YouTube calcă acum pe urmele altor platforme de streaming, devenind un serviciu de agregare. Marțea trecută (1 noiembrie), YouTube a anunțat că a lansat un hub numit Primetime Channels, care este deja disponibil pentru utilizatorii din SUA.
Catalogul cuprinde peste treizeci de servicii diferite. Iar publicul american poate deja să acceseze platforma prin intermediul filei Filme și TV. Printre companiile prezente se numără Paramount+, Starz și NBA League Pass. Iată lista completă:
YouTube a anunțat că utilizatorii vor putea căuta titluri direct în bara de căutare, iar apoi vor fi redirecționați către serviciul care oferă acel serviciu. În plus, promite să aducă conținut conex – fie de pe platformă, fie de pe YouTube însuși – ca urmare. În plus, Primetime Channels va oferi trailere, interviuri și imagini din spatele scenei.
„Suntem încântați să ne extindem parteneriatul cu YouTube pentru a le oferi clienților noștri o altă modalitate de a difuza conținutul pe care îl iubesc. Primetime Channels ne oferă oportunitatea de a ne extinde prezența în aplicație, extinzându-ne aria de acoperire și oferindu-le consumatorilor și mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea celor mai bune programe de divertisment”, a declarat Jeff Shultz, Director of Business Development la Paramount Streaming.
Designul și funcțiile YouTube au fost actualizate pentru a reflecta noile caracteristici. De exemplu, cei care nu sunt abonați pot folosi acum instrumentul „Pinch to Zoom” și există o previzualizare îmbunătățită cu culori dinamice în modul ambiental. Aceste modificări fac mai simplu pentru utilizatori să găsească momentul potrivit în videoclipuri.
Modificările de design includ schimbarea butonului „Abonare” și înlocuirea linkurilor din descrierile video cu un buton. Opțiunile de apreciere, partajare și descărcare vor fi formatate cu intenția de a reduce la minimum distragerea atenției. O altă schimbare importantă de design este că thumbnail-urile vor avea acum margini rotunjite.