Tesla va recicla 92% din bateriile vehiculelor electrice

Tesla va recicla 92% din bateriile vehiculelor electrice

Tesla, care efectuează studii privind deteriorarea mediului în urma producției de baterii pentru vehiculele electrice, a anunțat raportul de impact pentru 2020. Compania va recicla 92% în timp ce își va crea propriile instalații de reciclare.

Cu raportul de impact din 2020 publicat săptămâna aceasta, Tesla a anunțat că are capacitatea de a recicla aproximativ 92% din materialele pentru baterii .

Compania lucrează de ani de zile cu companii terțe de reciclare pentru bateriile expirate în vehiculele sale electrice . Având în vedere reducerea costului materialelor minerale, cum ar fi cobaltul, care este necesar pentru baterii, compania a spus: „Sperăm să realizăm economii semnificative pe termen lung, deoarece costurile asociate recuperării și reciclării pe scară largă a materialului bateriei vor fi mult mai mici decât achiziționarea de materii prime suplimentare pentru producția de celule. ”,.

Anul trecut , Agenția Suedeză pentru Energie a anunțat că producția de baterii litiu-ion produce 61 până la 106 kilograme de emisii de dioxid de carbon pe capacitatea de baterie produsă de kWh . Din acest motiv, compania, care își propune să reducă dependența străină de reciclare, spune că va folosi un sistem de reciclare în buclă închisă, care va asigura reciclarea a 100% a bateriilor și reutilizarea a 92% din metalele brute .

Reciclarea va contribui la producție

După finalizarea instalării primei faze a instalației de reciclare a celulelor din Gigafactory Nevada în al patrulea trimestru al anului 2020, compania a reciclat 1.300 de tone de nichel, 400 de tone de cupru și 80 de tone de cobalt în 2020 . În plus, compania a spus: „În calitate de producător al programului nostru intern de celule, suntem în cea mai bună poziție de a recicla eficient produsele noastre pentru a maximiza recuperarea materialului important al bateriei .” În timp ce Tesla a explicat că pachetul de baterii al vehiculelor este proiectat pentru a depăși vehiculele consideră că singura soluție pentru viitor este creșterea capacității de reciclare a bateriei.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...