Sony Xperia devine partener oficial PUBG Mobile

PUBG Mobile activează în industria sporturilor electronice, unde jucători profesioniști și echipe din întreaga lume concurează între ei. Este o industrie profitabilă, foarte urmărită și, prin urmare, interesantă pentru sponsori.

În acest an, PUBG Mobile va găzdui mai multe turnee competitive în contextul eSports. Pe lângă ligile regionale răspândite în întreaga lume, va exista un eveniment major – Campionatul Global PUBG Mobile.

Cum PUBG Mobile este un joc pentru telefoane, jucătorii vor avea nevoie de un smartphone adecvat. Poate surprinzător, Sony Xperia a devenit partenerul oficial al turneelor competitive. Aceste detalii sunt prezentate de GSM Arena.

pubg mobile

Sony va furniza smartphone-urile sale de top tuturor jucătorilor profesioniști care vor lupta pentru cele mai înalte poziții în cadrul turneului mondial. Sony Xperia 1 (III) și Xperia 5 (III), între timp, nu acționează deloc ca smartphone-uri de gaming.

În ultimii ani au apărut pe piață mai multe modele, multe mai extravagante. Cu toate acestea, dispozitivele Sony Xperia se vor bucura de asocierea cu brandul PUBG Mobile.

Chiar dacă nu pare, tehnologii de la Sony au făcut eforturi mari pentru a se asigura că smartphone-urile lor de top îndeplinesc cele mai înalte cerințe ale gamerilor. Încă de la generația Mark II, aceștia s-au consultat cu jucătorii profesioniști din industria mobilă cu privire la capacitățile smartphone-ului.

Printre altele, de exemplu, au înregistrat mișcările degetelor jucătorilor, ceea ce le-a permis să optimizeze ecranul pentru a obține cele mai bune performanțe în jocurile mobile. Ecranul OLED al Xperia 1 (III) are o rată de reîmprospătare de 120 Hz și o rată de răspuns tactil de 240 Hz. Acest lucru îl face ideal pentru jocuri, ceea ce, în cele din urmă, este valabil și pentru puternicul chipset Qualcomm de 5 nm.

Smartphone-urile Xperia nu se numără printre cele mai bine vândute, deși sunt de bună calitate și bine echipate. Colaborarea cu PUBG Mobile îi poate ajuta să obțină o expunere mai largă. Cel puțin în comunitatea jocurilor mobile.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *