În Europa, OnePlus vinde smartphone-uri, precum și accesorii, precum smartwatch-uri sau căști wireless. Dar în India, acest brand oferă, de asemenea, televizoare inteligente de doi ani.
Și vestea bună, pentru fanii acestui brand chinezesc, este că intenționează în cele din urmă să ofere aceste televizoare în alte țări. Acest lucru este dezvăluit de un articol publicat de 9to5Google.
Potrivit acestora, într-un mesaj trimis câtorva publicatii mass-media, șeful OnePlus, Pete Lau, a confirmat că compania intenționează să extindă disponibilitatea televiziunilor companiei în alte țări. Nu a fost menționată nicio agendă, cu toate acestea, Europa ar fi fost citată.
În 2020, OnePlus lansase noi televizoare, asigurându-se că acestea erau relativ accesibile. În India, aceste televizoare costă între echivalentul a 146 de euro și echivalentul a 562 de euro. În prezent, nu știm dacă OnePlus intenționează să lanseze aceleași modele în Europa sau dacă vor exista modele dezvoltate special pentru piețele occidentale.
În orice caz, prin faptul că nu se limitează la smartphone-uri, OnePlus pare să vrea să urmeze urmele Xiaomi care, pe lângă smartphone-urile sale, oferă și un ecosistem de obiecte conectate (inclusiv televizoare).
O piață foarte promițătoare
OnePlus evocă acest proiect de extindere pentru televizoarele sale inteligente într-un moment în care ne așteptăm la o explozie în vânzările de obiecte conectate pentru casă. Conform datelor IDC, în 2020, livrările de produse conectate la domiciliu au atins 801,5 milioane de unități în 2020, ceea ce reprezintă o creștere de 4,5% față de 2019.
Și această piață a fost dominată de dispozitive de „divertisment video” care includ televizoare inteligente, precum și produse precum Chromecastul Google sau dongle-urile HDMI ale lui Xiaomi. Într-adevăr, potrivit IDC, acest segment a înregistrat 296,3 milioane de expedieri în 2020.
Această tendință ar trebui să continue să se accelereze în următorii câțiva ani. „Se așteaptă ca livrările să depășească 1,4 miliarde de dolari în 2025, cu o rată de creștere anuală compusă pe cinci ani (CAGR) de 12,2%, întrucât consumatorii caută facilități suplimentare oferite de produsele de automatizare a locuințelor și de calculul ambiental prin difuzoare inteligente încorporate și alte produse care continua să crească ”, a raport IDC.
Cu alte cuvinte, aceasta este o piață foarte promițătoare pe care OnePlus va dori cu siguranță să aibă o cotă semnificativă.