Ce este Clubhouse? Explicatia aplicatiei ce este doar pentru invitati

Ce este Clubhouse

Vă întrebați de ce ați auzit multe despre Clubhouse în ultima vreme? Ce este Clubhouse? Putem da vina parțial pe Elon Musk. Cel mai bogat om din lume (pentru moment) a adus serviciul in atenție. Iată ce trebuie să știți despre aplicația exclusivă de chat.

Bine, deci ce este Clubhouse?

Iată esența: imaginați-vă că aveți o aplicație pe telefon care vă permite să ascultați conversațiile live ale altor persoane. Dar nu într-un mod înfiorător; acești oameni vor să fie auziți. Acestia pot fi chiar celebritati sau cel puțin persoane interesante sau bine informate (fără garanție, totuși). Și este posibil să vi se ofere posibilitatea de a vă alătura chatului. Gândiți-vă la asta ca la o rețea socială audio-chat.

Deci, nu există imagini sau videoclipuri?

Nu. Numai fotografiile de profil pentru fiecare utilizator.

Pentru ce este aplicația Clubhouse?

Clubhouse este disponibil momentan doar pe iOS. Orice utilizator de iPhone poate descărca aplicația, de unde sa asculte conversațiile si sa participe.

Mișto, așa că mă pot înscrie, nu?

Nu. În momentul redactării acestui articol, aveți nevoie de o invitație de la un utilizator existent al aplicatiei Clubhouse pentru a obține acces. Fiecare utilizator nou primește două invitații și câștigă mai mult pe măsură ce folosește aplicația.

Pot folosi Clubhouse pe iPad?

Sigur, dar nu este optimizat pentru iPadOS. Deci, veți folosi aplicația într-o fereastră mică sau o veți privi într-o dimensiune ciudată, mărită de 2x.

Nu este pe Android? WTF!

O aplicație Android este în lucru. Dar dezvoltatorii doresc să se extindă încet și există mai mulți utilizatori Android decât utilizatori iPhone la nivel mondial. Începând cu Android s-ar putea să cada serverele Clubhouse după o acțiune publicitară (cum ar fi, să zicem, să-l avem pe Musk într-o cameră).

Deci, tot ce am nevoie este aplicația? Nu există site?

Singurul site web pe care îl are compania este joinclubhouse.com și acesta este pur și simplu un indicator către Apple App Store. (Nu confundați acest serviciu cu clubhouse.io. Acesta este un manager de proiecte)

Ce date dorește Clubhouse pentru o înregistrare?

Trebuie să oferiți aplicatiei Clubhouse numărul dvs. de telefon și numele dvs. real (în teorie). Puteți înregistra eventualul nume de utilizator pe care îl doriți pentru serviciu înainte de a primi chiar și o invitație. Persoana care te invită are nevoie pur și simplu de numărul tău de telefon. Veți primi un link care vă va spune să vizitați joinclubhouse.com/app și să vă conectați cu acel număr.

Conectați contul dvs. Twitter la Clubhouse dacă nu doriți să configurați un profil de la zero; acesta va atrage chiar și imaginea dvs. de profil Twitter existentă. Clubhouse te împinge, de asemenea, să-ți conectezi contactele, pentru a facilita găsirea persoanelor de urmărit. Dar nu vă deranjați dacă nu aveți o listă de contacte plină de influenceri. După ce v-ați conectat, puteți verifica o adresă de e-mail cu serviciul, astfel încât să o aveți ca metodă de reconectare, dacă există o problemă.

Cum aud doar acum despre asta? Când s-a lansat?

Clubhouse a fost lansat (împreună cu COVID în SUA!) În martie 2020. A devenit o mare problemă pentru câțiva utilizatori ai sai, în parte datorită exclusivității sale pe baza de invitate, la fel ca un membru al clubului din lumea reală. În acele zile de început, era o comunitate incredibil de mică, formată în principal din capitaliști. La urma urmei, compania din spatele Clubhouse – Alpha Exploration Co. – a primit o investiție de 12 milioane de dolari de la Andreessen Horowitz după două luni de existență. A valorat rapid 100 de milioane de dolari – și avea doar 1.500 de utilizatori la acea vreme. Acum este popular mult mai mult si pe aplicatia nu mai sunt doar capitalisti, chiar daca este continuare folosibila pe baza de invitatii.

Ce ar trebui să ascult pe Clubhouse?

Când obțineți în sfârșit acces, aplicația oferă o pagină plină de subiecte de conversație de urmat, de la sport la tehnologie, la afacerile mondiale, la credință si multe alte subiecte. În fiecare, veți găsi persoane interesate de același lucru și le puteți urmări. Cu cât urmăriți mai multe subiecte și oameni, cu atât aveți mai multe șanse să primiți sugestii pentru o cameră care se potrivește dorințelor dvs.

Conversațiile nu sunt permanente?

Camerele de conversație vin și pleacă pe măsură ce oamenii le lansează sau le termină. Și nimic nu este înregistrat de Clubhouse. Dar asta nu înseamnă că ceilalți membri nu vor găsi modalități de a înregistra chat-uri. Internetul ofera solutii mereu.

Câți oameni pot fi într-o conversație?

Limita actuală este de 5.000 de persoane pentru fiecare cameră Clubhouse.

Ce vrei să spui cu adevărat prin conversație? Nu este ca un podcast?

Depinde de preferințele dvs. pentru podcast, dar nu uitați – toate persoanele implicate vorbesc prin intermediul iPhone-urilor lor. Nu se văd, așa că este ca și cum ai asculta la un telefon. Nu există editare profesională, efecte sonore, tranziții și publicitate (cel puțin nu oficial). Acestea fiind spuse, „stilul” conversației este flexibil: o cameră ar putea fi o întâlnire casuală între prieteni, în timp ce alta este un interviu mai formal de tip talk-show, o discuție de grup mare sau chiar o muzică- sesiune de partajare. Dacă cineva interesant intră într-o cameră – ca un miliardar – creatorul / moderatorul camerei îi poate pune pe „scenă” ca vorbitor.

Deci pot doar asculta?

Nu neaparat. Oricine ascultă poate „ridica mâna” practic. Depinde de creatorul / moderatorul camerei dacă vor să vă lase să vorbiți.

Sună mai mult ca Zoom fără videoclip.

În anumite privințe, sigur … sau puteți face întotdeauna un Zoom sau Google Meet fără ca videoclipul să fie pornit. Dar Clubhouse nu este chiar așa, deoarece conversațiile sunt deschise oricărui membru care îl poate găsi, nu câțiva selectați. Tabloul virtual este limitat, ceea ce sperăm că oferă cuvântul doar persoanelor cu ceva important sau interesant de spus. De asemenea, faptul că nu trebuie să te uiți la ecran în timp ce vorbești este o schimbare frumoasă față de apelurile video zilnice de astăzi.

Care sunt dezavantajele?

Clubhouse a avut deja unele probleme cu discursul și abuzul de ură, așa că în octombrie a trebuit să instituie linii directoare pentru moderarea comunității. A făcut o greșeală obișnuită – crezând că ar putea avea încredere în utilizatori să nu fie niște prostii. Există întotdeauna exceptii.

Cine va folosi într-adevăr Clubhouse?

În acest moment, Clubhouse este pentru persoanele cărora le place să vorbească și care dor să aibă un public – cum ar fi vedetele nevoiașe -. În cele din urmă, pe măsură ce crește și devine o mare afacere, poate fi un nou mediu pe care trebuie să-l urmărim cu toții.

Asteapta asteapta asteapta. Există vedete?

Da, Kevin Hart, Drake, Tiffany Haddish și o mână de alții îl folosesc. De fapt, aplicația devine populară în comunitatea de divertisment neagră, în special. Haddish a fost prima persoană care a rupt 1 milion de adepți pe Clubhouse, ceea ce ar trebui să vă spună că serviciul depășește cu mult 1.500 de utilizatori.

Tu ce parere ai despre aceasta aplicatie? Asteptam parerile tale la rubrica de comentarii!

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...