Blizzard se confruntă cu o problemă majoră. La doar două luni de la lansarea jocului Diablo IV, popularitatea acestuia a scăzut semnificativ. Mai mult, primul sezon extins a primit critici dure, ceea ce sugerează că problemele pot fi și mai grave în viitor.
La scurt timp după lansarea lui Diablo IV, toți fanii jocului ar fi trebuit să aibă deja o copie. Cu toate acestea, deși am trecut doar de premiera primului sezon extins, entuziasmul pare să se fi răcit. Diablo IV a pierdut interesul jucătorilor într-un ritm alarmant, iar statisticile de pe Twitch sunt o dovadă clară a acestui fapt. Situația nu a fost atât de gravă nici măcar pentru Overwatch 2.
La început, Diablo IV a avut aproape un milion de spectatori pe Twitch, dar numărul acestora a scăzut la doar câteva mii într-un timp foarte scurt. Mulți se întreabă dacă Blizzard este de vină sau dacă comunitatea Diablo are o problemă. Deși jocul a primit recenzii excelente la lansare și a avut un succes uriaș pe Twitch, acum atrage doar 1,45% din audiența de la premieră.
În timpul fazei de acces timpuriu, Diablo IV a avut 937.361 de spectatori pe Twitch, iar după lansare, numărul a scăzut la 686.936. Cu toate acestea, introducerea primului sezon a creat haos. Actualizarea a afectat echilibrul jocului și a deteriorat experiența pentru unele clase de personaje. Acest lucru a dus la o avalanșă de recenzii negative pe platforme precum Metacritic și a avut un impact negativ asupra audienței de pe Twitch.
Blizzard are mult de lucru pentru a remedia situația, inclusiv ajustarea modului în care Diablo 4 gold este distribuit în joc. Jucătorii nu sunt doar nemulțumiți de actualizarea sezonului, ci și de monotonia și lipsa de activități interesante. Mulți au renunțat la joc după ce au atins un anumit nivel, simțind că gameplay-ul a devenit repetitiv și că nu oferea suficiente recompense, inclusiv valuta în joc, pentru efortul depus.