În ultimele săptămâni, site-urile IT au continuat să vorbească despre Clubhouse, noua platformă care permite utilizatorilor să discute în canale audio. Această creștere a popularității Clubhouse este parțial atribuită faptului că aplicația are deja mulți utilizatori foarte influenți în Silicon Valley, dar a fost numita si de Elon Musk și Mark Zuckerberg.
Dar, pentru moment, accesul la această platformă buzzing este încă destul de limitat. Într-adevăr, pentru moment, este necesar să aveți o invitație de a folosi Clubhouse. Pe de altă parte, acesta este încă disponibil doar pe iOS.
Și, din păcate, utilizatorii de smartphone-uri Android vor trebui să aștepte încă un timp înainte de a se bucura de Clubhouse pe dispozitivele lor. Într-adevăr, după cum raportează site-ul TechCrunch, dezvoltarea versiunii pentru Android ar necesita timp.
Luni, la un eveniment săptămânal, Paul Davidson, cofondator al Clubhouse, a declarat că compania lucrează foarte mult pentru a dezvolta această versiune pentru Android. Cu toate acestea, va dura câteva luni.
O situație care va aduce beneficii Twitter
Deși este încă o platformă foarte nouă, Clubhouse are deja concurenți. Într-adevăr, la rândul său, Twitter lucrează deja la o platformă similară numită Spaces .
Și dezvoltarea Spaces pare să fie mai rapidă decât cea a lui Clubhouse. Deocamdată, noua platformă Twitter se află încă în faza beta. Cu toate acestea, are deja o aplicație pentru Android. În plus, Twitter ar putea face Spaces accesibile tuturor din luna aprilie.
La rândul său, Facebook ar putea lansa și un concurent pentru Clubhouse. În orice caz, în prezent, circulă deja zvonuri despre acest subiect. Și nu ar fi prima dată când Facebook s-a inspirat dintr-o platformă populară pentru a oferi noi caracteristici ale produselor sale (Facebook s-a inspirat deja din videoclipurile Snapchat Stories și TikTok).
[SURSA]