TikTok implementează o nouă funcție pentru combaterea dezinformării

TikTok

Lupta împotriva dezinformării a devenit pentru majoritatea platformelor sociale unul dintre obiectivele lor principale. Ca urmare, giganții internetului, cum ar fi Facebook, Twitter și Google au trebuit să-și intensifice eforturile pentru a filtra informațiile și pentru a evita răspândirea dezinformării cât mai mult posibil.

TikTok se alătură luptei împotriva dezinformării

Descărcată de peste 2 miliarde de ori, aplicația dezvoltată de gigantul chinez Bytedance are până în prezent peste 800.000 de utilizatori activi, depășind WhatsApp și Messenger. Această poziție impresionantă obligă acum TikTok-ul să se alăture giganților americani pentru a-și proteja utilizatorii de dezinformare.

TikTok se bazează acum pe servicii precum PolitiFact, Lead Stories sau SciVerify pentru a verifica veridicitatea informațiilor partajate pe platforma sa, dar aceste servicii nu sunt perfecte. Pentru rarele cazuri în care aceste părți terțe de verificare nu sunt eficiente, TikTok a decis să implementeze o funcție simplă, dar care ar putea da roade.

De acum, TikTok vă va notifica când sunteți pe cale să postați continut care poate dezinforma. Desigur, asta nu înseamnă că veți pute posta conținut că si până acum pe platformă. TikTok menționează că scopul acestei inițiative este de a face utilizatorii în cauză să se gândească de două ori înainte de a publica informații care nu sunt în conformitate cu realitate.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...