TikTok: Instagram Reels este departe de a depăși rivalul

Cursa Instagram de a-și ajunge din urmă cu cel mai mare rival al său în acest moment, TikTok , poate fi mai grea decât pare. Potrivit documentelor interne, instrumentul Reels  de pe rețeaua de socializare a lui Meta  este încă departe de a ajunge la „următoarea aplicație”.

În urma revizuirii Wall Street Journal , utilizatorii Instagram petrec în mod cumulativ 17,6 milioane de ore pe zi urmărind Reels, în timp ce clienții TikTok în medie 197,8  milioane de ore în aplicație zilnic . Angajamentul Reels ar fi, de asemenea, în scădere și, conform documentului Creators x Reels State of the Union 2022 , „majoritatea clienților Reels oricum nu au nicio implicare”.

Un alt dezavantaj pentru Instagram este că aproape o treime din videoclipurile „brute” postate pe Reels sunt de fapt înregistrate pe TikTok și alte platforme. Aceste videoclipuri reciclate, apropo, au deja raza de acoperire pentru a descuraja astfel de proceduri – dar nu a funcționat prea bine.

Instagram a captat producători de conținut pentru Reels și aproximativ 11 milioane de creatori sunt pe platformă din regiunea SUA. Dar doar aproximativ 2,3 milioane de postări în fiecare lună . Meta a anunțat anul trecut că lansează un fond pentru a plăti un total de 1 miliard de dolari până la sfârșitul acestui an, încercând să creeze mai multe publicații Reels-only.

Ce spune Meta?

În ciuda datelor scurse , Devi Narasimhan, un purtător de cuvânt al Meta, spune că informațiile despre orele de vizionare sunt depășite și nu au nicio dată la nivel internațional. Ea a mai spus că implicarea Reels crește lunar.

Mark Zuckerberg , la rândul său, a spus deja că Reels este tipul de conținut cu cea mai rapidă creștere din Meta . Videoclipurile scurte ar reprezenta o cincime din timpul petrecut de oameni pe Instagram și mai mult de jumătate din conținutul pe care utilizatorii îl distribuie între ei.

# Tânăr craiovean pasionat de travel, filme & seriale și noutăți din domeniul tehnologiei.

Lasă un comentariu

Share to...