Prețul Twitter Blue crește pentru utilizatorii de iOS: Află motivele din spatele acestei decizii

Prețul Twitter Blue crește pentru utilizatorii de iOS: Află motivele din spatele acestei decizii

Prețul pentru Twitter Blue este încă în discuție. Un raport al publicației The Information afirmă că Twitter intenționează să perceapă 11 dolari pe lună pentru versiunea iOS a Twitter Blue, pentru a ține cont de taxa de 30% aplicată de Apple la achizițiile din aplicații. Versiunea browser web a aplicației va costa 7 dolari pe lună. Anterior, Twitter Blue percepea 7,99 dolari pentru abonament, dar acest preț s-ar putea schimba înainte de relansare. Se pare că o parte a personalului a fost informată cu privire la noile prețuri, dar, având în vedere că Elon Musk este cunoscut pentru faptul că ia decizii rapide, rămâne incert dacă planurile se vor schimba.

Versiunea pentru iPhone a Twitter Blue are un preț mai mare pentru a compensa partea de 30% din veniturile realizate din achizițiile în aplicație pe care Apple le obține. Prin urmare, se așteaptă ca majoritatea clienților să se aboneze prin intermediul browserului pentru a evita taxele de achiziție în aplicație. Acest aranjament permite Twitter să mențină un profit ridicat, oferind în același timp serviciile sale utilizatorilor de iPhone.

Apple nu are nicio problemă cu companiile care percep mai mult pentru abonamentele in-app pe iPhone în comparație cu cele de pe internet. Cu toate acestea, acest lucru duce adesea la confuzia clienților, care nu înțeleg de ce prețurile variază între dispozitive. Alte firme, precum Spotify, s-au confruntat cu această problemă în trecut. Recent, a existat un conflict între Twitter și Apple cu privire la prețurile Twitter Blue, dar acesta a fost rezolvat după o întâlnire între directorii generali Tim Cook și Jack Dorsey. Elon Musk a criticat săptămâna trecută tarifele practicate de Apple în App Store, susținând că Apple ar fi amenințat că va elimina Twitter din App Store, dar ulterior și-a retras comentariile.

Musk și Cook au avut o „conversație bună” la Apple Park și au rezolvat o „neînțelegere” cu privire la posibila eliminare a Twitter din App Store. Twitter Blue urmează să fie relansat vineri. Serviciul de abonament a fost suspendat atunci când Musk a adăugat o bifă de verificare care permitea oricui să plătească 8 dolari pentru fi parțial verificat. Twitter Blue a fost indisponibil din 11 noiembrie și va fi relansat cu culori diferite ale insignelor pentru corporații, conturi guvernamentale și persoane fizice, precum și cu restricții privind schimbarea numelor de utilizator și limite de înscriere pentru noile conturi.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Share to...