După mai multe critici dure, Tesla reduce prețul funcției de conducere complet autonomă

Tesla

Sosirea tehnologiei Full Self-Driving (conducere complet autonomă), sub forma unui serviciu de abonament, a schimbat părerea multor conducători auto Tesla deoarece și-au dat seama că, la urma urmei, și contrar așteptărilor, mașinile lor electrice nu o vor putea folosi.

Chiar și cu motivul explicat clienților, Tesla nu a scăpat de critici. Pentru a răspunde acestei situații, compania a decis să ia o poziție fermă și să reducă prețul actualizării necesare însă mulți încă nu consideră modificare ca fiind suficient de adecvată.

Planurile Tesla sunt clare când vine vorba de conducerea autonomă. Brandul dorește să utilizeze hardware-ul care este prezent pe mașinile sale și să ofere utilizatorilor tehnologia necesară pentru ca Full Self-Driving-ul să fie un succes.

Pentru a contribui la adoptarea în masă a acestei noi funcții, Tesla a prezentat la sfârșitul săptămânii trecute un nou model pentru serviciul său. Conducerea complet autonomă poate fi acum obținută printr-un abonament lunar de 199 USD.

Pentru a putea avea acces la această nouă tehnologie pe bază de abonament, mașinile electrice Tesla trebuie să aibă ceea ce se numește Hardware 3.0, lucru pe care mulți au crezut că îl au deja. Adevărul este că o mare parte din utilizatori au descoperit acum că vor trebui să plătească 1500 de dolari pentru a obține această necesară pentru Full Self-Driving.

Având în vedere situația ridicolă, mulți au criticat Tesla deoarece compania susținuse că acesta ar fi un hardware care se afla deja pe mașinile sale. Însă, acum Tesla a ajuns să schimbe prețul acestei actualizări. Potrivit capturilor de ecran de mai sus, costul actualizării a fost modificat de la 1500 de dolari la 1000 de dolari.

Chiar și cu această reducere, există încă mulți clienți care se consideră înșelați. Opinia celor mai multe persoane sugerează că Tesla ar trebui să convertească acest cost de actualizare în taxe lunare mai mici pentru Full Self-Driving, „returnând” astfel suma investită clienților săi.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...