Vânzările de smartphone-uri pliabile au înregistrat o creștere incredibilă în 2022, dar pare că această tendință a încetinit. Potrivit lui Ross Young de la Display Supply Chain Consultants (DSCC), vânzările de smartphone-uri pliabile în primul trimestru al anului 2023 au fost de 2,1 milioane, față de 2,22 milioane în aceeași perioadă a anului trecut.
Samsung continuă să fie liderul pieței, dar a văzut o scădere a numărului de vânzări, trecând de la peste 1,6 milioane de unități în primul trimestru al anului trecut la mai puțin de 1 milion în aceeași perioadă din acest an. Cu o cotă de piață de 45%, Samsung a văzut ascensiunea lui OPPO, care ocupă acum locul doi în clasament, cu o cotă de piață de 21%.
Galaxy Z Flip 4 a fost cel mai vândut smartphone pliabil în primul trimestru al acestui an, dar Samsung a înregistrat o scădere semnificativă a cotei de piață, de la 47% în 2022 la 27% în 2023.
În încercarea de a-și recâștiga terenul pierdut pe piață, Samsung lucrează la lansarea Galaxy Z Flip 5 și Z Fold 5. În același timp, concurenții săi, precum Motorola, OPPO, vivo, OnePlus și Google cu Pixel Fold, își fac loc în acest domeniu.
Vânzările de smartphone-uri pliabile continuă să scadă, iar Samsung pierde teren în fața competitorilor săi. Este interesant să vedem cum OPPO se face loc în clasamentul vânzărilor cu o cotă de piață de 21%, iar Samsung încearcă să-și mențină poziția pe piață cu lansarea noilor modele de smartphone-uri pliabile.