Amazon începe testele de livrare cu drone în California și Texas

Amazon începe testele de livrare cu drone în California și Texas

Amazon a dat oficial startul testelor de livrare cu drone în California și Texas, Statele Unite. Prima livrare a venit sub forma unei mici cutii atașate de o frânghie. Serviciul, denumit Prime Air, speră să revoluționeze piața odată cu lansarea sa treptată pe teritoriul Statelor Unite.

Amazon și Prime Air

David Carbon, vicepreședinte al Amazon Prime Air, a fost mândru să împărtășească vestea. El a postat o fotografie a dronei pe contul său de LinkedIn. „Primele livrări din noile noastre locații din Texas și California”, a scris Carbon în postarea sa. „Nu aș putea fi mai mândru de oamenii incredibili care alcătuiesc Prime Air. Aceștia sunt primii pași atenți pe care îi vom transforma în salturi uriașe pentru clienții noștri în anii următori.”

Pentru Carbon, „clienții sunt obsesia noastră, siguranța este imperativul nostru, viitorul livrărilor este mandatul nostru, tehnologia deblochează acest viitor, iar oamenii noștri sunt fundația pe care se sprijină totul”.

Planificat încă din 2013, investigațiile autorităților de reglementare, care doreau să se asigure că serviciul este sigur și fiabil, au întârziat punerea în funcțiune a acestuia.

Livrare cu drona: Va fi acesta viitorul?

Amazon nu este singurul serviciu care testează acest mecanism de livrare. Un alt gigant tehnologic, Alphabet (compania mamă a Google), dorește să facă același lucru cu Wing.

Clienții selectați pot folosi o aplicație pentru smartphone pentru a comanda online articole mici. Articolul este apoi încărcat pe o dronă și trimis la adresa clientului. La sosire, produsul comandat este lăsat să cadă la sol prin intermediul unui cablu retractabil.

Utilizarea dronelor ar putea contribui la accelerarea serviciilor de livrare, în special în zonele urbane, unde traficul rutier poate încetini lucrurile. De asemenea, aparatele de zbor electrice pot contribui la reducerea emisiilor de carbon.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Share to...