Liderul pieței telefoanelor pliabile, Samsung, și-a anunțat obiectivele de vânzare după lansarea Galaxy Z Fold3 și Z Flip3.
Organizat în zilele trecute la un eveniment numit Unpacked, Samsung și-a prezentat telefoanele pliabile de nouă generație. Compania, care a prezentat două modele numite Galaxy Z Fold3 și Z Flip3, și-a consolidat astfel puterea pe piață, unde este deja lider. Aceste produse, care atrag un număr limitat de utilizatori, nu pot atinge succesul vânzărilor, mai ales din cauza prețului.
Cu toate acestea, Samsung încă nu renunță la stabilirea unor ținte ridicate. Gigantul tehnologic sud-coreean a anunțat câte telefoane pliabile vrea să vândă până la sfârșitul anului.
Samsung își propune să ridice vânzările de telefoane pliabile
Făcând câteva declarații despre telefoanele pliabile, compania și-a dezvăluit obiectivele. În consecință, compania dorește să vândă aproximativ 6,5 milioane de smartphone-uri pliabile până la sfârșitul acestui an. Bazându-se pe noile lansate modele Galaxy Z Fold3 și Galaxy Z Flip3 pentru a-și atinge obiectivul, gigantul sud-coreean al tehnologiei își propune o creștere serioasă a vânzărilor comparativ cu anii precedenți.
Rapoartele împărtășite de Samsung arată că doar 0,7 milioane de telefoane pliabile au fost vândute în 2019. Dar având în vedere prețurile mai ieftine și funcțiile noi, obiectivul pare realizabil. În plus, compania nu va lansa telefoane din seria Galaxy Note anul acesta. Prin urmare, accentul va fi pus pe dispozitivele nou lansate.
Un alt avantaj important este competiția. Deși multe mărci au lansat telefoane pliabile, am întâlnit mai mult produse experimentale până acum. Prin urmare, familia stabilă de produse a companiei are un avantaj serios. Totuși, liderul pieței, Samsung , „își va atinge obiectivele cu telefoanele pe care le va pune în vânzare pe 27 august ?” chestie de curiozitate.
Deci, ce părere aveți despre acest subiect? Poate Samsung să vândă cu adevărat 6,5 milioane de telefoane pliabile? Ne puteți împărtăși opiniile cu noi în secțiunea de comentarii.