile cutiilor au fost, de asemenea, revizuite pentru a fi compatibile cu noul logo. O vizualizare mai simplă întâmpină utilizatorii.
Pringles a lansat oficial noul său logo. Cutiile reproiectate și-au luat deja locul în piețele / magazinele în care se vând chipsuri. În zilele următoare, cutiile cu vechiul logo vor dispărea complet pe măsură ce stocurile se vor epuiza. Veți fi întâmpinat cu noul logo atunci când veti cumpara noi chips-uri Pringles.