Tehnologia Dolby Atmos va fi disponibilă în curând și pentru mașini

Un nou parteneriat între Dolby și Cinemo indică faptul că am putea avea în sfârșit Dolby Atmos pentru mașini. Numită Dolby Car Experience, această nouă tehnologie promite să aducă cu adevărat o revoluție audio pentru industria auto, fapt ce implică o experiență de sunet mai captivantă față de ceea ce am întâlnit până acum pe mașinile din prezent.

Cinemo este unul dintre cei mai importanți producători stereo auto din lume, dar este, de asemenea, responsabil și pentru realizarea mai multor soluții auto. Pentru a îmbunătăți calitatea și experiența produselor sale, un parteneriat între producător și Dolby consolidează și mai mult ecosistemul său de produse.

Astfel, companiile lucrează pentru a aduce Dolby Atmos în mașini, ceea ce ar trebui să aducă o experiență net superioară celor care ascultă muzică în timp ce conduc. Cu toate acestea, primele companii care vor implementa tehnologia, vor trebui să găsească în continuare o modalitate de a aduce efectele prezente în sistemul home theater și în barele de sunet într-o mașină, care este un spațiu considerabil mai mic.

Acum, se dorește ca această soluție să fie implementată la cât mai multe autovehicule posibil. Prin această schimbare, este clar că Dolby încearcă în sfârșit să-și popularizeze tehnologia pe nișa auto. Cinemo și Dolby nu au oferit informații despre o dată oficială de lansare, dar în curând ar trebui să primim mai multe vești despre Dolby Car Experience.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...