Potrivit lui Tesla, încetinirea producției din cauza crizei cipurilor este destul de ridicolă. Dacă cipul pe care îl utilizați a intrat într-un blocaj de producție, ar trebui să-l înlocuiți cu un alt cip și să vă ajustați software-ul în consecință.
În timpul pandemiei, industria auto s-a confruntat cu crize grave de cipuri și fiecare producător încearcă metode diferite pentru a combate această problemă. În timp ce General Motors a ales să-și folosească cipurile în modele cu consum redus de combustibil și a redus producția de pickup-uri care consumă mai mult, Tesla s-a adaptat rapid la diferite cipuri, a scris un nou software și a reușit să mențină linia de producție în viață fără a reduce numărul de unități.
Elon Musk a declarat că, după declarația de profitabilitate ridicată a companiei, când au fost întrebați despre criza cipurilor și cum se descurcă cu problemele cauzate de aceștia, ei au apelat la cipuri alternative și au scris actualizări de firmware pentru aceste cipuri și au continuat linia de producție fără a încetini.
Problema nu este cipurile, ci adaptabilitatea lor
Potrivit lui Elon Musk, firmware-ul necesar pentru a ajunge la cipuri alternative poate fi scris în câteva săptămâni. Producând în mod constant soluții dinamice la probleme, Tesla nu încetinește linia de producție și este înaintea concurenților săi în acest sens.