ET5 este aici: producătorul auto chinez Nio a început să producă noua sa mașină electrică, care a fost dezvăluită la sfârșitul anului 2021. Primele prototipuri s-au au intrat pe linia de asamblare a fabricii Nio, lansarea fiind programată în acest an.
Nio a postat mai multe fotografii cu fabrica din Hefei, provincia Anhui din sud-estul Chinei, pe rețeaua de socializare Weibo. Totul merge bine conform producătorului chinez, care nu prevede întârzieri în acest stadiu.
Nio ET5: 150 kWh pentru 1000 de kilometri de autonomie
ET5 este un sedan 100% electric cu tracțiune integrală de 360 kW, cu un motor de 150 kilowați în față și un motor de 210 kilowați pe puntea spate. Nio oferă mașina cu trei variante de baterie.
Cea mai mică baterie are o capacitate de 75 kilowați oră, ceea ce oferă o autonomie de 550 de kilometri. Există, de asemenea, o versiune cu o capacitate a bateriei de 100 kilowați oră, ceea ce face posibilă o autonomie de 700 kilometri. În cele din urmă, Nio oferă și așa-numita baterie pentru distanțe foarte lungi, cu o capacitate de 150 kWh. Asta înseamnă că ET5 ar trebui să poată parcurge peste 1.000 de kilometri cu o singură încărcare. Aceste informații se bazează pe China Light-Duty Vehicle Test Cycle (CLTC), care este puțin mai generos decât ciclul WLTP utilizat în Europa.
Primul vehicul Nio de pe piața europeană este Sports Utility Vehicle ES8. Este disponibil în Norvegia de la sfârșitul verii trecute, cea mai mare piață 100% electrică din Europa. Următorul este sedanul ET7 care vine în Germania și Norvegia în acest an. Nio intenționează, de asemenea, să își facă simțită prezența în Danemarca, Țările de Jos și Suedia în acest an.