Sameday reclamatii
Sameday reclamatii

Daca vrei sa trimiti rapid in tara orice fel de colet, pachet, plic alegi cu siguranta Sameday Courier. E vorba despre o companie infiintata cu peste 14 ani in urma care ofera servicii de curierat rapid national si international. Este specializata in livrari in aceeasi zi, in 24 de ore adica, in tara si strainatate. Se respecta conditiile de transport, se pot stabili intervale orare de livrare, se transporta cu atentie si obiecte fragile, livrarile pot fi personalizate. Pe segmentul livrarilor in aceeasi zi Sameday Courier ajuta peste 1.000 de companii mari si mii de clienti din Romania si isi face treaba destul de bine. Desigur, Sameday are si livrare a doua zi, in termene obisnuite de livrare, la fel ca alte companii de curierat de pe piata, depinde mult si de ce isi doreste clientul. Mai nou compania e detinuta majoritar de eMAG, asa ca livrarile sunt si mai multe.

Dar cand ai atat de multe livrari de facut si trebuie sa fie si foarte rapid mai apar si probleme si erori. Clientii se sesizeaza imedit pentru ca asteapta mai mult de la astfel de companii si asa se ajunge la reclamatii. Si motivele sunt intemeiate si reprezentantii de la Sameday reclamatii le cunosc deja prea bine. De exemplu, ajung in Call Center apeluri si reclamatii pentru ca nu au ajuns coletele la timp sau nu au ajuns deloc, coletele au fost deteriorate, produsele sunt distruse din vina transportatorului, curierul a sunat doar o data si nu ne-a gasit si a renuntat sa mai vina. Daca am fost cautati de trei ori si nu am fost gasiti iarasi avem probleme pentru ca respectivul colet va fi lasat in depozit si trebuie sa mergem sa il luam de acolo, sa aflam adresa lui, orarul de functionare.

Mai nou cei de la Sameday livreaza pentru eMAG la EasyBOX, de unde clientul isi ridica singur produsele mici, care intra in acele cutii-si aici apar multe probleme legate de livrari si de codurile generate, de imposibilitatea ridicarii produselor pe motive tehnice. Costurile livrarilor se estimeaza si on-line, dar cand platesti poate prea mult pentru ce ai estimat tu iarasi te adresezi Sameday reclamatii pentru lamuriri.

Te-ar putea interesa si:

Cum ajungi sa porti o discutie cu un reprezentant Sameday reclamatii?

Inainte sa vorbesti cu un reprezentant Sameday Courier e bine sa cunosti date despre livrare, expeditie, sa ai AWB-ul generat si sa fi cautat inainte in sectiunea de tracking ca sa vezi ce apare acolo si sa te lamuresti. E bine sa calculezi si costurile tot on-line, cu instrumentele puse la dispozitie pana sa intri in legatura cu operatorii Sameday reclamatii.

Daca am ajuns sa avem nevoie de Sameday reclamatii putem suna oricand la 021 637.06.60 sau la 0730.240.245 pentru a discuta direct cu un operator Relatii Clienti Sameday. Timpii de asteptare difera in functie de perioada din an cand suni si de cati apelanti sunt, exista posibilitatea sa te sune ei daca nu mai poti astepta. In rest spui ce probleme ai si ti se verifica livrarea, ti se spune ce ai de facut, cat mai dureaza pana iti primesti coletul, totul decurge foarte bine.

Cei care vor sa isi rezolve problemele doar on-line si sunt dispusi sa astepte ceva mai mult pot sa dea un e-mail la office @ sameday.ro sau pot sa discute cu un reprezentant Sameday direct pe pagina oficiala de Facebook a companiei, sectiunea Mesaje. Ni se raspunde cam intr-o ora, poate mai tarziu, dar in ziua respectiva cu siguranta.

Programul de lucru pentru Centru de Relatii Clienti e de luni pana vineri intre orele 9-18 si sambata doar intre orele 9-14.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro,...

Join the Conversation

27 Comments

  1. Am incercat sa iau legatura prin telefon cu cineva de la firma Sameday in legatura cu comanda nr. 240136224 ,tim de 20-30 minute nu am reusit sa vorbesc cu nimeni (va rog sa incercati si dv. la telefon ) in data de 15 dec. reusesc din a treia incercare sa vorbesc cu cineva.A motivat ca datorita clientilor foarte multi timpul de asteptare este asa de mare (poate e greseala mea ca nu am timp) Am primit mesaj pt coletul respectiv in data de 13. 12.2021 la ora 16,24 urmatoru mesaj pe data 14.12.2021 la ora 19,30 anuntinduma ca pot sa ridic pachetul pina la ora 3.;30 dimineata (sint curios cine a ridicat vreodata colete la aceasta ora) sa motivat ca pachetul a stat 36 ore si deaceea nu mai pot sal ridic (daca scadem 16 ore cele doua nopti pachetul a stat doar 20 ore, daca si noptele sant zile lucratoare la voi e ok.) Daca
    credeti ca este ok cum procedati ,scuze voi evita servicile firmei (samaday) pacat

  2. De ce nu pot sa ridic un colet din easybox kaufland Giurgiu. Apărați este defect. Când îl reparați? La telefon nu prea catadicsiti sa răspundeți! „Super firma”! Azi 07.06.2022

    1. Și eu am comandat ceva pe firma curier ul nu a lăsat chitanța la coleg(ținând cont că sa plătit Chad) acum am factura dar nu am chitanța . curier ul zice că îmi face o chitanța de mana de o lună.Acum ce să înțeleg? Cred că va dau dreptate.intreb înainte să comand daca se face prin ei renunț la comanda

  3. Sunteti niste javre ordinare pe care ar trebui sa va punem sa ne platiti pagubele. Am comandat la Emag un aer conditionat si 3 zile m-am conversat cu curierul de cate 4 ori pe 3 . Luni m-a aburit toata ziua ca aduce comnada …si in final mi a zis ca nu mai are timp ca o aduce marti. Nu a adus comanda justificand tot felul de aberatii: de la faptul ca este pe alta zona pana la faptul ca el aduce comanda si dupa ora 20., Care este problema, mi-a zis. I-am explicat ca aici este o companie care are program de lucru 8-17. Dupa ce am vorbit si mi-a promis ca vine am primis sms ca a incercat contactarea mea dar nu a reusit sa dea de mine( in ziua de marti am vorbit pana la sms de 3 ori). Miercuri am fost sunat de catre o operatoare si mi-a zis ca o sa primesc comanda. Am primit sms ca o sa ajunga comanda in cursul zilei. pe la 15 am primit un sms prin care se spunea ca ceea ce comandasem eu este returnat la expeditor. Am sunat si mi-a zis ca asa a inteles el.
    Nr comenzii a fost : 2EMG2474229680. Acum trebuie sa comand alt aer si sa-i conditionez sa mi aduca comanda cu oricare curier mai putin cu Samday.. O sa comentez pana imi publicati comentariul. Sau va scriu pana va blochez servarul.

  4. Buna seara!
    Curierii dvs nu au rest …
    Nu pot crede ca după o zi de livrări nu au avut încasări sa poată da rest
    RUSINE!!!
    Primesc mesaj ca m-au căutat la adresa si nu au putut face livrarea
    M-au căutat si m-au gasit!!!
    Dar…ce sa vezi…
    Nu aveau rest…

  5. Am primit mesaj la ora 12:00 că o să primesc comanda în ziua respectiva.
    Am stat toata ziua acasa si nu a venit/nu a sunat nimeni.
    La ora 18 am sunat si curierul a spus ca se află în Navodari preconizând ca intr-o oră ajunge în Mamaia.
    La ora 21 am sunat din nou si avea telefonul inchis, apoi primesc mesaj la ora 2 noaptea că am fost căutată pentru livrarea comenzii.
    Precizez ca locuiesc si în Timisoara si curierii de la Samdey sunt mult mai serioși decât cei din Constanța.

  6. CELE 2 NUMERE DE CONTACT SINT PUSE CA BANI ARUNCATI DE CLIENT LA FIRMA DE TELEFONIE SA FACA RETUR LA EASYBOX.NU RASPUNDE NIMENI LA NICI O ORA.IAR ROBOTUL TE INFORMEAZA CA ESTI A 4 PERSOANA LA RIND INDIFERENT DE CIND SUNI….ASTA MIROASE A FRAUDA .

  7. Buna ziua, v am facut nenumărate sesizări referitor firna de curierat care aduce pachetele la radu boxu din XXXXXXXX. Ne am săturat să ne deranjeze noapte a la ora unu, dimineata la șase, ora cand va scriu, în week end in ore de liniste 15- 16 după amiază. Dar cel mai rau este noaptea si dimineata, nu mai dormim, asa a fost si toata vara trecută dar atunci in urma sesizările au avut bun simt si s au corectat intr un final Acum sunt groazaaaa. Va rog sa ne credeti ca ne am săturat!!!! Ne a rămas doar sa contacatsm avocați dar e posibil asa ceva??? Pana cand da ne rugam sa nu isi mai bată joc de noi??? Oare nu puteti rezolva situația amiabil? Firma de curierat isi permite sa deranjeze la orice oră??? Va rog sa mi transmiteți raspuns pe mail daca e cazul sa ii dam in judecata! Fiecare isi face treaba fara da deranjeze pe ceilalți!!

  8. Bună ziua am primit doar un colet în loc de două rog să știu de ce

    1. Buna ziua, va rog contactati Sameday cu privire la acest lucru.

  9. Am un colet AWB XXXX SMS primit pe 06.07 ac. ora 10.20 PIN 8528.Am stat de vorba cu curierul nr.-0XXXXX61 si i-am transmis ca sunt in concediu si ca de pe 16.07.ac sunt la domiciliu.i-am dat pribn SMS PIN-ul trimiterii .astazi 16.07.ac la nr.de telefon intra robotul!Rog sa-mi spuneti ce se intampla cu pachetul meu.As prefera comunicare prin email!Multumesc-pPaeaschivescu Cristian-Roman

    1. Buna ziua, va rog sa trimiteti un email la SameDay si sa nu lasati comentarii destinate trimiterii unui email aici pentru ca acest website nu este afiliat SameDay iar comentarii trebuie sa fie pur si simplu o parere sau o experienta reala cu privire la un serviciu. Va multumesc!

      1. Buna seara am primit un tv lam luat de la emag firma care mi la adus sameday mi lai adus lovit putin soferul zicind ca nu este vina lui a plecat in grava

  10. Buna ziua,

    Contactarea d-voastra telefonica este absolut un dezastru.
    Comanda cu ID-ul XXX trimisa din Bucuresti saptamana trecuta, sta in depozitul din Cluj Napoca de cateva zile fara nici o miscare. Numar AWB 1 XXXX , expeditor Targul de carti, destinatar Ema Muresan.
    Va rog frumos sa ma contactati si sa rezolvati livrarea.

    Multumesc anticipat
    Codruta Muresan
    0748196824

    1. Bună ziua, vă rog să luaţi la cunoştinţă că acest website este pur informativ cu informaţii de contact şi ne asumăm nici un fel de afiliere în legătură cu compania despre care am oferit nişte informaţii de contact. Dacă vă putem ajuta într-un fel cu privire la alte informaţii de contact, vă rog să ne spuneţi acest lucru în comentarii! Vă mulţumesc!

  11. Dezamăgita total. Am primit sâmbătă mesaj de la dumneavoastră sa trimit o noua adresa de livrare pe motiv ca e prea voluminos pachetul pentru easybox
    Ieri trebuia sa imi ajunga coletul acasă cu curierul, coletul meu fiind plătit online. Norocul meu a fost ca am dat de un domn foarte de treaba care a găsit coletul meu in căsuța lui de easybox împreună cu coletul lui si m-a sunat sa mi-l dea cu toate ca e din alta localitate. Dacă nu era omul de treaba rămâneam si cu banii dati și fara colet pentru ca sunt convinsa că nici măcar nu mai știați unde l-ati pus…. Învățătură de minte sa nu mai plătesc niciun colet…

  12. OAMENI BUNI, NU MAI POSTATI AIUREA AICI. ACESTA NU ESTE PAGINA COMPANIEI SAMEDAY, ESTE DOAR UN ARTICOL INFORMATIV DESPRE CUM FUNCTIONEAZA SECTIUNEA DE RECLAMATII DE LA SAMEDAY.

  13. Firma de 2 bani. Dupa ce coletul nu este livrat la adresa corespunzatoare se comunica faptul ca se va trimite in a doua zi la adresa corecta, dupa 1 saptamana tot in depozit sta. Plus ca dureaza 40 de minute sa contactezi un reprezentant telefonic, si pe langa pare si iritata doamna parca ai deranja-o in pauza de cafea. Nu recomand. Neprofesional, dezamagitor aceasta firma de curierat.

  14. Am primit un mesaj de la dumneavoastră și îmi spune ca am un colet și va fii returnat la depozit din stefanestii de jos

  15. O bătaie de joc am primit doar 2 prăjituri și coletul meu nu este vă dau in judecată pe toți

  16. Am facut mai multe reclamatii in vederea inselarii de catre un livrator de-al dumneavoastra. M-i s-a spus la telefon ca livratorul respectiv imi va inapoia suma de 135 de lei,bani luati fara a m-i se da chitanta,pe un colet cu valoare zero!!!!!!! Numarul persoanei de contact este XXXXXXXXXXXXXXXX. Momentan sunt blocata la apeluri. Sa va fie rusine pentru ca inselati oameni. Ca mine,probabil sunt mai multi. De aceea fac cunoscuta situatia peste tot! o sa va chem si O.P.C ul. Cu asemenea oameni care inseala oameni nu ati luat nici o masura.Doar ati preluat sesizarea ca atare. Asta inseamna ca sunteti la fel.
    Numele meu este ######### M####-Constanta

    1. Buna ziua, ne pare rau, dar nu reprezentam sameday in nici un fel, nu mai lasati astfel de comentarii pe site-ul geeki.ro, noi doar informam cu privire la detaliile de contact. O zi frumoasa in continuare si va rugam sa transmiteti mesajul mai departe, intr-un departament corespunzator de la sameday.

  17. Mai nou curieri fura din colete,Am comandat o tableta pe Emag la easybox si am primit numai husa si tastatura si cutia tabletei era goala .La Emag nu mai poti lua legatura telefonic cu nimeni la curierat la fel ,deci aveti grija.Bani pierduti

  18. Am comandat o rochie. N am primit nici un apel din partea curierului. Mai târziu primesc mesaj cum ca am fost căutată sa îmi livreze comanda. Mai era plătită și cu cardul. Nu e vorba de bani, dar părerea mea e ca se abuzează de bunătatea omului.

  19. Cea mai neserioasa firma de curierat. Pe data de 2 septembrie am făcut o comanda, pe 6 septembrie a ajuns la depozitul din Călărași, pe 9 septembrie am sunat și la firma unde făcusem comanda și mi au confirmat ca din data de 6 septembrie este în depozit , tot pe 9 am sunat la depozit și mi au confirmat ca acea comanda este la ei și urmează sa fie livrata a doua zi, iar acum suntem în data de 20 septembrie și nu mai știu nimic de acea comanda. Și ca nu era de ajuns, vineri 15 septembrie mi au fost trimise niște cărți de la o editura ,iar azi 20 septembrie am primit mesaj ca voi primi comanda. Am sunat în jurul orei 11 și mi s a spus ca nu au plecat de la depozit, și la 18 :30am sunat din nou și mi a spus ca nu mai vine nici o comanda ca au plecat acasă, iar la 19 :30 am primit mesaj de la Samday ca am fost contactata pt livrarea comenzii și nu m au găsit,lucru total neadevărat.

  20. Curierii nu sunt serioși deloc.
    Aveam o comanda in valoare de 149 de lei și l am întrebat la telefon dacă are sa îmi schimbe 50€ ca nu am lei și a zis ca Da, când am iesit sa îmi iau comanda el numai vroia sa imi dea rest la 50€ și sa imi dea pachetul in valoare de 149 de lei. Ii este foame! Și nu mi a mai dat nici coletul ca nu ia convenit

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *