Xiaomi, unul dintre cei mai mari producători de smartphone-uri din lume, a anunțat că a vândut 1,44 milioane de unități în primele 10 zile ale lunii noiembrie, stabilind un nou record de vânzări pentru companie. Acest număr reprezintă o creștere de 14% față de aceeași perioadă a anului trecut, când Xiaomi a vândut 1,26 milioane de smartphone-uri.
Xiaomi a atribuit acest succes strategiei sale de diversificare a portofoliului de produse, care include nu numai smartphone-uri, ci și dispozitive inteligente, televizoare, laptopuri, roboți de aspirare și alte gadgeturi. De asemenea, Xiaomi a investit în dezvoltarea de tehnologii inovatoare, cum ar fi încărcarea wireless rapidă, camerele sub-ecran și pliabilele.
Xiaomi a declarat că vânzările sale au fost stimulate și de ofertele și promoțiile pe care le-a oferit în cadrul evenimentului său de shopping online numit “11.11”, care coincide cu Ziua Celibatarilor din China. Acesta este cel mai mare festival de cumpărături online din lume, care generează miliarde de dolari în vânzări pentru comercianții online.
Potrivit datelor publicate de Xiaomi, cele mai populare modele de smartphone-uri vândute în această perioadă au fost Xiaomi 11T, Xiaomi 11T Pro, Xiaomi 11 Lite 5G NE și Redmi Note 10 Pro. Acestea au fost urmate de alte modele din seriile Xiaomi 11, Redmi și POCO. Xiaomi a spus că a primit peste 10 milioane de comenzi online în 10 zile, cu o medie de 1.000 de comenzi pe minut.
Xiaomi a fost fondată în 2010 și și-a propus să ofere produse de înaltă calitate la prețuri accesibile. Compania a devenit rapid un lider pe piața chineză de smartphone-uri și și-a extins prezența în peste 100 de țări și regiuni. În prezent, Xiaomi este al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, după Samsung, și are o cotă de piață globală de 17%, potrivit raportului Canalys pentru trimestrul al treilea al anului 2023.